Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להגיע אל הטופ

להגיע אל הטופ

מה הופך את ארצות הברית למובילה בעולם התיירות? ובכן, העובדה שפשוט יש בה הכול! המקום הכי נכון לטעום, לחוות וליהנות מהכול- כל הזמן. היכנסו לרשימת אתרי הטופ שלנו, אך זכרו שבסופה תחושו דחף חזק להזמין טיסה לארצות הברית (וגם בזה נשמח לסייע).

Chicago city urban skyline with skyscrapers over Lake Michigan with cloudy blue sky.

ניו יורק – הטופ העירוני

מה עוד נותר לכתוב או לספר על ניו יורק, עיר האפשרויות הבלתי מוגבלות, עיר הרומנטיקה, המשפחתיות, העירוניות, הקניות והבילויים. זוהי עיר ללא הפסקה והיעד הראשון שקופץ לראש כשחושבים על חופשה בארצות הברית.

ברוב המקרים כשמזמינים טיסה לארצות הברית, בין עם טיסה ישירה או טיסת קונקשיין, ניו יורק תהיה העיר הראשונה שתקבל את פניכם ותעניק לכם את "בוסט" האדרנלין שאתם צריכים להמשך הטיול. ולא סתם ממליצים על כך גם סוכני הנסיעות של נהורה טורס, כי כאן פשוט יש את הכול- אתרי תיירות, מורשת, מוזיאונים עם מייצגים מהחשובים בעולם, מבני אדריכלות המהווים סמל סטטוס, מסעדות בכל הרמות והטעמים ועוד.

זכרו- לא משנה מתי תחליטו להגיע לכאן, ניו יורק תמיד תדע לענות על הציפיות ולספק את הסחורה עם טיול רומנטי על גשר ברוקלין בשעות הדמדומים, החלקה על הקרח עם הילדים בסנטרל פארק בחורף, שופינג בשדרה החמישית או צפייה במופע בינלאומי בברודווי – כל החוויות בעיר אחת שהיא גדולה מהחיים.

אתרי הטופ: סנטרל פארק, טיימס סקוור, בניין אמפרייר סטייט, פסל החירות, מוזיאון לזכר מגדלי התאומים, גשר ברוקלין, מוזיאון הגוגנהיים, מוזיאון ההיסטוריה של הטבע ועוד.

לוס אנג'לס – הטופ הנוצץ

המשפט "לחיות את החלום" נכתב בדיוק על המקום הזה – לוס אנג'לס, המקום בו נושמים, מתגוררים ומהלכים ברחובות כל הסלבריטאים הגדולים והמפורסמים בעולם. ממש כאן מתנהלת תעשיית הסרטים המפורסמת של ארה"ב, בליווי השלט המפורסם של הוליווד המתנוסס על הרי לי (Lee ) ב-Griffith Park ועד הרחובות הכי יוקרתיים, החנויות, המסעדות ואווירת ה"סטאריות" הכללית הנישאת באוויר . זוהי עיר של כוכבים, עיר הסרטים האמיתית וכאן תמצאו חוויות, טיולים ובילויים לכל הגילאים ולכל חובבי הסרטים ההוליוודיים במגוון הז'אנרים.

כיום ניתן להזמין טיסה לארצות הברית מישראל כשהיעד הוא לוס אנג'לס ולבחור בין טיסה ישירה עם אל על או טיסת קונקשן עם מגוון האפשרויות המוצעות בשוק התיירות.

אתרי הטופ:  בביקור שלכם אתם בוודאי לא תוותרו על הליכה בשדרת הכוכבים, מוזיאון גינס עם כל שיאי העולם, פארק השעשועים דיסנילנד או למבוגרים ביקור באולם הקונצרטים של דיסני, סיור מודרך באולפני יוניברסל, ביקור בפלנטריום המפורסם בזכות הסרט לה לה לנד ועוד.

לוס אנג'לס – הטופ הנוצץ

הפארק הלאומי גרנד קניון – הטופ של הטבע

אם חשבתם שטסתם עד לכאן רק בשביל מוזיאונים, הופעות, בילויים וקניות, תחשבו שוב כי הפארק הלאומי גרנד קניון הוא אחד מאתרי הטופ של ארצות הברית וסוכני הנסיעות של נהורה טורס ישמחו לשלב לכם אותו במהלך הטיול החלומי שלכם. זה המקום להתנתק לרגע מהאוויר העירוני או היוקרתי ולהתחבר לאחד מאתרי הטבע המפורסמים בעולם המוכרז גם כאתר למורשת עולמית של אונסק"ו – הפארק הלאומי גרנד קניון.

הפארק שוכן במדינת אריזונה כחלק מאזור ענק הנקרא גרנד קניון. כאן תוכלו לצאת לסיורים ומסלולי טיול מרתקים, להגיע לנקודות תצפית מרהיבות ועוד כשהכל זמין עבורכם לאורך כל השנה (ישנם אתרים ופעילויות הסגורות בעונת החורף ומומלץ להתעדכן באתר).

אתרי הטופ:  כשהפארק כ"כ גדול אין ברירה אלא לחלק אותו לאזורים ומומלץ לבחור אזור לטייל וליהנות בו. בין הטיולים באזור תוכלו לבחור בטיולים יומיים, או של מספר ימים, טיולי אופניים, טיולי רכיבה, רפטינג, טיולי תרבות בעקבות האינדיאנים ועוד כשהכל מלווה בנוף עוצר נשימה.

אורלנדו – הטופ לילדים

אם אתם חושבים על טיסה לארצות הברית עם ילדים, אל תוותרו על ביקור באורלנדו ובכך פשוט תשאירו לילדים וגם לכם, זיכרון מופלא לכל החיים. זוהי העיר של פארקי השעשועים מכל הסוגים, החל מפארק מים, פארק סרטים, דיסני, פארק חיות ועוד. זה המקום שבו לא באמת תוכלו לנוח, אבל גם לא באמת תרצו.

לאחר שהגעתם למלון דרכי ההגעה לפארקים מגוונים, כגון מוניות, השכרת רכב או מרוב בתי המלון באורלנדו יוצאים שאטלים למגוון הפארקים הגדולים, לעיתים בתוספת תשלום ומומלץ לברר זאת מראש עם סוכן הנסיעות של נהורה טורס או ישירות מול המלון. כל שאטל יוצא בשעה אחרת וגם מחזיר אתכם חזרה למלון בשעה שנקבעת מראש ובעינינו זו הדרך המומלצת ביותר.

אתרי הטופ: זה בעיקר תלוי בגיל הילדים ובהעדפות שלהם כשהבחירה באמת קשה, עם עולם המים, דיסני וורלד, יוניברסל סטודיו, הוליווד סטודיו, ממלכת החיות, לגולנד ועוד. מומלץ לרכוש כרטיסים מראש באתר ולהתעדכן על שעות הפתיחה באתרים הרשמיים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...