Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדפסת תלת מימד חדשה – ה-RAISE3D E2 של חברת קליבר תכין את הסטודנטים לעידן ה״תעשייה 4.0״

מדפסת תלת מימד חדשה – ה-RAISE3D E2 של חברת קליבר תכין את הסטודנטים לעידן ה״תעשייה 4.0״
קרדיט: יח״צ

בלא מעט מוסדות אקדמאיים, בין אם מדובר במכללות או באוניברסיטאות, מנסים להכין את הלומדים בהם לעידן הטכנולוגי החדש, שאין מנוס ממנו. לומדים מחשבים, תכנות בסיסי ובשנתיים האחרונות לומדים גם טכנולוגיות חדשניות שככל הנראה יהפכו יותר ויותר פופולריות. אחת מהן היא הההדפסה בתלת מימד. כן כן. ממדפסת ביתית שמדפיסה כל מיני חפצים חסרי ערך ממשי, עברה המדפסת גלגול לכיוון התעשייה ולכיוון הדפסת מוצרים וחלקים שניתן לעשות בהם מגוון שימושים.

מדפסת תלת מימד חדשה - ה-RAISE3D E2
קרדיט: יח״צ

אחת המדפסות שמציעה כיום חברת קליבר מקבוצת גסטטנרטק, למוסדות החינוך מדפסת ה-E2 מבית RAISE3D האמריקנית, שנחשבת לחלוצה בעולם בתחום פיתוח וייצור פתרונות הדפסה בתלת מימד למשתמשים ארגוניים. המדפסת המקצועית החדשה, מאפשרת הדפסת אובייקטים בגדלים של 330 x 240 x 240 מ״מ, ניתן להתאימה למגוון רחב של שימושים, היא עמידה במיוחד, אמינה וקלה בשימוש. מחירה האטרקטיבי, (פחות מעשרת אלפים שקלים) הופך אותה לפתרון המתאים למוסדות לימוד שונים, שרוצים להיכנס לעידן הייצור באמצעות הדפסה בתלת מימד. המדפסת מצויידת בשני ראשי הדפסה, מאפשרת הדפסת 2 צבעים במקביל, או חומר מיוחד להסרת התמיכות ואפילו להדפיס במצב ״מראה״, הדפסת שני אובייקטים במקביל לטובת הכפלת יכולות ההדפסה והתפוקה. המדפסת מדפיסה ברזולוציה של החל מעשרה מיקרון (0.01 מ״מ), יש לה תמיכה במגוון רחב של חומרי הדפסה – מה-PLA, דרך סיבי פחמן, ועד Metal Fill. המדפסת פתוחה לשימוש בכל חומר גלם מתוצרת כל יצרן.

מדפסת תלת מימד חדשה - ה-RAISE3D E2
קרדיט: יח״צ

המדפסת בטוחה מאד לשימוש – לדוגמא, פתיחת דלת תא המדפסת מפסיקה אוטומטית את ההדפסה ומבטיחה שהמשתמשים לא ייפגעו וגם שהחלק המודפס לא יינזק. למדפסת מצב חסכון בחשמל שמאפשר למדפסת להמשיך ולהדפיס גם בלילה, תוך ביטול מאפיינים ׳זוללי׳ חשמל. המבנה המיוחד של פלטת ההדפסה הגמישה, מאפשר לנתק בקלות רבה את החלקים המודפסים. למגש ההדפסה יש כיול אוטומטי המאפשר שימוש פשוט וקבלת תוצאות הדפסה איכותיות. מידות המדפסת (607x596x 465 מ״מ) מאפשרות למקמה  במקומות צפופים וההפעלה מתבצעת באמצעות מסך מגע של 7 אינץ׳ המאפשר שימוש אינטואיטיבי. ניתן  לשלוח קבצי הדפסה בעזרת קישוריות WiFi, כבל רשת, או USB.

 

לדברי גיא אנגל, מנכ״ל חברת קליבר, צוותי הפיתוח של RAISE3D תכננו מראש את המדפסת החדשה כך שניתן יהיה להתאימה בקלות למגוון שימושים, יחד עם שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של קווי המדפסות של החברה. ״המדפסות של RAISE3D מתופעלות בדרך כלל על ידי מהנדסים, מומחים טכניים וגופי ייצור גדולים. מצד שני, החברה מקפידה תמיד לספק גישה נוחה וקלה לשימוש בטכנולוגיה ולאפשר את יישומה גם במוסדות לימוד, פרוייקטים יזמיים וסטארטאפים״. אנגל מציין כי המחיר שנקבע ל- E2, במיוחד לאקדמיה ולמוסדות חינוך אחרים, יאפשר להם להצטייד במדפסת קטנה יחסית לאחיותיה התעשייתיות הכבדות בלי להתפשר על הביצועים.

מדפסת תלת מימד חדשה - ה-RAISE3D E2
קרדיט: יח״צ

המדפסת תהיה זמינה למכירה בישראל במהלך נובמבר 2019.

להזמנות מוקדמות [email protected]

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...