Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדפסת הזרקת דיו משולבת Epson EcoTank L5190

מדפסת הזרקת דיו משולבת Epson EcoTank L5190
קרדיט: EPSON

המדפסת של Epson שנבחנה בתנאי שטח, היא פתרון הולם לימים בהם כל בני הבית נמצאים ביחד במתחם אחד ובמיוחד עבור כל אותם בעלי עסקים קטנים שחייבים להמשיך ולעבוד מהמשרד בסלון. היתרון הגדול: עלויות ההדפסה הלא יקרות והעובדה שלא צריך לרוץ החוצה לחפש מחסניות דיו

סקירת מדפסת של EPSON‏
קרדיט: EPSON

קו מדפסות הזרקת הדיו מסוג EcoTank של חברת Epson היפנית, נכנס לחיינו בסערה ושינה את עולם ההדפסה הביתית/משרדית. הסיבה: המעבר משימוש במחסניות דיו יקרות (הדורשות ריצה תמידית להצטיידות בחנות וגם גורמות לנזקים לסביבה) לשימוש בטכנולוגיית מכלי הדיו רבי הקיבולת. התוצאה בשטח, עליה מדווחת Epson הביא לשינויים בחיי לא מעט צרכני מערכות הדפסה: החברה מצהירה על כך שאפשר לצפות לעלות אולטרה נמוכה לכל דף מודפס, הודות לדיו שכלול באריזה ומספיק עד לשלוש שניםמצב היכול לחסוך עד90% מעלויות הדיו שנדרשים לרכוש בשוטף. לא רע בכלל.

סקירת מדפסת של EPSON‏
קרדיט: EPSON

המדפסת מיועדת למספר קהלי יעד: משתמשים ביתיים, שצריכים, או חייבים להדפיס הרבה, ממש הרבה ורוצים לחסוך בעלויות ובריצות מחוץ לדירה ממוגנת נגיף הקורונה. עבור משתמשים שיכולים להפיק תועלת משאר התכונות של המערכת המשולבת – הדפסה, סריקה ופקס, עסקים קטנים הזקוקים לכל האמור לעיל יחד עם הדפסה צבעונית איכותית ועבור משתמשים שרוצים להדפיס ללא כבלים – כלומר כאלה שרוצים לשלוח הדפסות גם מהסמארטפון תוך שימוש ב- WiFi.

סקירת מדפסת של EPSON‏
קרדיט: EPSON

מדפסת הזרקת הדיו המשולבת Epson EcoTank L5190 , היא נציגה מובהקת של הקו החדש. זוהי מדפסת קומפקטית, בגודל A4, מסוג 4 ב-1: הדפסה, העתקה, סריקה והדפסת פוטו ללא שוליים, הכוללת מזין מסמכים אוטומטי (ADF) ומגוון אפשרויות קישוריות לרבות WiFi, WiFi Direct ו-Ethernet.

שלוש שנים מלאות – זהו משך הזמן שבו אפשר לעבוד מבלי לקנות דיו נוסף עבור ה-.L5190 . באופן זה מתקבלת עלות אולטרה נמוכה לדף – באמצעות הדיו הכלול באריזה ניתן לקבל עד 8,100 דפים בשחור ועד 6,500 דפים בצבע. ונכון, כאשר הדיו הכלול שווה ערך של עד 82 מחסניות דיו, מרווחי הזמן למילוי מיכל הדיו של המדפסת ארוכים יותר.

סקירת מדפסת של EPSON‏
קרדיט: EPSON

הודות למיקום מיכל הדיו בחזית המדפסת, העיצוב החדש הוא קומפקטי ומאפשר גישה נוחה למילוי מחדש ומבט ברור על רמות הדיו במיכל. המדפסת מתאפיינת במערכת מילוי מחדש משופרת שתוכננה כדי למזער את הסכנה של שפיכת דיו ויצירת לכלוך. בקבוקי הדיו החדשים כוללים מנגנון המבטיח שרק המכל הנכון ממולא בצבע המתאים. עוד בולטים לטובה: מזין מסמכים של עד 30 דפים, מגש ניירות עד 100 דפים ואחריות ל-3 שנים עם שירות איסוף מבית הלקוח (ע״פ אתר אופיס דיפו, שם גם מצויין כי השנתיים הנוספות של האחריות מותנות ברישום מייד לאחר הרכישה).

מהירות ההדפסה בבדיקה היא עד 10 עמודים בדקה להדפסת שחור ועד 5 עמודים בדקה לצבע. איכות ההדפסה: 5760×1440 dpi. הסורק בה מצויידת המדפסת עושה עבודה לא רעה גם בטקסטים וגם בתמונות ואפשר לבקש את התוצאה הסופית במגוון רחב של רזולוציות (עד 1200 dpi). את הקבצים הסרוקים ניתן לשמור במגוון סטנדרטים. המדפסת, כאמור היא מדפסת אלחוטית (וצריך לשים לב שהיא מגיעה ללא כבל USB) והחיבור לרשת הביתית/משרדית הוא קל ופשוט בהגדרה (יש תמיכה בכל מערכות ההפעלה הסטנדרטיות, כולל גם אנדרואיד ו-IOS.

סקירת מדפסת של EPSON‏
קרדיט: EPSON

ההתקנה הראשונית קלה ופשוטה – כולל שלב הכנסת הדיו למכלים הגדולים – סיפור של 10 דקות – ועוד כמה דקות של חיבור לרשת. המהלכים מתבצעים תוך היעזרות במסך LCD ברור.

שורה תחתונה:

מהבדיקה שערכנו עלו לא מעט נקודות ״בעד רכישה״ של המדפסת. החיסכון בכסף הוא ללא ספק נקודה חשובה וחזקה מאוד במערך השיקולים של כל משתמש. המדפסת הזו מדפיסה, ומדפיסה, ומדפיסה. נכון, משלמים מעט יותר במעמד הרכישה (999 שקל), אבל, לטווח הארוך מדובר במהלך משתלם ביותר.

הציון: 4.5 מתוך 5 כוכבים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...