Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כסא מחשב אורטופדי – הדרך שלכם להצלחה

כסא מחשב אורטופדי – הדרך שלכם להצלחה
קרדיט: מקומונט תל אביב

הגעתם לרגע המדהים שבו יש לכם חברה משלכם. עמלתם כל כך קשה בשביל זה. למדתם אינספור, קורסים, הדרכות, השתלמויות ואינספור סיטואציות שבהן טעיתם ולמדתם מהטעויות. והנה הרגע שבו אתם מנהלים חברה שהיא לגמרי שלכם, הגיע. זה בדיוק הזמן שלכם ליהנות מפעולת העיצוב של המשרד שלכם, ולבחור כסא מחשב אורטופדי איכותי עבורכם ועבור העובדים שלכם. למה הוא חשוב? המשיכו לקרוא ותדעו איך הכסא האיכותי האורטופדי יכול לשנות לכם את החיים.

קרדיט: מקומונט תל אביב

כסא מחשב אורטופדי – השקעה משתלמת למשרד שלכם

כעת משהגעתם לשלב שבו אתם בוחנים ריהוט משרדי, חשוב שתדאו שלפני שאתם רוכשים כסא משרד בין אם כסא מחשב ארגונומי ובין אם כסאות מחשב מעוצבים. חשוב שתדעו שרכישה של כסא מחשב לא איכותי יכולה לגרום לכם נזק, או לעובדים שלכם נזק. ובכך גם לפגום בתפוקת העבודה.

כך שחשוב שתבדקו כסאות מחשב איכותיים וארגונומיים העומדים בסטנדרט הגבוה ביותר. זאת על מנת שיבטיחו נוחות מירבית ואפקטיביות מקצועיות. כסאות איכותיים יעשו זאת בכך שהם ימנעו כאבי גב, לחץ ומתח גופני וכאבי שרירים.

כסא מחשב אורטופדי או כסאות מחשב איכותיים באופן כללי הם הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו בעיצוב המשרד. אפשר לשלב כמובן בין הנוחות והאיכות, לעיצוב מדהים. ישנם כסאות מחשב מעוצבים שהם גם ארגונומיים ובכך משלבים את העולם האיכותי והאפקטיבי, עם עולם העיצוב.

מבחינת עלויות, יכול להיות שהעלות היא יקרה יותר מעלות של כסא משרד רגיל או כסאות מחשב רגילים. יחד עם זאת, ההשקעה משתלמת לטווח ארוך היות והעובדים שלכם יהיו מרוצים יותר ויניבו תפוקת עבודה מצוינת.

כסא מחשב אורטופדי – כך תבחרו את הכסא הנכון 

כשאתם בוחרים כסא משרד עבור מזכירה או מזכיר למשל, חשוב לשים לב שהעיצוב של הכסא יהיה ייצוגי. אבל יותר חשוב, דאגו שיהיה זה כסא מחשב אורטופדי או כסא מחשב ארגונומי כי אין ספק שהמזכירה או המזכיר הולכים לשבת עליו שעות מרובות. השעות הללו עלולות לגרום לכאבים גופניים רבים במידה והכסא אינו כסא מחשב מומלץ ואורטופדי.

יש לוודא שהכסא מעניק תמיכה מלאה לגב, ובעל מנגנוןן כוונון גם לגובה, וגם למשענת. יש לוודא שהריפוד אוורירי ונוח, ועשוי גם סיבים רכים וגם סיבי ניילון חזקים לשמירה על עמידות.

כמנהלים, אסור לכם להקל ראש ברכישה של כסא מחשב אורטופדי איכותי. כסאות מחשב מעוצבים זה נפלא, אך חייב לוודא שהם גם אכן כסאות מחשב איכותיים שלא פוגעים בבריאות ובאיכות החיים.

גט-קומפי היא חברה מקצועית והיא היבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה, אותה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים. גט-קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי SIHOO המוביל בתחום. החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ. מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

כסא מחשב אורטופדי – שאלות ותשובות

מהי ארגונומיה?

ארגונומיה היא תחום מחקר נרחב בהנדסת אנוש החוקר איך אפשר להקל על בני האדם ולאפשר להם סביבת עבודה נוחה, יעילה ובריאה ביותר. המחקר הוא מחקר צעיר שהתפתח רק בסוף שנות הארבעים של המאה העשרים, ולמעשה מקנה את ליין היצור של כסא מחשב ארגונומי איכותי. כסאות מחשב מעוצבים גם יכולים להיות ארגונומיים כך שהעיצוב אינו נפגם, והאיכות רק עולה ומשתפרת.

מהם יתרונות כסא ארגונומי אורטופדי?

  • בריאות – כסא משרד ארגונומי הוא כסא שהחלקים בו מתוכננים באופן מיוחד על מנת לסייע לבריאות. הכסא מעניק הפחתה של לחץ במפרקים ובכתפיים, הקלה בכאבי גב תחתון וכאבי צוואר והורדת עומס על החוליות.
  • נוחות מירבית – כסא מחשב מומלץ ארגונומי מעניק את הנוחות האידיאלית בתנוחות ישיבה רבות ומתוכנן לישיבה רציפה של עד ל-15 שעות. כמובן שלא מומלץ לשבת ישיבה רציפה כל כך הרבה זמן ללא קימה, יחד עם זאת חשוב לדעת שזה אפשרי.
  • יציבות –  כסא משרד ארגונומי מסוגל לשאת משקל של עד 150 ק\"ג, כך שכל האוכלוסיה תוכל ליהנות ממנו, ומהאיכות שלו.

מי זקוק לכסא אורטופדי?

לרוב, אנשים העובדים במשרד או עובדים מהבית ועוסקים בעבודה הדורשת שעות רבות מול המחשב זקוקים לכסאות אלו. כסא מחשב מומלץ הוא כסא שאינו מעייף אתכם, מעניק לכם תחושה גופנית טובה ובכך גם מעלה לכם את העירנות ומצב הרוח.

אם יש לכם כאבי גב, כאבי כתפיים או כאבי צוואר, או אם אתם סובלים מפריצת דיסק או בלט. או אפילו כאבים נשנים בשרירים ובמפרקים, כסא אורטופדי ארגונומי הוא פתרון נפלא עבורכם או עבור הצוות.

על מה לא להתפשר?

כשמדובר בכסאות אלו לא להתפשר על כלום. וודאו את האחריות על הכסא, וודאו את איכות הכסא והכי חשוב, וודאו שזהו אכן כסא אורטופדי המתאים לכם.

מאמר זה נכתב על ידי גט-קומפי, חברה מקצועית ויבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה, אותה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים. גט-קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי SIHOO המוביל בתחום. החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ. מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...