Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לא רק הארי פוטר

לא רק הארי פוטר
צילום pixabay

אם נפשפש בספרות הילדים, נמצא שהיא רוויה בשלל קסמים ואתגרים. החל מהקוסם מארץ עוץ שאותו חיפשה דורותי ללא הפסקה, וכלה בהארי פוטר המפורסם שנאלץ להתמודד עם כוחות הרשע בגיל צעיר כל כך. מטבע הדברים, ילדים רבים נמשכים לעולמם המסתורי של הקוסמים, מבלי לדעת שישנו מופע מרהיב שבו אפשר לראות פעלולים מקרוב.

איך בוחרים קוסם לילדים
צילום pixabay

איך בוחרים קוסם לילדים

אם אתם מחפשים רעיון להפעלה לבת מצווה, מסיבת ברית מילה או יום הולדת, קוסם לילדים הוא הבחירה הנכונה. איש המקצוע המיוחד הזה יקסים את כולם בשלל פעלולים מרהיבים. הסוד הוא לבחור את הקוסם עבור המופע שלכם. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור אותו:

  • הניסיון של הקוסם – כדאי לבדוק את הניסיון של הקוסם עם קהלים שונים, ובייחוד עם ילדים. ישנם מופעי קסמים שנועדו למבוגרים בלבד, אחרים מיועדים לילדים ויש קוסמים המייעדים את המופעים לשני הקהלים. על כל פנים, אין דבר המחליף את הניסיון, ולכן מומלץ לוודא כי אתם פונים לקוסם מנוסה אשר יודע להתמודד עם מצבים מאתגרים על הבמה.
  • המלצות – בעידן האינטרנט להמלצות אישיות אין תחליף. כך שאם יש לכם חבר, בן דוד או אח שהיה במופע קסמים לילדים ויכול להמליץ עליו, המלצה זו יכולה להיות שווה זהב. אבל גם אם לא, אפשר לחפש המלצות גם באינטרנט. רק שימו לב להישאר ביקורתיים כלפי ההמלצות, שכן אינכם יכולים לדעת אילו המלצות נכתבו בתום לב ואילו לא.
  • מיקום האירוע – אחד הדברים המשמעותיים שכדאי לבדוק הוא מיקום האירוע שלכם, ואף יותר מכך – האם הקוסם יכול להגיע למקום שבו קבעתם את האירוע? ישנם קוסמים המגיעים לכל מקום בארץ, ואחרים מעדיפים לעבוד באזור מסוים. חשוב לוודא את העניין לפני הכול.
  • שיחת הטלפון הראשונה מהקוסם – כבר בשיחת הטלפון הראשונה אתם יכולים לדעת לא מעט על האיש שעומד (או שלא) להלהיב את ילדיכם בשעות האירוע. אם הקוסם ממהר לסגור אתכם את העסקה בטלפון ולקבוע מחיר, ייתכן שמדובר בקוסם בלתי מקצועי. מנגד, אם מדובר בקוסם שמעריך אתכם בשיחה ומסביר לכל על המופע שלו, סביר להניח שלפניכם עומד קוסם מקצועי.
  • הצעת מחיר – כמובן, חשוב לבחון את הצעת המחיר לפני שסוגרים את העסקה. לא מומלץ להסכים להצעת מחיר נמוכה מדיי שעלולה להעיד על קוסם חסר ניסיון. מנגד, לא כדאי גם להסכים להצעות מחירים של קוסמים המציעים מופעים במחירים גבוהים מאוד. כדאי לבחון את המחירים הממוצעים בשוק ולבחור על פיהם.

המופע המושלם למסיבת מצווה

אין אירוע חשוב לילדים המתבגרים כמו מסיבת בר מצווה/ בת מצווה. במסיבות אלה יכולים הילדים לחוש את גיל ההתבגרות הקרב ובא ולחגוג עם כל חבריהם. בשעה שההורים תוהים באיזו אטרקציה לבחור, קוסם לילדים יכול להיות הבחירה המושלמת עבור כולם. הקוסם יכול לרתק את הילדים למשך שעות רבות ולספק להם מופע מרהיב ואיכותי. אז בין אם בחרתם לערוך את המסיבה באולם אירועים גדול, בגן או אפילו בבית, הקוסם יגיע לכל משום כדי לשמח את הילדים. מעבר לכך, קוסמי ילדים רבים עובדים בשיתוף פעולה עם מוסדות הלימוד, ומפיקים מופעים איכותיים לילדי הגן ובתי הספר לקראת אמצע השנה או סיומה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...