Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוזרים למשרד: חדש בקו המוצרים העסקיים של Epson: מדפסת שחור-לבן מהירה וחסכונית בחשמל עם ממשק משתמש ׳סמארטפוני׳

חוזרים למשרד: חדש בקו המוצרים העסקיים של Epson: מדפסת שחור-לבן  מהירה וחסכונית בחשמל עם ממשק משתמש ׳סמארטפוני׳
בקרדיט יח״צ

המדפסת הרבתכליתית להדפסה בשחורלבן, ממזערת את עלויות ההדפסה של העסק, את ההשפעה על הסביבה, מצמצמת את הצורך בהתערבות אנושית, ומשפרת את הפרודוקטיביות.

 מדפסת שחור-לבן  מהירה וחסכונית בחשמל עם ממשק משתמש ׳סמארטפוני׳
בקרדיט יח״צ

 

חברת Epson השיקה מדפסת הזרקת דיו עסקית בשחור-לבן, רב-תכליתית, המיועדת למשרדים בתחומי פעילות שונים שרוצים לייעל את העבודה היומיומית ועל הדרך לחסוך בכסף. מדפסת ה- WorkForce Pro WF-M5799DWF – מפגינה צריכת אנרגיה נמוכה, עלות תפעול (TCO) נמוכה, פלט דף ראשון (FPOT) מהיר ותכונות נוספות שמסייעות בשילוב קל בעסק. המדפסת מאפשרת הדפסה דו-צדדית אוטומטית, סריקה, צילום ושליחה וקבלה של פקסים.

נתון משמעותי חשוב למשתמשים הארגוניים הוא החיסכון באנרגיה והאחריות החברתית התאגידית (CSR) – נושא חשוב ביותר לארגונים גדולים. המדפסת החדשה צורכת הרבה פחות חומרים מתכלים, הודות לתפוקת הדיו הגבוהה ולטכנולוגיית הזרקת הדיו. האנרגיה שנצרכת במהלך הדפסה נמוכה בשיעור של לפחות 90% בהשוואה לדגמים דומים המשתמשים בטכנולוגיית לייזר1, נתון שמסייע לחסוך בצריכת החשמל ולשפר את האחריות החברתית התאגידית.

בעבודה השוטפת, המדפסת אינה זקוקה להתערבות אנושית תכופה. פלט הדף הראשון מהיר ביותר – בתוך 4.8 שניות בלבד – בהשוואה למדפסות לייזר דומות בקטגוריה1. היא יכולה להדפיס עד 40,000 דפים מבלי להחליף את החומרים המתכלים, הודות לתפוקת הדיו הגבוהה ביותר בקטגוריה2 . קיבולת הנייר היא עד 830 גיליונות הודות למגש ראשי ל-250 גיליונות – נתון שמאפשר להקדיש פחות זמן למילוי חוזר. ניתן גם להדפיס על מבחר רחב של אמצעי מדיה, כולל נייר ממוחזר, ניירות מבריקים, מעטפות ותוויות ויש לה תאימות PDL. לדברי ירון פרץ, מנהל מכירות עסקי ב-Epson אירופה, המדפסת מושלמת עבור קבוצות עבודה קטנות עם נפחי הדפסה גדולים, מצב שאופייני לארגונים גדולים שנדרשים בהם פתרונות להדפסות רבות בשחור-לבן.

 מדפסת שחור-לבן  מהירה וחסכונית בחשמל עם ממשק משתמש ׳סמארטפוני׳
בקרדיט יח״צ

לדבריו, מגוון תוכנות וכלים מספקים אפשרויות הדפסה מאובטחת, סריקה יעילה ומסייעים בניהול המכשיר מרחוק. ״הדפסה ממכשירים ניידים נתמכת באמצעות NFC וקישוריות אלחוטית״, אומר פרץ. ״כאשר לרשותך ממשק משתמש המזכיר סמארטפון ומסך מגע, ההפעלה אינטואיטיבית ופשוטה, וספקי תוכנה עצמאיים יכולים גם להוסיף יעילים, דוגמת תוכנת ניהול ההדפסה PaperCut״.

1 ההשוואה בוצעה לעומת 10 מדפסות הלייזר להדפסה בשחור-לבן הפופולריות ביותר במערב, במרכז ובמזרח אירופה, עם מהירות הדפסה של 21 ו-45 דפים לדקה, כפי שהוגדר על-ידי IDC במהלך 12 חודשים עד ספטמבר 2017. היכן שניתן, הנתונים נלקחו מ-BLI, או כפי שמוצהר באתרי האינטרנט של היצרנים. 2. תפוקת דפים מקורבת. תפוקה בפועל תשתנה בהתאם לתמונות המודפסות ולתנאי השימוש. מידע נוסף זמין בדף www.epson.eu/pageyield. ההשוואה בוצעה לעומת 20 מדפסות הלייזר להדפסה בשחור-לבן הפופולריות ביותר במערב, במרכז ובמזרח אירופה, עם מהירות הדפסה של 21 ו-45 דפים לדקה, כפי שהוגדר על-ידי IDC במהלך 12 חודשים עד ספטמבר 2017. היכן שניתן, הנתונים נלקחו מ-BLI, או כפי שמוצהר באתרי האינטרנט של היצרנים.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...