Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השרה שקד וראש העיר נועדו לפגישה מקצועית

השרה שקד וראש העיר נועדו לפגישה מקצועית
קרדיט צילום: דוברות עיריית פתח תקווה

לראשונה מאז כניסתה לתפקיד, לפני כחודש וחצי, שרת הפנים איילת שקד נועדה היום (ג') עם ראש העיר פתח תקוה רמי גרינברג לפגישה מקצועית בבניין העירייה.

בפגישה דנו השניים בתכנון התפתחות העיר וההשלכות התנועתיות. ראש העיר הביע את התנגדותו למיקום תחנת המטרו ברחוב בן גוריון בכפר גנים וכן ביקש את שינוי המיקום של הדפו שמתוכנן לקום בסמוך לשכונת חן הצפון. כמו כן, ראש העיר העלה את ביטול מינחת המסוקים בבילינסון – מה שיאפשר להעמיק את ההתחדשות בשכונת רמת ורבר, מתחם אנסקי וכל האזור. בנוגע לפרוייקטים בסירקין – ראש העיר הביא את התנגדות העירייה לפרוייקטים וציין כי ככל שהמדינה תתקדם בנושא יש להעצים את הפתרונות התחבורתיים לאזור, כולל החשיבות לשמור על צומת חזן ככל הניתן. כמו כן, מבוקש לאפשר לעירייה להמשיך ולקדם את אזורי העסקים וההייטק בעיר – מה שיאפשר לקלוט חברות גדולות נוספות ולתת לועדה המקומית לתכנון ובנייה סמכויות של ועדה עצמאית ועוד.

בנוסף, ראש העיר הציג בפני השרה את הפיתוח המתוכנן לעיר, לרבות קידום ההתחדשות העירונית במקביל ליצירת תשתיות חדישות ומותאמות להתפתחות הצפויה וכן את פעילות העירייה בנוגע למאבק בתחלואה.

שרת הפנים, איילת שקד "שמחתי לבקר היום יחד עם צוות משרדי את ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג ועובדי העירייה. שמעתי את הסוגיות הבוערות איתן העירייה מתמודדת והתחייבתי לבדוק את הנושאים לעומק ולפעול בהתאם. בשנה האחרונה היינו עדים להתנהלות של הרשויות המקומיות שעושות את עבודתן בצורה מופתית בכל הקשור לטיפול בנגיף ולכן אני מבקשת מראש העיר להמשיך במאמץ לעודד את בני ה60+ לצאת ולקבל את המנה השלישית לחיסון ואת בני הנוער לצאת ולהתחסן. באחריות כולנו לעצור את זה."

ראש העיר, רמי גרינברג "שיתוף הפעולה בין העירייה למשרד הפנים הוא הדוק ומניב תוצאות רבות לרווחת התושבים. אני מודה לשרה על הביקור המקצועי ועל הסיוע בנושאים השונים שהועלו. פתח תקוה מתפתחת באופן מואץ וקידום הפרוייקטים שנמצאים היום על הפרק צפויים לשדרג את העיר באלפי מונים ולהפוך אותה למטרופולין החזק בישראל. לצד זאת, העירייה תמשיך את שיתוף הפעולה עם כלל הגורמים הרלוונטיים למאבק בתחלואה ובמניעת התפשטות המגיפה."

קרדיט צילום: דוברות עיריית פתח תקווה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...
רשת SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח תקוה: הסניף החדש של סאקרה נפתח בכפר גנים בהשקעה הנאמדת בכ- 650 אלף ₪
רשת הקוסמטיקה SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח...
כבוד לעיר: סגן חתן התנ"ך הארצי – דוד שאשא, תלמיד ישיבת אמית כפר גנים
חידון התנ"ך הארצי לנוער בהנחיית ד''ר אבשלום קור התקיים השבוע...
הקריה האקדמית פתח תקווה: העירייה מקדמת מתחם ענק שבו יוקם מתחם אוניברסטאי, מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט!
עיריית פתח תקווה מקדמת בימים אלה את פרוייקט הקריה האקדמית...
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...
שלומית רבי מישיבת אמית כפר גנים פתח תקוה - מורת המאה
'מורת המאה', המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ"ד, היא שלומית...