Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כמה עולה לבנות בריכת שחיה ביתית?

כמה עולה לבנות בריכת שחיה ביתית?
קרדיט FREEPIK

כאשר אנו חולמים על בריכת שחיה ביתית, יש לקחת בחשבון את השימוש בה בטווח הארוך, כאשר הכוונה היא לבריכה חזקה שתחזיק מעמד לשנים רבות. אין צורך לדאוג לתיקונים, לסדקים או שברים למיניהם. בריכות שחיה ביתית חייבת להיות מיוצרת מחומרי גלם איכותיים ומחברה שמייצרת שנים בריכות שחיה הבנויות מחומרי גלם שונים, תתקין ותעניק אחריות. יש לדאוג כי בריכת השחיה תהיה יצוקה, כאשר חופרים באדמה עומק שיתאים לגודל הבריכה, ממלאים עם חומרי מצע הכוללים שומשום, מניחים את הבריכה באדמה, ממלאים את הצדדים בחומרי מילוי מיוחדים, מתקינים את הצנרת, המשאבה וממלאים אותה. השלב האחרון הוא שלב פיתוח הגינה.

כמה עולה לבנות בריכת שחיה ביתית?
קרדיט FREEPIK

בריכות שחיה ביתיות שמיוצרות לפי הזמנה

תיכנון בריכות שחיה פרטיות, לפי הזמנה, הגודל המתאים, הצורה ועוד. אין מדובר במוצר של עשירים, כי אם מוצר שהיום רואים כמעט בכל בית שיש בו חצר או גינה מתאימה לגודלה של הבריכה. ההתקנה של בריכת שחיה ביתית היא פשוט. בית פרטי שיש בו בריכת שחיה איכותית, ערכו יעלה. ההשקעה בסופו של דבר משתלמת בטווח הארוך ובטווח הקצר. השאלה העיקרית היא כמה עולה לבנות ולהתקן בריכת שחיה ביתית? רשאית תלוי בחומר הגלם של הבריכה, בגודל שלה, בזמן העבודה ובמורכבות של הבריכה. למשל בריכת שחיה העשויה בטון, תעלה יקר יותר, מאשר בריכת שחיה מפיברגלס. יש לשקול את כל ההיבטים, כולל גם ההיבט התקציב, להשוות מחירים ואז להבין לפי התקציב שעומד לרשותכם איזו בריכה תהיו מעוניינים להתקין בחצר ביתכם.

אילו בריכות שחיה ביתיות הן מהמבוקשות ביותר?

יש לציין, כי בריכת שחיה העשויה מפיברגלס, היא מהמבוקשות ביותר, היות וניתן למצוא בריכות שחיה יצוקות, הנראות מעוצבות ובכל מיני צורות, כאלה שמתאימות בדיוק למקום שהקצעתם עבור הבריכה בחצר.  ניתן למצוא גם בריכות מתועשות, בנויות ממתקן שנבנה על גבי לוחות מיוחדים, כאשר יש למתוח יריעה של ויניל על מנת ליצור קירות ותחתית לבריכת השחיה. בריכות בטון, שהן האיכותיות והיקרות ביותר. בריכות שחיה העשויות מבטון, הן העמידות והחזקות ביותר, המורכבות שלהם בהקמה קשה יותר, לכן הן מחזיקות מעמד לשנים רבות. שי לציין כי המחיר של בריכות שחיה, נובע מכמה פרמטרים כמו גודל הבריכה, ההכנות לפני בנייתה או התקנתה. אשים רבים מעדיפים לרכוש ברכות העשויות מפיברגלס, היות והן איכותיות, נראות ממש מרשים וקל להתקין אותן, גם שמחירן יהיה זול בהרבה מאשר ברכות העשויות בטון.

בחירה נכונה של חברת בנייה והתקנת בריכות שחיה ביתיות

יש לבחור בחברה אשר מייצרת שנים ומתקינה בריכות שחיה  מתאימות לחצר או גג. למשל ישנן חברות אשר מייצרות בריכות שחיה איכותיות העשויות מתבנית מיוחדות לפי הזמנה בדיוק רב ובגימור מושלם. תוכלו להזמין בריכת שחיה ביתית כאשר הבריכה תגיע אליכם בין יום עד ל-30 ימים. הבריכה תגיע עם מנוף לחצר, כאשר הכנתם עבורה מיקום מראש.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...