Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יוצאים מהזום וחוזרים לפרונטליות: איגוד השיווק הישראלי קיים הבוקר את כנס החדשנות השנתי בבורסה לניירות ערך בת"א 

יוצאים מהזום וחוזרים לפרונטליות: איגוד השיווק הישראלי קיים הבוקר את כנס החדשנות השנתי בבורסה לניירות ערך בת"א 
קרדיט צילום: לנס הפקות

הכנס עסק בנושא  Innovation is Everywhere ובמסגרתו התקיימו הרצאות על חדשנות פורצת דרך  בעולם העסקים לצד דוגמאות מישראל והעולם.

בכנס השתתפו דוברים מהשורה הראשונה של הניהול, החדשנות והיזמות בישראל: אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, גיל רזון CMO Amdocs, תרי ישכיל סמנכ"ל שיווק ושירות פרטנר, שיר זכאי מנכ"ל JCDecaaux, ליאור נבון מנהל יחידת מכירות ופיתוח שווקים הבורסה לני"ע, קרן יקולב Head of business HP Indigo, ערן גפן, מייסד G Team, ליאור נבון מנהל יחידת מכירות ופיתוח שווקים הבורסה לני"ע וטל לייזר מנכ"ל חדשנות מעשית.

מנכ"ל איגוד השיווק, תלמה בירו פתחה את הכנס וציינה בדבריה כי היא שמחה סוף סוף לחזור למתכונת של כנסים פרונטליים ולפגוש שוב את כולם ולא דרך הזום.  עוד ציינה בירו כי: "למרות כל הקשיים שהביאה שנת 2020 על האנושות אנחנו גם עדים בה לקצב החדשנות המהיר ביותר שראה העולם, והחדשנות היא לא רק מוצרית. היא גם ניהולית, גם תפעולית וגם תהליכית. אם בחדשנות מוצרית ברור לכולם שצריך זמן כדי להוציאה מהכח אל הפועל הרי בימי קורונה היה צורך לבצע את החדשנות התהליכית והניהולית בתוך ימים ואף שעות. ללמוד תוך כדי תנועה, לאמץ מהירות, חשיבה גמישה, ויצירתיות ופשוט לזוז קדימה. כך למשל מבצע החיסונים הארצי בישראל שהיה מופת לחדשנות ניהולית ותפעולית, ומודל לחיקוי בעולם כולו".

מיד אחריה, הציגה סמנכ"ל שיווק ושירות בפרטנר, תרי ישכיל  את תחום החדשנות והשאלה הגדולה למה כל כך הרבה חברות רוצות להיות חדשניות ולמה כל כך מעט חברות מצליחות בכך. 

קרדיט צילום: לנס הפקות

מנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב הציג את התפיסה שלו לגבי החדשנות כמנוע צמיחה בעולם הביוטי, וגיל רזון,  CMO Amdocsהציג את תפיסתו לגבי האתחול המחשבתי שגרמה הקורונה ולמה זה מצוין עבור חברות שרוצות להתחדש.  

שיר זכאי, מנכ"לית JCDecaux חשפה מערכת מדידה חדשנית בענף פרסום החוצות. מערכת שמבצעת ניטור  וניתוח נתונים ראשון מסוגו בענף פרסום החוצות ומאפשרת מעתה  ללקוחותיה  להבין את אפקטיביות הפרסום שלהם ותסייע להם בבניית תמהיל מיטבי ומקסום תקציבי הפרסום. 

קרן יקולב,Head of Business Development HP Indigo הרצתה על הפיכת מוצר למדיה חדשנית וליאור נבון, מנהל יחידת מכירות ופיתוח שווקים בבורסה לני"ע הסביר מדוע החדשנות שינתה את תפיסת המציאות בבורסה הישראלית.

את הדוברים בכנס חתמה, מנכ"ל חדשנות ישראל, טל לייזר אשר הציגה כיצד החדשנות שלעיתים נדמה ששייכת להיי-טק בלבד, נמצאת כעת גם בעולמות הלואו-טק ובעצם בכל מקום.         

כמו כן, כמדי שנה, חשף האיגוד את הזוכים בפרס החדשנות לשנת 2021 את הפרסים העניקו, מנכ"ל איגוד השיווק, תלמה בירו וכן חבר הנהלת האיגוד ומנכ"ל גולן טלקום, אילן סיגל .

במקום הראשון זכתה קבוצת מאקו עבור המהלך של השקת אפליקציית החדשות– N12

אחרי שני עשורים שבהם חברת החדשות נוהלה בבעלות משותפת של קשת ורשת, רכשה קשת את מלוא האחזקות בחברת החדשות (כיום: חדשות 12), צעד שאפשר לה לבחון מחדש את אסטרטגיית הדיגיטל שלה בתחום החדשות.  הניתוח שנערך בקשת העלה שהמותג מאקו מזוהה בציבור הרחב עם תמהיל של תכנים חדשותיים, בידוריים ושימושיים, כמו גם עם השלמה של תכני הטלוויזיה של קשת ב-makoTV ועוד. לכן, הוחלט שלא לחבר את מותג החדשות עם מאקו, אלא לצאת בשני מותגים שונים: לשמור על המותג מאקו כמותג בידורי יותר, ולצדו לברוא מותג חדש, שיהיה בעל קשר הדוק למותג חדשות 12, אך יהיה דיגיטלי יותר. כך נולד N12. המטרה הייתה להקים אתר חדשות שיהפוך במהרה למותג חדשותי מוביל ותחרותי בעל סמכות ומעמד ולייצר הרגלי גלישה חדשים למאות אלפי גולשים. שבוע לאחר עליית הקמפיין לאוויר נרשמו קרוב לחצי מיליון הורדות ותוך חודשיים וחצי – 1.4 מיליון. במהלך כל החודש הראשון מההשקה, N12 הייתה ממוקמת במקום הראשון בחנויות האפליקציות ונרשמו למעלה ממיליון כניסות יומיות.  

במקום השני זכתה הסדרה "שעת נעילה" – כאן 11, הפקת מקור ישראלית

תכנית/סדרת טלוויזיה (כאן 11) "שעת נעילה" – ההפקה הגדולה ביותר שנראתה על המסך בישראל. יצירה טלוויזיונית מטלטלת על מלחמת יום הכיפורים. המלחמה ששינתה את הכול. סדרת הדרמה של תאגיד השידור הישראלי משחזרת את מלחמת יום הכיפורים של שנת 1973 בהפקת ענק. הסדרה חוזרת אל ימי הקרבות הראשונים ברמת הגולן מבעד לעיניי החיילים בחזית ומספרת את סיפורם. מאז עלתה "שעת נעילה" למסך, כמות הפעמים שהמונח "מלחמת יום הכיפורים" חופש בגוגל זינקה במספרים אדירים. במקביל, למעלה מ-40,000 איש הצטרפו לקבוצת הפייסבוק הייעודית שהוקמה כדי לדון בנושא והביקוש לסיורים ברמת הגולן ובאזורי הלחימה עלה פלאים. 47 שנים חלפו ופתאום מלחמת יום הכיפורים הפכה לנושא החם שכולם מדברים עליו – והכל בזכות סדרת טלוויזיה בת עשרה פרקים. הסדרה נודעה כהפקה היקרה ביותר שצולמה בישראל ואין ספק שהיא עמדה בכל התחזיות.

במקום השלישי זכו: דומינוס פיצה – עם המהלך של פיצהבורגר

הישראלים אוהבים להזמין משלוחי מזון ולצד חברות שליחויות כמו וולט ואחרות, גם רשימת הפיצריות, ההמבורגריות, האסיאתיות ואחרות  המאפשרות הזמנת משלוחים גדלה והולכת.

בדומינו'ס היו מודעים לעובדה שרוב החדשנויות המוצריות בעולם הפיצה הן  בבחינת הרחבת המגוון ואינן מהוות גורם מושך כשמתלבטים מה להזמין, פיצה או המבורגר.  כדי לעמוד בתחרות בעולם המשלוחים המוזמנים הוחלט ב'דומינו'ס לצאת מהקופסא – וכך נולד הפיצהבורגר. 

המטרה הייתה להגדיל את מספר הלקוחות בעזרת המוצר החדש, להגדיל את מספר המתנסים ולגרום להם לחזור ולהזמין אותו. במוצר אחד הצליחו לבטל את ההתלבטות בין הזמנת פיצה להזמנת המבורגר. המשלוח כלל גם צ'יפס וקולה באמצעות טיזרים ברשתות החברתיות הצליחה דומינו'ס ליצור באזז שהביא לכיסוי תקשורתי בערוצי הדיגיטל ואפילו בחדשות. היו דיווחים בעד, היו נגד אבל החידוש הצליח להגיע לציבור ללא הוצאות על תקשורת, עוד לפני ההשקה. השלים את התמונה קמפיין רחב של טלוויזיה, דיגיטל ושילוט חוצות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...
'יַיִן יְשַׂמַּח לְבַב־אֱנוֹשׁ'
DNA מציג: יריד מכירת יינות כשרים בעזריאלי ת"א - בואו...
"חצויות" - מיצג ייחודי ייערך בכיכר החטופים ביום ראשון 14.4
תוף מרים ענק שייבנה משלטי הפגנות ויהדהד את קול זעקת...
תערוכת צילומים חדשה המוקדשת לתושבי מערב הנגב וגבול הצפון נחנכה ביום שני בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל בנתב"ג
בתערוכה מוצגות עשרות תמונות ממכלול הוויה והעשייה בישובי הנגב המערבי...
הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף – נתיב העשרה" יפתח במתחם שרונה בתל-אביב במהלך חודש אפריל 2024
בתוכנית : הקמת עד 7 בתי קפה השייכים לישובים ובניהולם....