Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לראשונה בישראל: מרכז חדשנות עולמי לטכנולוגיות ספורט הוקם באיצטדיון בפ"ת

לראשונה בישראל: מרכז חדשנות עולמי לטכנולוגיות ספורט הוקם באיצטדיון בפ"ת
קרדיט: עיריית פתח תקווה

לאחר שזכו ב"קול קורא" שפרסמה עיריית פ"ת והחברה לפיתוח פ"ת, נחנך מרכז עולמי לחדשנות טכנולוגית בספורט באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה על ידי HYPE Sports Innovation המנהלת קהילה של 40,000 חברים, מועדונים ומותגי על גלובליים המקדמים חדשנות בספורט.

 

קרדיט: עיריית פתח תקווה

עשרות מוזמנים בכירים מהארץ ומהעולם (בזום) דוגמת ג'י-לורן אפשטיין – מנהל השיווק הגלובלי של UEFA ורוד ננר, סגן נשיא מועדון הפוטבול וושינגטון, השתתפו ביום שלישי 11.5 בטקס חניכת המרכז העולמי לחדשנות טכנולוגית בספורט באצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת.

Sports Innovation  HYPE הינה חברה ישראלית אשר הקימה את מרכז החדשנות ותפעיל אותו, מנהלת במקביל את רשת המאיצים הגדולה בעולם בתחום החדשנות בספורט, ומאגדת בתוכה מאות מותגים, מועדונים, מומחים ומשקיעים – כולם פועלים במטרה משותפת לפתור את האתגרים האמיתיים של התעשייה ולהניב תשואות לכל השותפים והמשקיעים.

הייפ החליטה להקים דווקא בישראל מרכז חדשנות גלובלי ובחרה באצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת כמקום מושבה שיהווה כר ניסויים לפיתוחים השונים שישנו את חווית הצפייה והצריכה של הספורט על ענפיו השונים, בשותפות עם קבוצות ונבחרות מהליגות הטובות בעולם, NFL, NBA, פיב"א, אופ"א, אדידס, פומה, ריבוק ועוד.

לטקס הגיעו גם טובי שמלצר מבעלי שלמה ביטוח- נותנת החסות לאצטדיון, לירון גולדנברג מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת, בעלי ומנכ"ל HYPE אמיר רווה וצוות HYPE, מנכ"ל הפועל פ"ת אבי יחיאל, רועי הסינג מנכ"ל המכביה, רפי סויד מייסד ובעלי מוקד אמון, ד"ר מיקי הרלינג, סטרטאפיסטים ואורחים נוספים.

קרדיט: עיריית פתח תקווה

רמי גרינברג, ראש עיריית פ"ת: "מרכז חדשנות לפיתוח הספורט הינו מיזם ייחודי שיקדם את הספורט בעיר באופן יוצא דופן כיאה לספורט במאה ה-21 ויהווה "בית לסטארט-אפים" בתחומי חדשנות טכנולוגית עסקית בתחומי הספורט בעיר. אני מאחל הצלחה לחברת HYPE Sports Innovation ואין לי ספק כי המרכז לחדשנות יהווה נדבך נוסף להפיכתה של פתח תקוה לעיר המטרופולין הגדולה והמשמעותית ביותר שמובילה גם בתחומי החדשנות, הפיתוח והספורט".

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת: "אצטדיון שלמה ביטוח מהווה אבן שואבת לפעילות בילוי, פנאי וספורט. שיתוף הפעולה שלנו עם Hype יוביל לפיתוח וקידום יוזמות חדשנות טכנולוגיות בענפי הספורט השונים. המרכז החדש יהווה פלטפורמה להרחבת הפעילות היזמית בעיר וייצוא טכנולוגיות ופיתוחים מפתח תקווה לעולם כולו".

אמיר רווה, בעלי HYPE: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית פתח תקוה והחלפ"ת סביב פעילות שמבחינתו מייצגת החלטה אסטרטגית להקמת מרכז חדשנות אשר יהפוך את ישראל למרכז פיתוח מוביל בתחום טכנולוגיות הספורט. במרכז החדש תוקם גם מעבדה אשר תאפשר לחברות נבחרות לפתח ולבחון בתנאי אמת את הטכנולוגיות שלהן בשיתוף עם מותגים ושותפים בינלאומיים".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...
תערוכת צילומים חדשה המוקדשת לתושבי מערב הנגב וגבול הצפון נחנכה ביום שני בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל בנתב"ג
בתערוכה מוצגות עשרות תמונות ממכלול הוויה והעשייה בישובי הנגב המערבי...