Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מאסיל פריז חוות דעת – מסיל פריז בישראל !

מאסיל פריז חוות דעת  – מסיל פריז בישראל !
קרדיט לתמונות: צילום: יח"צ

בואי ואגלה לך את הסוד שהציל את השיער שלי

מכירה יום שיער גרוע? כי אני כבר לא זוכרת מה זה. אבל כשכן היו לי ימי שיער גרועים, זה היה סיוט. את קמה בבוקר ולא מספיק שאת ממהרת כדי להגיע לעבודה או ללימודים, את עוד צריכה להקדיש זמן לסידור השיער ואף פעם לא באמת מרוצה מהתוצאה. חיים התנהלתי ככה ובשלב מסוים החלטתי לשים לזה סטופ. זה היה השלב בו השיער שלי התחיל להיראות רע לא יום-כן-יום-לא, אלא כל יום. האמת? אני לא מתפלאת. אנחנו חיות בסביבה די מזוהמת. גם אם אנחנו מקפידות על היגיינה, השיער שלנו חשוף לזיהום אוויר ונזקי הסביבה וכל עוד אין מוצר שמגן עליו באמת – הוא ימשיך להיראות לא בריא וחסר חיוניות.

קרדיט לתמונות: צילום: יח"צ

אז החלטתי שאני יוצאת למסע כדי למצוא את המוצרים המושלמים עבור השיער שלי ואני שמחה כיום לבשר שהצלחתי במשימה. שלא תטעי – זה לא היה פשוט בכלל. עברתי כמה וכמה סוגים של שמפו ומסיכות שאת כולם ניסיתי לאורך זמן אבל אף אחד מהם לא הביא את התוצאה הרצויה מבחינתי. הם היו בסדר, פשוט לא מעולים.

כל זה השתנה ביום שרכשתי את הערכה של מסיל פריז. לפני שאני אפרט לך אילו ניסים היא חוללה בשיער שלי ואיך, אני רק אגיד לך דבר אחד: אם את פאשניסטה כמוני, שחייבת לצאת מבית מתוקתקת מהשרוך ועד התלתל, המוצר הזה הוא לא בגדר המלצה, הוא פשוט מאסט. ואת יודעת מה? גם אם אחת כזו שמתלבשת בסגנון ספורט-אלגנט אבל אוהבת שהשיער שלך נראה מושלם, גם לך המוצרים של מסיל מתאימים בול. בקיצור, כל אישה צריכה את הערכת של מסיל פריז, שלא רק מעניקה לשיער את המראה שאנחנו כל כך אוהבות, היא עושה זאת בצורה הכי בריאה שיש, עם צמחים טבעיים.

כל היתרונות של הטבע בבקבוק אחד

אני לא יודעת מה איתך, אבל אני משתדלת להתרחק מכימיקלים כמה שיותר. נכון, שאין כמעט אף אחת שלא עברה במספרה לאיזה טיפול 10000 שכולל צבע והחלקה. אבל אילו תהליכים חד פעמיים שלא מתרחשים בתדירות בה את חופפת את השיער. חוץ מזה, מי שצובעת ומחליקה באופן קבוע, מזיקה בסופו של דבר לשיער שלה ודווקא היא יותר מכולן זקוקה למוצרים איכותיים שישקמו אותו.

זה בדיוק השוס בערכה של מסיל פריז – כל המוצרים שלהם מתבססים על צמחים ולכן, הם שומרים על השיער בצורה הכי טובה שיש. השמפו, המסכה והסרום, מבוססים כולם על 3 צמחים שלכל אחד מהם תכונות מעולות משל עצמו: רוזמרי,ויטמינים ושמנים אורגנים ,גינקו בלובה. הצמחים האלו מכילים חומרים שנלחמים בקרקפת שומנית ושיער בעייתי, משקמים שיער יבש ופגום, ממריצים את הדם וגורמים לך להיראות כמו מיליון דולר ולא כמו אחת בקושי הצליחה לסדר את השיער בבוקר. במסיל פריז הצליחו לקחת את כל התכונות האלו ולהכניס אותן לבקבוקים באמצעות טכנולוגיה חדישה ומדויקת שגורמת לכל מוצר בקולקציה להיות הכי טוב בפני עצמו וגם להשלים את המוצרים האחרים בסדרה. כשאני מקבלת גם שיער מושלם וגם חומרים שכיף לבוא איתם במגע? אני מתאהבת מיד.

ואם את לא מאמינה לי, תשאלי את הסלבס

ניסיתי, באמת שניסיתי. חיפשתי שעה בגוגל ולא מצאתי אפילו תמונה אחת שבה משפיענית רשת נראית בה פחות ממושלמת. מסתבר, שהסוד של הסלבס, בלוגריות הקוסמטיקה והאופנה, הוא גם הסוד שלי והן משתמשות כבר מזמן במוצרים של מסיל פריז. בשורה התחתונה, המון סלבס הבינו את מה שאני הבנתי: מדובר במוצרים שמאפשרים לך להיראות כמו אחת כזו שאי אפשר להתעלם ממנה והיא מסמר הערב בכל מקום שהיא הולכת, בכל שעה של היום.

אפילו באינסטגרם יצא לי לראות את שגעת המסיל פריז. מסתבר שכמה מומחיות ביוטי כבר הניחו את הידיים על המוצרים המהממים האלו ולאט לאט גם הן מתאהבות בהם כי באמת, אי אפשר שלא.

בקיצור, עכשיו זה הזמן שלך לקנות את המסכה, הסרום והשמפו של מסיל פריז, כולם על בסיס צמחי-טבעי וכולם יעשו אצלך שינוי של ממש ולאורך זמן. בקרוב, כל יום יהיה יום שיער טוב וההתארגנות שלך ליציאה מהבית תהיה לא רק מהירה יותר, אלא קלילה ונעימה.

קרדיט לתמונות: צילום: יח"צ

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...