Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

זולה בים – כיצד מארגנים אירוע בים בצורה נכונה?

זולה בים – כיצד מארגנים אירוע בים בצורה נכונה?
קרדיט: pexels

כשאנחנו רוצים לארגן אירוע קטן, אינטימי, לבני משפחה, חברים, עובדים, לילדים שלנו, או לכל קבוצה אחרת של אנשים, עומדת בפנינו השאלה, איפה נארגן את זה וכמה כסף נרצה להשקיע בכך.

קרדיט: pexels

אנחנו יכולים לשכור אולם, גן אירועים או כל מקום אחר, אך באופן אוטומטי זה יגדיל את העלויות ולא תמיד זה נכון ומשתלם. יש לנו אפשרות לערוך את האירוע בבית, אך זה ידרוש מאיתנו הרבה הכנות לפני ואחרי, גם לא בטוח שהבית שלנו מסוגל לארח כמות כזו של אורחים, אפילו שמדובר באירוע אינטימי.

אירוע בים – הוא הפתרון האידיאלי בשבילנו

אחד הפתרונות הטובים והפופולאריים במצב כזה, הוא לארגן אירוע בחוף ים. לשמחתנו, ישראל נהנית מרצועת חוף מצפון לדרום, כמעט בכל אזור ובכל חלק מהרצועה, אפשר למצוא חוף בו ניתן לארגן אירוע קטן ואינטימי, מזג האוויר ברוב ימות השנה מאפשר זאת, זה חוסך הרבה מאוד כסף ומאפשר גם לייצר פעילויות שונות במקום.

בשביל שהאירוע יהיה מוצלח, אנחנו צריכים לדעת כיצד לארגן אותו בצורה נכונה, ובפרט אילו פריטים ואמצעים עלינו לרכוש או לשכור עבורו. חשוב לומר, אנחנו יכולים לעשות הכל לבד ואין צורך להיעזר במפיקים או מארגני אירועים.

מה צריך בשביל לארגן אירוע בים?

בראש ובראשונה, צריך את הפריטים הנכונים. למשל מה שנקרא זולה בים. מדובר על פריטים שישמשו אותנו ואת האורחים שלנו בזמן האירוע.

זולה בים, היא הגדרה לאזור למקום בו נרצה להשתמש לצורך האירוע. לשם כך, נקנה או נשכור צילייה, אשר ניתן להתקין אותה בצורה קלה ופשוטה, ובסיום האירוע ניתן להסיר אותה ולהחזיר את המקום לקדמותו.

היתרון של ציליה, ובכלל של זולה בים בא לידי ביטוי בשני היבטים. הראשון, כך אנחנו יכולים לייצר אזור מוצל, בו אנשים יכולים לשבת או לרקוד, להציב את המזון והשתייה שלא יתחממו, ובכלל ליהנות מאוויר נעים מבלי שהשמש תפריע. ההיבט השני, כך הוא יוצר הפרדה בין האזור בו נערך האירוע לאזורים אחרים בחוף.

אם אנחנו מארגנים אירוע של עשרות אנשים, אז אפשר להשתמש בכמה ציליות אשר מותקנות זו ליד זו, בשביל לייצר אזור מתוחם לאירוע שלנו.

לשם ארגון אירוע בים, חשוב כמובן שיהיו לנו את כל הדברים הנדרשים לצורך אירוע באופן כללי, בין אם זה מזון ושתייה, מקומות ישיבה (אפשר גם לשכור ריהוט זולה שנועד לשכיבה על החוף), מוזיקה, ואמצעי תאורה אם האירוע נערך בשעות הערב המאוחרות. רצוי גם לשכור גנרטור, על מנת שהמוצרים אשר מופעלים על חשמל, יעבדו בצורה סדירה.

מה חשוב לדעת לפני שמארגנים אירוע בים?

מלבד הפריטים והמוצרים השונים, חשוב מאוד לבדוק איפה ניתן לערוך אירוע מבלי להרוס את השלווה של שאר הנופשים בחוף, יש לבדוק את תנאי מזג האוויר במועד האירוע ולוודא שהמקום מותר לרחצה, עבור מי שמעוניין להיכנס למים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...