Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתחדשים על הכביש: המדריך לבחירת רכב

מתחדשים על הכביש: המדריך לבחירת רכב
Credit: shutterstock

ריכזנו עבורכם את חמשת הדברים החשובים באמת שכדאי לכם לקחת בחשבון לפני שבוחרים איזה רכב לקנות

מתחדשים על הכביש: המדריך לבחירת רכב
Credit: shutterstock

קניית רכב חדש היא ללא ספק מרגשת במיוחד. גם אם הרכב הוא לא חדש מהניילונים, בכל זאת מדובר בהתחדשות מבחינתכם. מה שפחות מרגש הוא התהליך המוביל לקניית הרכב, שכולל הרבה בירורים ובדיקות מצדכם, הערכת תקציב אפשרית וויתור על כמה חלומות בעקבותיה. כדי שתוכלו להגיע הכי מוכנים שאפשר, ריכזנו עבורכם כמה פרמטרים חשובים שינחו אתכם בקניית הרכב הבא שלכם:

הגדרת תקציב

לפני שאתם בוחרים באיזה רכב להתחדש, חשוב שתגדירו לעצמכם כמה כסף יש לכם לטובת הרכישה הזאת. יותר נכון, כמה כסף אתם מוכנים להוציא על הרכב, והכוונה כאן היא נטו למחיר הרכב. 

חישוב עלויות נוספות – דלק, ביטוח, חלקי חילוף

זאת כבר נגזרת יותר רחבה של התקציב שלכם וגם אותה צריך לקחת בחשבון. עלות רכב, כפי שאתם יודעים, לא מסתכמת במחיר שלו על הנייר כשאתם קונים אותו, אלא בעלויות נוספות המצטברות במהלך השימוש בו. כאן צריך לקחת בחשבון את נפח המנוע וצריכת הדלק של הרכב, כמה יעלה ביטוח וכמה יעלו חלקי החילוף אם וכאשר תיאלצו להגיע למוסך. אם תבחרו באחד מהרכבים של היצרנית קיה, מומלץ לברר ב-מוסך קיה תל אביב את מחיר חלקי החילוף המקוריים כדי לדעת אם זה משהו שתוכלו לעמוד בו. כדי להגיע למוסכים אלה הקישו במנוע החיפוש – קיה מוסך מורשה.

הגדרת השימוש ברכב

אתם רווקים? בעלי משפחה מרובת ילדים? אוהבים נסיעות שטח או נוסעים רק מנקודה א' לב' שלא רחוקות במיוחד אחת מהשנייה? כל השאלות הללו נועדו לכוון אתכם לרכב המתאים לכם באופן מדויק. אם אתם ללא ילדים, תוכלו לבחור ברכב קומפקטי ואף בעל שלוש דלתות או מכונית ספורט נוצצת, אך אם אתם הורים, כדאי שתבחרו ברכב מרווח ומשפחתי אליו תוכלו להכניס כיסאות בטיחות ובוסטרים ללא צפיפות. כמובן שמספר הנפשות במשפחה קובע גם הוא את גודל הרכב שתבחרו. במידה ואתם חובבי טיולים בשטח, סביר שתבחרו ברכב 4X4. 

מצב הרכב

הסעיף הזה נועד למי שמתכנן לקנות רכב יד שנייה או יותר. עליכם לבדוק בקפדנות את מצב הרכב לפני שאתם קונים. זה אומר שמומלץ מאוד לעבור במוסך ולבקש שיעשו עבורכם בדיקה מקיפה. אם אתם מתעניינים ברכב קיה, גשו למוסך קיה תל אביב וציינו שהבאתם את הרכב לבדיקה לפני קנייה. הבדיקה של אנשי המקצוע היא קריטית לרכישת רכב משומש ועליה קמות ונופלות עסקאות, אז חשוב שלא תזלזלו בכך. לבירור ולתיאום עם מוסך קיה תל אביב חפשו קיה מוסך מורשה במנוע החיפוש. 

גודל הרכב

אתם מתגוררים בתל אביב ובסביבתה? אז אתם כבר יודעים דבר או שניים על מצוקת חנייה. אם אתם יודעים שברוב הפעמים אתם תיאלצו להידחק בין שתי מכוניות שחנו בצפיפות סמוך למדרכה, כדאי לכם לבחור ברכב התואם את המציאות שלכם. הרי אין כל הגיון לבחור במכונית גדולה, על אף שהיא מכונית החלומות שלכם, אם לא תצליחו להסתדר איתה ברגע האמת. 

אם תעבדו באופן מסודר ותתכננו מראש את מה שמתאים לכם, רוב הסיכויים שתבחרו את הרכב שבאמת תואם את יכולתכם הכלכלית והצרכים שלכם כפי שהם ביומיום. אל תקלו ראש בכל אחד מהפרמטרים ואל תלכו רק עם הלב ("תמיד חלמנו על ג'יפ") אלא תפעלו בעיקר מהראש ("אבל אני גר בעיר, אין לי חנייה בבניין ואני בכלל לא נוסע לשטח"). תתחדשו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...