Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל מה ש(מ)חשוב – שירותי מחשוב לעסקים

כל מה ש(מ)חשוב – שירותי מחשוב לעסקים
קרדיט pixabay

ארגון עסקי בין אם מדובר על חברה גדולה או עסק קטן, כולם מחוברים ועובדים עם מחשבים. העובדה הזו לא מפתיעה אף אחד בעולם בו לכל עולל יש מחשב נייד וכולם מחוברים כל הזמן. אמנם זה לא מראה מלבב לראות אנשים שהתקלקל להם הלפטופ, או הסמארטפון והם נאלצים להיות מנותקים, אבל עסק, בניגוד לאנשים פרטיים לא יכול להתנתק אפילו לא לכמה שעות. ארגון שרשת המחשבים שלו קרסה מאבד הרבה מאוד משאבים ארגוניים יקרים וזה פוגע בסופו של דבר בהכנסות ובעסקים.

חשוב להגיד את זה באופן ברור ומוצהר, ארגון אשר לא משקיע ברשת המחשבים שלו, החל מהתשתיות ועד לספק איכותי של שירותי מחשוב לעסקים, יורה לעצמו ברגל ומייצר מצב שהעסק שלו נתון לאיומים יום יומיים.

כל מה ש(מ)חשוב - שירותי מחשוב לעסקים
קרדיט pixabay

רשת המחשבים של הארגון אינה רק המחשב עליו עובדים האנשים, מדובר על מערך גדול ורציני של תשתיות, חומרות ותוכנות הפועלות ביחד למקסום התוצאות העסקיות. זה מתחיל עוד בשלב האפיון וההתאמה המדויקת של תשתיות קומוניקציה וקומפיוטיזציה, ככל שהתהליך אופיין ותוכנן בצורה מקצועית ומדויקת, נבנה ובוצע כראוי, כך לארגון תהיה אפשרות לעבוד בצורה מיטבית ואפקטיבית לאורך זמן.

שירותי מחשוב לעסקים הם עולם ומלואו, אך המטרה שלהם ברורה, להעניק לארגון ולעסק סביבת עבודה יציבה ויעילה ולספק חיסכון כספי ניכר בהוצאות השוטפות. חברה המספקת את מכלול השירותים הללו מעניקה שקט נפשי למנהלי הארגון, הם יכולים להתרכז בעבודה שלהם ובהצמחת העסק בידיעה שהכל מנוהל בצורה מהוקצעת ובטוחה.

ארגון המעסיק חברה שמתמחה במכלול שירותי מחשוב לעסקים מבטיח לעצמו עבודה שוטפת גם ברגעי משבר. הוא לא צריך להשבית את המערכות והעובדים עד לתיקון התקלות. שירותי ניהול, שליטה ובקרה מרחוק מזהים את התקלות מרחוק, ללא שהות בתוך הארגון ולעיתים אף מבעוד מועד. הפיקוח והניטור השוטפים לא פעם מתריעים על הופעתן של תקלות צפויות ופועלים מאחורי הקלעים למנוע מהן לשבש את מערכות המחשוב. כל הפעילות מתבצעת מרחוק ללא הפרעה למהלך התקין והרציף של העבודה בארגון.

מערכות הניטור ((Monitoring מאפשרות לספק השירותים לחקור לעומק פעילויות והתרחשויות, ולצייר תמונת מצב ברמה אסטרטגית, הכוללת אפיון צרכים, התאמת פתרונות חומרה, התאמת המאפיינים לכל משתמש, הנחייה, הדרכה ותמיכה. החומרים השונים והדאטה בכל אגפי הארגון מגובים באופן שיטתי ואוטומטי וכל המערכות מאובטחות באופן מקסימלי בפני פגיעה זדונית מחוץ.

הארגון מקבל בנוסף, לשירותי ה- Help Desk שלל רחב של שירותים הכוללים בין היתר: שירות ותחזוקה שוטפת לכל מערכות המחשוב, לרבות שרתים, מחשבים, מדפסות ועוד. מיגרציות מסביבות הענן השונות כולל שירותי דואר ובסיסי נתונים. סיוע בנושאי מרכזיות וכל הקשור לתקשורת מאובטחת.

אחת החברות המובילות בהענקת שירותי מחשוב ופתרונות תקשורת לעסקים, בהתאמה אישית ללקוחות פרטיים ועסקיים, היא חברת RestartIT. החברה אשר פועלת מעל עשור מלווה ארגונים מסקטורים מגוונים בניהול פרויקטי מחשוב ותקשורת החל משלבי האפיון והתכנון ועד לתמיכה השוטפת. לחברה מוניטין מצוין כאחת החברות השירותיות ביותר, דבר הניכר הן באיכות שירות הלקוחות והן בדיוק והעמידה בלוחות הזמנים המוגדרים.

לחברה צוות אנשי מקצוע מהטובים בתחומם, האמונים על הענקת שירות איכותי ומקצועי בכל זמן, הן באמצעות תמיכה טלפונית ושליטה מרחוק והן הגעה לאתר הלקוח בעת הצורך. הנהלת RestartIT וצוות העובדים רואים עצמם שותפים בהצלחה של הלקוח ולכן עושים לילות כימים לספק מענה 24/7 ללא דיחוי, הכל במטרה למקסם את יתרונות המערכות הממוחשבות למטרות העסקיות של העסק, תוך מזעור עלויות וסכנות. ניתן לפנות אל החברה ולקבל ליווי צמוד בכל דרישות המחשוב והתקשורת של הארגון, טל': 03-503-5034, אימייל: [email protected] או בכתובת: השפלה 3, תל אביב

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...