Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תבחר בעורך דין מקרקעין מנוסה

כך תבחר בעורך דין מקרקעין מנוסה
מקור PIXABAY

לא מעט אנשים מבצעים כיום עסקאות נדל"ן. כאשר מבצעים עסקת נדל"ן אין ספק שחשוב מאוד לבחור בעורך דין מקרקעין מנוסה ומקצועי. אי בחירה בעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום עסקאות מקרקעין, עלולה להוביל את האדם העומד בפני עסקת מקרקעין כלשהי להפסיד בה לא מעט כסף או לחילופין, שזכויותיו יפגעו באופן כלשהו. על כן, לא משנה באיזו עסקת מקרקעין מדובר, הרי שחשוב מראש לבחור בשירותיו של עו"ד מקרקעין מנוסה ומקצועי אשר ילווה אתכם במהלך העסקה כולה, ימגר את כלל הסכנות שיש בדרך לחתימה על העסקה ויסייע לכם להפיק את המיטב מהעסקה העומדת על הפרק.

כך תבחר בעורך דין מקרקעין מנוסה
מקור PIXABAY

מתי צריך עורך דין מקרקעין?

עורך דין מקרקעין רלוונטי מאוד עבור עסקאות שונות כגון: עסקת מכירת דירה, קניית דירה יד שנייה, קניית דירה מקבלן, עסקאות תמ"א ועוד. תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא לדאוג לאינטרסים של הלקוח שלו בכל עסקה העומדת על הפרק ועל כן, עורך דין אשר תבחרו בו יבצע את כל הבדיקות הרלוונטיות עבור עסקת הנדל"ן שלכם. כך לדוגמא: אם העסקה העומדת על הפרק היא רכישת דירה מקבלן, עו"ד מקרקעין יבדוק את הבעלות על הקרקע, האם יש הערות אזהרה כלשהן על הקרקע, האם יש שעבוד על הקרקע וכן עוד מגוון רחב של בדיקות אשר הוא מכיר היטב ואדם שלא מכיר את תחום המקרקעין על בוריו כלל לא ישים לב לכך. כמו כן, עורך דין ינהל את המשא והמתן על החוזה מול קבלן וילווה אתכם עד למעמד החתימה ואף לאחר מכן. עורך דין אף יבצע עבורכם את הרישום בטאבו.

כיצד בוחרים עו"ד מקרקעין?

לאחר שהבנתם שעורך דין מקרקעין הוא ללא ספק איש מקצוע נחוץ מאוד בעסקאות מקרקעין, אתם בוודאי מבינים שיש צורך לבחור אותו בקפידה. על כן, כדאי להקפיד על כמה כללים בטרם בוחרים את עורך הדין שילווה אתכם בעסקת מקרקעין כלשהי:

  1. הקפידו לבחור בעורך דין שמתמחה רק בתחום המקרקעין. תחום המקרקעין הוא תחום סבוך מאוד ומורכב. יש בו לא מעט פרטים קטנים שעל עורך הדין להיות בקיא בהן וכן, דקויות שעל עורך הדין להיות מודע אליהן היטב. על כן, חשוב מאוד לוודא שעורך הדין עוסק רק בתחום זה, למד את התחום היטב ומכיר אותו על בוריו.
  2. על אף שלא מעט אנשים מנסים לחסוך בעסקאות מקרקעין- זכרו שעורך דין מקרקעין הוא לא דבר שכדאי לחסוך בו. תחסכו בבחירת עורך דין חובבן בתחום או לא מספיק מיומן ומקצועי ותאלצו לשלם על זה מחיר יקר בטווח הרחוק יותר.
  3. הניסיון והותק של עורך הדין הוא דבר חשוב מאוד. אמנם יש לא מעט עורכי דין צעירים שרק סיימו את דרכם בלימודים בהצטיינות, אך בהחלט לא כדאי לבחור בהם עבור עסקאות מקרקעין. בדקו מהו הותק ומהו הניסיון של עורך הדין בתחום ליווי בעסקאות מקרקעין בטרם תבחרו בו.
  4. כדאי מאוד לבקש המלצות על עורך דין מקרקעין מאנשים שניתן לסמוך עליהם. אם אתם מכירים חבר, מכר או בן משפחה אשר נעזר בעורך דין מקרקעין בעברו והיה מרוצה, צרו עימו קשר ובדקו מיהו אותו עורך הדין והאם הוא רלוונטי עבורכם.

עסקאות מקרקעין הן ללא ספק עסקאות חשובות מאוד, אשר במהלכן חשוב לשמור על הזכויות של האדם. על מנת לשמור על הזכויות שלכם, הקפידו לבחור את עורך הדין הטוב ביותר בתחום מקרקעין. אין ספק שעורך דין מעין זה יסייע לכם לצלוח כל עסקת מקרקעין מבלי שזכויותיכם יפגעו או מבלי שתצאו מופסדים באופן כלשהו מבחינה כלכלית.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...