Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לתרום דברים שלא צריך

לתרום דברים שלא צריך
קרדיט: שי פינוי דירה

בואו נדבר על פינוי דירות ותרומות. לפעמים בחיים אנו צוברים כל כך הרבה דברים עד שהבית שלנו נהפך למחסן. זה קורה לאט לאט במשך שנים ואנו לא שמים לב שאנו בכלל לא משתמשים בכל הדברים הללו. אולי אלו כלי בית שקיבלנו בתור מתנה, אולי מכשירי חשמל שהתקלקלו, ספרים שקראנו והרבה מאוד בגדים שמזמן לא עולים עלינו או שכבר אינם לטעמנו. אלו הם מקרים בהם אנו יכולים לתרום את כל אותם חפצים למען אחרים אשר יכולים לעשות בהם שימוש.

קרדיט: שי פינוי דירה

בדרך כלל אנו צוברים וצוברים דברים ואז יום אחד שאנו מחליטים לעבור דירה ומתחילים לארוז את החפצים, פתאום אנו מגלים שאנו בכלל לא רוצים את כל הרכוש שצברנו במשך השנים. אין לכם סיבה להעביר ארגזים מלאים בבגדים שאתם לא משתמשים אל הדירה החדשה. והאמת שגם בא לכם לקנות סלון חדש. אתם עוברים דירה ורוצים התחלה חדשה אבל לא יודעים מה לעשות עם כל הדברים הישנים. זהו הזמן שבו מומלץ לפנות לחברה המעניקה שירותי פינוי תכולת דירה על מנת לתרום את הדברים למי שנזקק להם.

גם אם הרהיטים שלכם ממש לא אפנתיים וגם אם הכל נראה לכם חסר ערך, תהיו בטוחים שישנם נזקקים, עמותות ומוסדות שישמחו מאוד לקבל את אותם הדברים. בתור חברה המפנה תכולת דירות אנו מרבים לבצע פינוי  רהיטים לתרומה, ולא רק רהיטים אלא כל דבר אשר נמצא בדירה ואין לכם צורך.

פינוי דירות הוא גם פתרון למקרה שבו אתם יורשים דירה. אם בבית הפרטי שלכם צברתם אינספור פריטים חסרי שימוש, נסו לדמיין מה קורה בביתו של נפטר. סביר להניח שתרצו רק כמה פריטים בעלי ערך רגשי, אך כ 95% מהדברים תרצו להיפטר מהם. במקרה שכזה אנו נסייע לכם עם שירות של פינוי דירות נפטרים.

כדאי שתדעו שכמעט לכל פריט יש שימוש ותרומה ועזרה לאחרים היא מעשה יפה שאתם יכולים לעשות.

גם נתרום וגם נשלם?

לפעמים יש לכם כוונות טובות. אתם שמחים לתרום את כל החפצים המיותרים שלכם. אך מצד שני אינכם רוצים לשלם על פינוי תכולת דירה. האמת שגם אם תזרקו את הדברים לפח זה יעלה לכם כסף. אבל לא זו הנקודה, הרשו לנו להפתיע אתכם! יתכן שיש לנו שימוש לחלק מהרכוש שלכם, כלומר אנו קונים תכולת דירה. כך ניתן לממן את הוצאות הפינוי או לסבסד אותם.

במידה ואתם זקוקים לשירות של פינוי תכולת דירה התקשרו אלינו. אנו נבוא להעריך את אופי הרכוש וכמותו. בהתאם לכך נתכנן את תהליך הפינוי ומספר הרכבים הדרושים. זהו הרגע שגם נוכל להעיר את העלות והאם ניתן לבצע עבורכם פינוי דירה בחינם. תהליך הפינוי עשוי להימשך כמה ימים, אך הדבר תלוי מאוד בכמות הרכוש. לפעמים ניתן לסיים זאת ביום אחד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...