Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורכי הדין הפליליים הטובים ביותר באזור תל אביב

עורכי הדין הפליליים הטובים ביותר באזור תל אביב
קרדיט FREEPIK

איך מוצאים עורך דין פלילי בתל אביב? העיר תל אביב וגם הערים בסביבתה, זכו לשם הלא כל כך סימפטי "מחוז הרשע והפשע" – כינוי שהוא אולי מליצי ומבושם בהרבה מאד הגזמה, אבל ניכר שיושב על אמת בסיסית כזו שאומרת שבערים גדולות ומפותחות, שמשמשות מרכז רוחני, תרבותי וכלכלי כמו תל אביב, העבירות הפליליות עולות על גדותיהן ומציפות את בתי המשפט. 

נחשדתם בביצוע עבירה פלילית? יכול להיות שהחוקר יתקשר ויקבע איתכם פגישה מסודרת במשרד החקירות בתחנה. במקרים כאלה, בדרך כלל, החוקר יהיה מצויד בערמות של מידע ומסמכים פיננסיים כאלה ואחרים שבהם קיימים נתונים או מידע שעלול להפליל אתכם בביצוע עבירה פלילית. יכול להיות אחרת, שכוחות המשטרה ללא כל הזמנה, יכנסו אל ביתכם שבעיר תל אביב יפו ויחלו בחיפוש חומרים חשודים או כאלה שקושרים אתכם לביצוע עבירה כלשהיא, בין אם מדובר בנשק לא חוקי או סם מסוכן או דבר גנוב כלשהוא. כך או כך, בשני המקרים הסיטואציה אינה נעימה. 

עורכי הדין הפליליים הטובים ביותר באזור תל אביב
קרדיט FREEPIK

מתי עליכם לפנות לעורך דין פלילי?

התשובה היא פשוטה וחד משמעית- כמה שיותר מוקדם! אם אתם חוששים לגבי ביצוע פעולה כלשהיא או עסקה מכל סוג שהוא ולא בטוחים אם מעשיכם הם בגדר חוקי או עלולים להפוך אתכם לעבריינים, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין פלילי מנוסה ובעל ניסיון בניהול תיקים פליליים שיידע לומר לכם  מה תהיינה ההשלכות על המעשה, אותו אתם עומדים לבצע. 

האם ניתן כבר בשלב החקירה לפנות לעורך דין?

לא רק שניתן אלא זוהי הזכות המגיעה לכם! בו בזמן שאתם יושבים בין ארבע קירות חדר החקירות, אם אתם חשודים – ניתנת לכם הזכות לקבל ייעוץ מעורך דין, עוד בטרם החלה בכלל החקירה. שימו לב שהחוקרים יעשו כל מה שביכולתם כדי שתוותרו על זכות זו, כולל אמרות כמו "אם אתה כזה זכאי אז למה את צריך עורך דין?" דעו כי הזכות שלכם היא לקבל ייצוג משפטי, ויפה שעה אחת קודם. מכיוון וייעוץ משפטי על ידי עורך דין פלילי הוא אחת הזכויות הבסיסיות של כל נחקר, הרי שלחוקר אסור למנוע אותה מכם, ואם תדרשו – תוכלו לקבלה. 

מצאנו לכם כמה מעורכי הדין הפליליים המומלצים ביותר בתל אביב: 

משרד עו"ד רוני ברוש | מאיר פיינשטיין 2, תל אביב יפו

אם ניסיון הוא פרמטר עליון עבורכם, הרי שמשרד עו"ד רוני ברוש הוא הכתובת עבורכם. משרדו של עו"ד רוני ברוש חרט על דגלו מתן יחס ושירות אישי לכל לקוח וטיפול מעמיק ויסודי בפתרון כל בעיה משפטית שעולה לפניו. ניסיונו העשיר לימד אותו, כי ההליך הפלילי בכלל, והמעצר בפרט, מלווים בין היתר במתח ובחרדה מצד הלקוח ומשפחתו. 

משרד עו"ד אסף גל | רחוב אבן גבירול 133, תל אביב

אם אתם עומדים בפני תיק שבו מעורבת האשמה בתקיפה אלימה או אפילו תקיפה אלימה חמורה, ההגנה הטובה ביותר שתמצאו עבורכם היא במשרד עו"ד אסף גל. משרד הבוטיק של עורך דין אסף גל מעניק יעוץ, הכוונה, ליווי וייצוג אישי, דיסקרטי ומקצועי של חשודים ונאשמים בעבירות פליליות למיניהן, לרבות תיקי פשיעה חמורה, ייצוג אסירים וטיפול משפטי בליטיגציה על בקשת רחבה של סוגיות פליליות בכל הערכאות המשפטיות. 

משרד עו"ד ניר ליסטר | בר כוכבא 4 (מגדלי בר כוכבא, מתחם בסר), בני ברק

בתיקים המורכבים באמת, אלה עבי הכרס שהראיות בהן פזורות על גבי עשרות מסמכים ועליהם ספרות ומספרים, תיקי צווארון לבן, עליכם להצטייד במשרד עו"ד מיומן כמו משרד עו"ד ניר ליסטר. עו״ד פלילי ניר ליסטר וצוות המשרד מורכב מיוצאי פרקליטות, דבר המעניק יתרון שכן קיימת היכולת לראות את כל חלקי הפאזל, את התמונה הכוללת משני צדי המטבע. המשרד יודע כיצד מערכת התביעה פועלת, מהם השיקולים המנחים את התביעה, לרבות בחינת הראיות, דבר אשר מאפשר לגבש אסטרטגיה מיטבית ומותאמת ללקוח באופן אישי. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...