Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לבסס ערכי בטיחות בעבודה

לבסס ערכי בטיחות בעבודה

תחום הבטיחות והגהות בכל חברה וארגון התחדד בשנים האחרונות, כאשר מנהלים ועובדים מבקשים להטמיע כללי התנהגות נכונים; נהלים באמצעותם ניתן יהיה לשמור על הביטחון האישי שלהם – ולמנוע ככל האפשר תאונות עבודה מיותרות. במקרים אלו ואחרים, הם יחפשו אחר ממוני בטיחות. במקרים אחרים, הם יבקשו להעביר קורסים מקצועיים לצורך התנהלות נכונה בזמן שריפה או עבודה בגובה.

לבסס ערכי בטיחות בעבודה

מעוניינים גם אתם להקפיד על התנהלות נכונה ובטוחה במקום עבודתכם? מבקשים להטמיע נהלים וחוקים ברורים עבור העובדים שלכם? צרו קשר עוד היום עם ה.ב בטיחות. החל משירותיו של ממונה בטיחות ועד העברת קורסים והדרכות בטיחות – צוות עובדי החברה מספקים שירותים מקצועיים ואיכותיים. ה.ב בטיחות, הפועלת כ-25 שנה בתחום הבטיחות, שואפת להטמיע תהליכים שיובילו לעשייה נכונה – כאשר התוצאה היא תרבות בטיחות מובילה.

להטמיע תרבות בטיחות כראוי

תרבות ארגונית נכונה, בטוחה ומדויקת מתבססת על פרמטרים שונים. אחד המרכזיים הינו תחום הבטיחות – כאשר עובדים ומנהלים מבקשים להטמיע תרבות בטיחות וערכים מקצועיים. זאת, לשם יצירת אווירה בטוחה לכל אחד ואחת מהעובדים. לשם כך, יהיה עליהם לספק את הכלים החשובים ביותר עבור עובדיהם, הכשרות, התנסות מעשית, ולמידה. מנהלים עסק הדורש עבודה בגובה? במקרים אלו, למשל, חשוב להעביר לעובדים קורס עבודה בגובה. החל ממבוא לעבודה בגובה, עבודה נכונה עם סולמות, ועד תרגול מעשי בשטח – כך ניתן יהיה להטמיע ערכי עבודה ונהלים מדויקים.

לצד קורס זה, חשוב לוודא כי מקום העבודה הינו בטוח מבחינת גורמי סיכון רבים אחרים, חשמל, חומרים מסוכנים, רעש ואש. דואגים שמא תיווצר שריפה? עובדים בטמפרטורות גבוהות? במצבים אלו, חשוב להעסיק יועץ בטיחות אש, מומחה אשר ייעץ על פעולות אשר יקטינו את האפשרות להצתה במקום העבודה. כמו כן, יועץ זה יקדם את נושא העבודה הבטוחה – כמו תחזוקה שוטפת של הציוד, אחסנת הציוד כראוי, הבטחת דרכי מילוט בעת שריפה וכן הלאה.  

מצוינות בבטיחות – עם ה.ב בטיחות

תחום הבטיחות הוא אחד הנושאים המרכזיים ביותר בכל מקום עבודה. על מנת להטמיע תרבות בטיחות, שיתוף העובדים בתהליך ההטעמה הוא חשוב ביותר. מחפשים אחר נאמן בטיחות למפעל או לארגון שלכם? עובדים בגובה ורוצים לוודא כי היא מתנהלת באחריות? מוזמנים ליצור קשר עם ה.ב בטיחות. צוות עובדי החברה יבדקו את עשיית הבטיחות הקיימת בחברה שלכם, יגבשו תהליכים מותאמים וייצרו את הפתרונות והתהליכים הרלוונטיים ביותר. זאת ועוד, כדי לייצר מצוינות בבטיחות. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 073-7796353.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...