Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הקמת בריכות שחיה יוקרתיות בבתים פרטיים

הקמת בריכות שחיה יוקרתיות בבתים פרטיים
קרדיט: "אמנות הגינה הקסומה" ערן לוינסון – מעצב גינות ונוף

הקמת בריכות שחיה יוקרתיות בבתים פרטיים

כשאנחנו עוסקים בבריכות שחייה ביתיות אנחנו באופן טבעי נחשוב על איכות חיים גבוהה ועל ההשקעה הרבה שבזכותה נצליח להשיג חיי פנאי עשירים ומרשימים בחצר הבית שלנו. יחד עם זאת, בכל הנושא של בניית עיצוב גינות עם בריכות שחייה יוקרתיות בבתים פרטיים, לא נוכל להסתפק באלמנט פשוט שכל מה שיידרש מאתנו זה למלא אותו במים, שכן מדובר באלמנט ייחודי שיעניק הרבה רושם והדר לגינה ויצריך הקדשה של זמן ובחירה באנשי מקצוע מיומנים. אז מה בכל זאת מאפיין בריכה ליוקרתית? יותר מכל דבר הן באות לידי ביטוי בעיצוב האקסקלוסיבי שלהן ובחומרי הגלם האיכותיים מהם הן מיוצרות. אין סגנון אחד שמסמן יוקרה, אבל כל סגנון שייבחר, יהיה עמיד, מושקע וקפדני במיוחד. בריכה יוקרתית יכולה להיות בהיעדר שוליים, בעלת קו נקי ומראה ייחודי, כזו שמשלבת נוי ומים גם יחד, עם אלמנטים של מפל שנשפך לתוכה, עם תאורה נסתרת וכדומה.

קרדיט: "אמנות הגינה הקסומה" ערן לוינסון – מעצב גינות ונוף

בחירה מודרנית שמתכתבת עם הנוף

כשהחלום על שחייה ספורטיבית מדי בוקר או השתכשכות במים בחצר הבית מתחיל לדגדג לנו בין האצבעות, נתחיל לתהות כיצד ניתן לממש אותו מול כל דרישות הבירוקרטיה. זו בדיוק העת להיעזר בחברה מקצועית שמתמחה בתחום תכנון הגינות והנוף, היא תוכל לסייע להחליט היכן המקום הנכון להקמה, בהתאם לתנאי הצמחייה, האקלים ויתר התנאים בשטח, כשהיא לוקחת בחשבון את כל הדרישות והצרכים של הדיירים ולקבוע את הבחירה הנאותה והאקסקלוסיבית ביותר מתוך מנעד האופציות הקיימות. כמו כן, בכל בחירה של בריכת בטון, יהיה צורך לוודא מראש את סוג הקרקע והאם ניתן לחפור בה בור ולוודא כיצד היא תתכתב עם הנוף ועם הסגנון העיצובי של הבית.

כיצד מעצבים בריכה יוקרתית?

בנייה של בריכת בטון בגינה הפרטית היא שדרוג אמתי לחוויית החוץ של כל דיירי הבית והן לאורחים שנוהגים לבקר. כך מצטמצם לו הצורך לצאת לבלות מחוץ לבית והאירוח הופך להיות חלק שבשגרה. כיום, עולם עיצוב הגינה מציע מגוון של פתרונות מותאמים ואישיים לכל אדם ולכל סוג של גינה וכל מה שנדרש זה להגיש בקשה לקבלת היתר בנייה לבריכה בחצר ולשדרג את איכות החיים.

עיצוב גינה יצריך כאמור סיוע באיש מקצוע שמומחה בתכנון ועיצוב נוף. לרוב, בריכות יוקרתיות הן בריכות שקועות עשויות בטון שעומדות בכל הסטנדרטים של יוקרה. בשנים האחרונות אפשר לזהות בבתים רבים את "בריכת "infinity – בריכה שלמעשה משתלבת בעיצוב באופן זורם ושומרות על קו רצף עם הריצוף, הדק או הגינה. היא מביאה עמה בשורה חדשה בזכות האפקט הדרמטי שלה  – "קצה הנעלם", שמתקבל על ידי הפרשי גובה מהותיים. החיפוי שלה הינו פסיפס זכוכית מרהיב שמגיע במספר גוונים, חדר המכונות שלה מתוכנן בקפידה, יש לה מערכת סינון גדולה והיא מחוטאת על ידי מערכת UV אקולוגית. היתרון הגדול שלה, הוא בראש ובראשונה רמת האסתטיקה, כמו כן, היא עמידה הרבה יותר מכל אופציה אחרת וביום מן הימים כשמעוניינים למכור את הנכס, היא תסייע בהתייקרות שלו.

מה עוד חשוב בעיצוב יוקרתי?

אחד האלמנטים המהותיים ביותר יהיה לעקוב אחר תהליך היציקה של המבנה. מדובר בשלב משמעותי בתהליך עצמו שכן הוא זה שיבטיח עמידות לאורך שנים. בנוסף, לכל אורך התהליך חשוב להקפיד גם על כך שהיא תהייה שימושית ופרקטית עבור כל הדיירים. במידה והמטרה היא שחייה ספורטיבית, יש לספק את העיצוב הנכון והמתאים, היה והמטרות הינן לרחצה בלבד עבור כל דיירי הבית יש לעצב אותה בהתאם. בכל עיצוב, הדגש יהיה על חיי הפנאי, צרכיהם ובריאותם של הדיירים שייהנו ממנה חודשים רבים במהלך השנה.

המאמר נכתב באדיבות "אמנות הגינה הקסומה" ערן לוינסון – מעצב גינות ונוף https://omanuthagina.co.il/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...