Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המורה הנבחרת של תלמידי העיר: ליאור מעטו מישיבת אמית אלירז

המורה הנבחרת של תלמידי העיר: ליאור מעטו מישיבת אמית אלירז
מימין לשמאל: הרב פיני חזיז מנהל תיכון, רון כץ מ"מ ראש העיר וראש מנהל החינוך, ירדנה חדד מנהלת אגף חינוך על יסודי, המורה ליאור מעטו, התלמיד אלרום יעקב שהמליץ עליה, רמי הופנברג סמנכ"ל חינוך וקהילה ומנהל מינהל החינוך, הרב עופר ארן ראש הישיבה, הרב צביקה וילנר מנהל חטיבת ביניים קרדיט צילום תמונה: יוגב דרשן

לרגל יום המורה, הוענקה תעודת הוקרה מיוחדת מטעם אגף החינוך בעיריית פתח תקווה למורה ליאור מעטו מישיבת אמית אלירז, על קיום תהליכים משמעותיים וערכיים עם תלמידיה.

ליאור נבחרה מתוך מאות מורים, שתלמידים המליצו עליהם בעקבות תהליך שהם עשו עם תלמיד שלהם וקידמו אותו. התלמיד אלרום יעקב סיפר על הדרך שליאור צעדה איתו לאורך השנים ובכך הוביל לזכייתה.

בתגובה לזכייה אמרה המורה ליאור מעטו: "התרגשתי מאוד לקבל את ההוקרה. זכיתי להיכנס כמורה חדשה לישיבת אמית אלירז, מקום ששם דגש על הקשר והליווי האישי של התלמידים כדי להביא אותם למקום הכי גבוה שאפשר. כיף גדול להרגיש מהתלמידים הערכה והכרת הטוב ולראות את הפירות גם תוך כדי הדרך".

מימין לשמאל: הרב פיני חזיז מנהל תיכון, רון כץ מ"מ ראש העיר וראש מנהל החינוך, ירדנה חדד מנהלת אגף חינוך על יסודי, המורה ליאור מעטו, התלמיד אלרום יעקב שהמליץ עליה, רמי הופנברג סמנכ"ל חינוך וקהילה ומנהל מינהל החינוך, הרב עופר ארן ראש הישיבה, הרב צביקה וילנר מנהל חטיבת ביניים
קרדיט צילום תמונה: יוגב דרשן

ראש העיר רמי גרינברג: "לקראת יום המורה תשפ"א הצענו לתלמידים ותלמידות מכל בתי הספר בעיר, לכתוב למורה שמהווה עבורם.ן דמות משמעותית מכתב תודה. לא ציפינו לכזה מבול של מכתבים, מכל קשת הגילים ומכל המגזרים! האמת, קראנו והתרגשנו ובחרנו בקושי רב ולאחר התלבטויות רבות – מורה אחת מהיסודי, אחת מהחטיבות ואחת מהתיכונים. המכתב שנכתב על ליאור מעטו היה מרגש במיוחד והצביע על מורה מקצועית, מסורה ואכפתית. מעריכים ומוקירים את העשייה של כל המורים".

התלמיד הממליץ אלרום יעקב: "כולם מכירים את הסיסמא 'מורה טוב – מורה לחיים', אבל לי יש את הזכות לחוות את הפתגם הזה מקרוב. כל יום. המורה ליאור, כשמה כן היא, נותנת הרבה אור . מעבר למסירות הגדולה שלה במקצועות שאותם היא מלמדת. יש לה תכונות מיוחדות כמו סבלנות והרבה אהבה לתלמידים, יש לה אור בעיניים ואוזן קשבת לכל תלמיד. בזכות ההכוונה וההדרכה שלה, היא נטעה בי אמונה ומוטיבציה גדולה להאמין בעצמי וביכולותיי".

הרב עופר ארן, ראש ישיבת אמית אלירז: "לראות את הילד שבתלמיד לפני שאנחנו רואים את התלמיד – תפיסה זו, היא הבסיס לעבודתנו החינוכית בישיבה. ליאור היא סמל ומופת למי שהתחברה אל עולמו הפנימי של אלרום, היוותה עבורו עמוד אש ההולך לפני המחנה, מתוך מסירות אמיתית והשקעה אין קץ בתלמידיה. אנו גאים בליאור ומברכים אותה על הבחירה הראויה בה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...