Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לדמיין את בית חלומותיכם

לדמיין את בית חלומותיכם
קרדיט: סטודיו וידה

מתכננים לבנות את בית חלומותיכם? מעוניינים לשפץ את חדרי המשרד? לשם כך, תדרשו לשתף פעולה עם מעצב פנים וצלם אדריכלות מקצועי, מנוסה ומיומן. לאורך תהליך העבודה המשותף, יתבצעו הדמיות של הנכס; תמונה המייצגת באופן ריאליסטי את התוצר העתידי. החל מבניית המודל הראשוני, בחירת זווית הצילום, בחירת התאורה ועד בחירתם שלו חומרי הגלם, האובייקטים וכן הלאה – בסופו של תהליך העבודה תוכלו לעבור לגור בבית חלומותיכם.

קרדיט: סטודיו וידה

מעוניינים לבנות בית פרטי או בניין דירות? החל מיצירת סיור וירטואלי של 360 מעלות בחלל, ביצוע הדמיה אדריכלית, סרטוני מוצר ועד אנימציה וסרטים שיווקיים – כדי לקבל את המענה האיכותי ביותר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם "סטודיו וידה". סטודיו זה, בראשותו של יוסי אורנשטיין, מציע מגוון שירותים בתחום התלת-מימד, הדמיות אדריכליות, סרטוני תדמית ושיווק. סטודיו צעיר ודינמי זה שם את הדגש על כל פרט. וזאת, כדי לייצר את הפרויקט המושלם עבורכם.

לבצע הדמיות אדריכליות במקצועיות

שירותיו של מעצב פנים וצלם אדריכלות מקצועי הם חשובים ומשמעותיים ביותר. בין היתר, ניתן להסתייע בשירותיו של מומחה זה לצורך שיפוץ בית, דירה, שדרוג מבנה ציבורי ואילך. וזאת תוך ביצוע הדמיה אדריכלית ממוחשבת. מעבר לכך, ניתן להסתייע בשירותיו של יוסי אורנשטיין, בעל תואר ראשון בעיצוב פנים וצלם אדריכלות, לצורך ביצוע תוכניות מכר. בתכניות מכר, הכוונה היא לתכניות אדריכליות המשמשות מגוון אנשי מקצוע – החל מקבלנים, מהנדסים ועד אדריכלים ומעצבי פנים. זאת, למשל בעת שיווק הדירה והבית. במקרים אלו, וכדי לספק קנה מידה מדויק של הנכס המדובר, על התכניות לספק ייצוג מדויק – בין אם בדו-מימד ובתלת-מימד.

קרדיט: סטודיו וידה

תכניות המכר הללו משמשות ככלי שיווקי משמעותי, כאשר במהלכן ניתן לספק הדמיות חוץ של המבנה. את ההדמיות ניתן יהיה לייצר כך שתתקבל תוצאה פוטו-ריאליסטית. החל מקרני השמש הראשונות, השקיעה ועד החשיכה – ניתן יהיה לכלול כל סצנה שתרצו בהדמיה.

לפנות אל "סטודיו וידה"

כדי שתתקבל תמונה ריאליסטית ומדויקת של הבית או המשרד העתידיים, רצוי לבצע הדמיות פנים וחוץ. צעד חשוב זה יתבצע בשלב האישור בטרם יתחיל שלב הביצוע. כך או כך, כדי לקבל שירותי הדמיות אדריכליות מקצועיות, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל "סטודיו וידה". סטודיו זה נוסד על ידי יוסי אורנשטיין, בוגר המסלול האקדמי המכללה למנהל. בנוסף, יוסי אורנשטיין בעל תואר ראשון בעיצוב פנים B.DESIGN (INT) והוא עובד גם כצלם אדריכלות. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 03-6293314.

קרדיט: סטודיו וידה
קרדיט: סטודיו וידה
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...