Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהו צו ירושה מקוון ואיך עושים את זה?

מהו צו ירושה מקוון ואיך עושים את זה?
קרדיט: מקומונט תל אביב

כל מה שחשוב שתדעו על הגשת צו ירושה באופן מקוון

עליכם להגיש צו ירושה לשם מימוש וקבלת חלקכם בירושה שקיבלתם? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם – בו נלמד מהו צו ירושה, מתי יש להגיש אותו, ומהי הדרך הכי נוחה ומומלצת להגשת צווי ירושה כיום.

קרדיט: מקומונט תל אביב

מהו צו ירושה?

צו ירושה הוא צו שיש להגיש אותו בשביל מימוש וקבלת חלקכם בירושה שהורישו לכם, כאשר הגיעה העת למימוש הירושה וקבלתה. את הצו מגישים לרשם לענייני ירושה, ובימינו הצו מונפק באופן מקוון, ונשלח לגופים הרלוונטיים כחלק מהתהליך.

איך ודרך מי מומלץ להגיש צו ירושה מקוון

אם עליכם להגיש צו ירושה ואינכם יודעים מהי הדרך הכי טובה בשביל זה, אתם חייבים להכיר את המיזם החברתי, שנותן לכם אפשרות להגיש צווי ירושה באופן מקוון, ואשר מציע לכם גם כל מיני שירותים משפטיים מגוונים – רובם באופן דיגיטלי לגמרי, הנקרא מיזם יופיטר.

מהו מיזם יופיטר ומה כל כך ייחודי בו?

מיזם יופיטר הוקם על ידי אור אלישיב, שהוא עורך דין שמטרתו היא להנגיש באמצעות המיזם מגוון שירותים שונים בתחום המשפטי, ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, באופן מקוון ודיגיטלי ככל האפשר. המיזם למעשה מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו, וכך גם לכל סוגי החברות והארגונים, להשתמש בכל מיני שירותים משפטיים, תוך כדי תהליך נוח, נגיש, פשוט ומהיר, יותר מכמה שרק היינו יכולים לדמיין בעבר.

איזה שירותים המיזם מציע?

המיזם מציע עשרות שירותים משפטיים מגוונים, עד כדי כך שמקוצר היריעה, לא נוכל לסקור את כולם במסגרת המאמר הנוכחי, אך ננסה בכל זאת לסקור את השירותים הראשיים והפופולאריים ביותר, שהמיזם מציע לנו:

  • שירותים לארגונים ולחברות, ולבעלי עסקים וסטרט-אפים – כמו פתיחת או פירוק החברה, שינוי שם החברה או כתובתה, פתיחת חשבון בנק לחברה, רישום שותפות, רישום סימן מסחרי ועוד. כמו גם עריכת מדיניות פרטיות לאתרים ולאפליקציות, תקנון חברה, וחוזי עבודה, או עריכת הסכמי מייסדים, הסכמי הפצה, הסכמי השקעה, הסכמי סודיות או הסכמים מסחריים אחרים. וכמובן – הגשת דו"חות חברה שנתיים, דיווחים על הקצאת או העברת מניות בחברה, או דיווחים על שינויים בתקנון החברה או בהרכב של הדירקטוריון.
  • שירותים נוספים, המתאימים בעיקר ללקוחות פרטיים – עריכת הסכמים, כמו הסכם ממון, חוזה עבודה או חוזה שכירות, או עריכת צווי ירושה, צווי קיום צוואה, צוואה רגילה או צוואה הדדית וכו'. בנוסף, המיזם מאפשר לנו גם להגיש תביעות קטנות, במידה וקיבלנו מוצר פגום או מכל סיבה אחרת. כלומר, המיזם מציע לנו מגוון שירותים בתחום המשפטי – תוך קבלתם באופן דיגיטלי, נגיש ומהיר ככל האפשר.

לסיכום, אם אתם צריכים להגיש צו ירושה מקוון – רצוי שתעשו זאת רק דרך אתר יופיטר, אשר כל הצוואות המוגשות דרכו נערכות על ידי עורכי דין מומחים בתחום, ועומדות בכל דרישות החוק.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...