Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצדיעים לעמותת צנחנים 55 חוד החנית

מצדיעים לעמותת צנחנים 55 חוד החנית
דוד רובינגר

עיריית פתח תקוה בשיתוף עמותת הצנחנים 55 – משחררי ירושלים וצולחי התעלה,  תקיים  ביום חמישי ה- 10.10.19 אירוע הצדעה מיוחד ללוחמי החטיבה בעבר ובהווה

מצדיעים לעמותת צנחנים 55 חוד החנית
צלם עופר ועקנין.

עיריית פתח תקוה, בתמיכתו ובעידודו של ראש העירייה רמי גרינברג,  תקיים בתאריך י"א בתשרי התש"ף,  יום חמישי ה- 10.10,  ערב הצדעה ייחודי לעמותת הצנחנים 55 המיתולוגית, באולם שושנה דמארי בתיכון ברנר. באירוע ייקחו חלק קציני ולוחמי החטיבה בעבר ובהווה, פרנסי העיר ואנשי עסקים.

הערב יהווה יריית הפתיחה לחשיפת פעילותה המחודשת של עמותה 55 עבור לוחמי, משרתי ומשרתות החטיבה במילואים, בעבר ובהווה.

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג: "כבוד הוא לנו לארח את אירוע ההוקרה ללוחמי חטיבה 55, המהווים עבור כולנו סמל ומופת. לוחמים אלו השתתפו במלחמות ישראל ובקרבות הקשים לאורך כל שנות קיומה של מדינת ישראל. אנו, כתושבי ישראל חבים ללוחמים אלה וליתר חיילי צה"ל את קיומנו, כאן בארץ ישראל. העיר פתח תקוה ותושביה מצדיעים לעמותת הצנחנים 55 ולוחמיה, ואני מזמין את הציבור הרחב המוקיר את פעילות החטיבה לבוא, להשתתף ולתרום".

יו"ר העמותה, ח"כ לשעבר, מר אלי כהן, קצין ומפקד לוחם בחטיבה, הודה לראש עיריית פתח תקוה, גרינברג על  שיתוף הפעולה בין העמותה לבין עיריית פתח תקוה והדגיש, כי מטרת האירוע הינה לחשוף את פעילות העמותה בקרב תושבי העיר ובני הנוער.

מצדיעים לעמותת צנחנים 55 חוד החנית
דוד רובינגר

כהן: "פעילות העמותה תתמקד, בין היתר, בעידוד בני הנוער בפתח תקוה לשירות משמעותי ותורם, אנו שמחים על ההזדמנות של חיילי ומפקדי החטיבה, להתנדב בעיר פתח תקוה ולחשוף בפני בני הנוער את מורשת הלוחמים במסגרת פעילות חינוכית בעיר".

כהן הדגיש, כי החיבוק החם של עיריית פתח תקוה והעומד בראשה כלפי לוחמי, חיילי וחיילות משרתי החטיבה, מרגש מאין כמוהו והוא סמל להערכה הרבה שרוחש ראש העיר, רמי גרינברג, כלפי דור בוני המדינה לצד הערכתו והשקעתו בדור ההמשך המתנדב והמסור, המגן על המדינה.

מפקדי ולוחמי חטיבה 55 "חוד החנית"  של צה"ל בעבר ובהווה היוו אי של מצוינות, מופת, השקעה והקרבה שבאה לידי ביטוי בהשתתפות בקרבות ירושלים, בגבעת התחמושת ולא נחו עד ששוחררה העיר העתיקה ושוחרר הכותל, הם שהובילו את צה"ל בחציית התעלה ובהקמת ראש הגשר ביום כיפור ובכך שינו את פני המלחמה ותוצאותיה. עוד השתתפו לוחמי חטיבה 55 בכל מלחמות לבנון, במבצעים, כמו גם בתעסוקות מבצעיות שוטפות בעבר ובהווה.

עמותת החטיבה הוקמה על ידי חברים, מתנדבים ומתנדבות על מנת להמשיך ולשמר מסורת זו של סולידאריות חברתית והיא פועלת עבור לוחמיה במספר תחומים בהם:   הפעלת תכנית מנטורינג, מלגות לסטודנטים, סיוע תעסוקתי, תמיכה בחיילים בודדים, שימור ההווי החברתי והנחלת המורשת החטיבתית.

עמותה 55 מזמינה את תושבי העיר פתח תקוה, המעוניינים להירתם למאמץ פעילות העמותה לקחת חלק באירוע זה מתוך הוקרה גדולה וכבוד רב להערכתה של העירייה ושל כל השותפים לפעילותה. לאירוע יוזמנו לוחמים, קצינים ומפקדים בכירים שלחמו בחטיבה בעבר ובהווה, אנשי עסקים ואושיות בכירות נוספות.

בין לוחמי החטיבה המיתולוגיים יש לציין את יוסף חגואל- הפצוע מהשיר בלדה לחובש, יקי חץ שלחם בקרב בגבעת התחמושת במלחמת ששת הימים, משרתי חטיבת הצנחנים לדורותיה המהווים סמל ודוגמא לחברות טובה ולאזרחות טובה.

לרישום והזמנות ניתן לפנות להילה ירושלמי דוברת העמותה באמצעות המייל: [email protected]

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...