Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פינוי דירה ניקיון וסדר בדירה עמוסה פסולת בתל אביב

פינוי דירה ניקיון וסדר בדירה עמוסה פסולת בתל אביב
תמונה באדיבות שי פינוי דירות

תל אביב הייתה ותישאר עיר ללא הפסקה בכל המובנים של העניין, אם זה בעיות של חנייה, צפיפות ואפילו כמה אנשים שקופים שכל רצונם הוא לאגור בשקט את הזבל ולהכניסו לביתם. כן, זה בדיוק כפי ששמעתם, השקופים הם לא רק קבצנים הם גם אנשים שהילדים שלהם נורמטיביים ואפילו עוסקים במשרות סופר איכותיות וחשובות אבל אתם לעולם לא תקשרו את הדברים האלו ולרגע לא יעלה על דעתכם שהאישה המפויחת ומריחה לא טוב היא אותה אימא של חבר שלכם מהבניין המשותף לעבודה או למשרד.

פינוי דירה ניקיון וסדר בדירה עמוסה פסולת בתל אביב
תמונה באדיבות שי פינוי דירות

נכון, זה בהחלט עצוב, יותר עצוב שלמשפחות של האנשים האלו אין מושג מהאגירה הבלתי פוסקת אבל מתי זה עולה על סדר הדברים? כשהאשפה מגיעה ועולה לגדותיה, שהשכנים זועקים לעזרה, הריח בלתי נסבל ופתאום מתגלה המחזה הנורא הזה ואז "כל האסימונים נופלים" וואו זה אותו איש שפגשתם במקרה עם מזוודה ישנה עם גלגלים ובתוכה " השד יודע מה". אלו הם חייהם של אוספי אשפה ובפרט בעיר כל כך גדולה שיש בה הרבה "מה למצוא".
האספנים, או האגרנים עובדים בזה, למעשה הם יוצאים לאגור מהבוקר ועד לשעות הערב ואם יש איזו "מציאה גדולה" ייתכן ותפגשו אותם גם בשעות הלילה. שקיות נערמות על גבי שקיות והכול על אופניים חשמליות, עגלה של סופר או אפילו עגלת תינוק ישנה ובלויה. הם אוגרים מכל הבא ליד ומביאים את זה הביתה הכול בשקט ומתחת לאף שלכם ושל המשפחות שלהם.

הכול מתנהל סביב החפץ מבוקר עד ערב אבל אז, ברגע הגילוי הדברים משתנים ויכולים לקבל תפנית אחרת לגמרי ועל כך יעידו המפנים המקצועיים של שי פינוי דירה שראו רבבות ועשרות אלפי פינויים בשני העשורים ויותר והצליחו לענות על האתגר, לשכנע ולסייע לאנשים שרוצים באמת להפסיק עם האגירה אבל לא יעזו להגיד לכם את זה.

איך מפנים דירה מלאה זבל מדירה של אדם שמסרב להפסיק לאגור?

יש כל מיני אנשים, ביניהם יש גם את אלו שנדמה לכם שהם לא רוצים להפסיק לאגור, הם פשוט מפחדים, לכן כתבנו כאן נדמה לכם. אגרנים רוצים אבל לא יודעים איך לשים את המזוודה, העגלה או עגלת הסופר בצד ולהתחיל לחיות לצידכם בשבתות, חגים וכל השאר.

לכן, במעמד הזה חייב לגלות סובלנות, להקשיב ולא רק להראות אמינות אלא לעשות כל דבר מכל הלב ללא שתי פנים כי תתפלאו אגרנים אולי אוגרים אבל הם בהחלט קולטים דברים שלא נוחים או רוצים להרע להם.

אז אם החלטתם לעזור להם בעצמכם הכול מעולה, אל תגיעו בגישה של אנטי, תהיו טובים, תהיו נחמדים, כמו ילדים ככה זה גם אגרנים בפרט אם הם מבוגרים, היו סבלנים כלפיהם ושדרו להם שאתם כאן באמת ובתמים בשביל לעזור ולחלץ אותם מהמצב אליו נקלעו. אם תעשו את הדברים האלו לא תאמינו איך הם יודו לכם בהמשך, למעשה רק מאנחת הרווחה שתיפלט להם מהפה בסוף התהליך תבינו שהמאמץ לא היה לחינם.

פינוי דירה מלאה בזבל שלב אחר שלב

אם הגעתם לשלב ההסכמה והאגרן מוכן ומבין שאתם באמת כאן בשביל להכיל, לעזור ולהקשיב אפשר לקחת את זה צעד קדימה ולעבור יחד לשלב הלוגיסטי. בשלב הזה תבררו את כל הדברים יחד, תדברו ותגיעו להסכמה ממש כמו שני עסקנים מה לתרום (כי אצל אגרן לא מעליבים ולא משתמשים במילה לזרוק) ואת מה מאכסנים ושומרים. כשמגיעים להסכמה הזאת העובדים מבצעים את המיונים האחרונים, אורזים את הזבל שניתן לזרוק אותו בצד ומעבירים אותו למשאית הזבל המורכבת ממכולה שתפקידה לשלוח את הזבל לאתרי אשפה אבל מבלי שהאגרן רואה או מרגיש – את זה אתם בהחלט יכולים לעשות שלא מול עיניו. בדיוק בזמן זריקת הזבל אפשר לדבר, לצחוק, להכיר יותר כך שמי שזורק את הזבל יהיה זרוק בזה ואילו האגרן יהיה לצידכם, עושה עוד כמה משימות שמקלות עליו ומאפשרות לו להיפרד מהחפצים האחרים בבטחה.

זכרו, האגרן סומך עליו, אל תאכזבו אותו, תנו לו להרגיש שהוא בחברה טובה ואתם לא תעשו לעולם ולא תזיזו לעולם מה שהוא לא הסכים לכך מראש. עשיתם את ההיפך? צפו להתנגדות ולעיתים במקרים קיצונים לאלימות וטריקת דלת. אין לכם מושג איך לעשות את זה? היעזרו באנשי מקצוע שמשלבים גם תוכנית פינוי לוגיסטית אבל קודם כל באים עם הלב לתוך הפינוי הזה.

מה קורה בשלב שהדירה נקייה מפסולת ואשפה?

פינוי דירה ניקיון וסדר בדירה עמוסה פסולת בתל אביב עוד רגע ומגיע לסיומו, עכשיו אפשר לפנות את הדברים לניקיון וחיטוי הנכס מכל מה שהתארח בתוכו כתוצאה מהכאוס שהיה שם לפני רגע.

חיטוי, ניקיון עם מיטב החומרים החל מאקונומיקה וכלה בחומרי ניקיון לחלונות, חומרים למיגור הריח הקשה גם בחדר המדרגות של הבניין וחומרי ניקיון המשולבים בתוכם גם דוחי חרקים, ג'וקים וכל השאר.

אמבטיה, שירותים, חדר מדרגות, מעלית, חדר שינה, סלון, מטבח שהיה עד כה רווי במזון קלוקל בתוך מקרר ועוד. כל אלו חלק מהמשימות הקריטיות ביותר שבסופן יהיה ניתן לגור שוב בנכס ללא חשש ולתת למי שאתם אוהבים את הטוב ביותר.

קיבלתם את הנכס כחלק מירושה בתל אביב? האם האגרן שחי בנכס איננו עוד? שלא תחשבו אחרת, גם כשאין אדם שמפריע למשימות עדיין עלולות לצוץ בעיות כמו שכנים טורדניים וכמויות זבל שלזה לבטח לא ציפיתם.
מתקשים להתמודד עם זה לבד? תמיד יש פתרון וצוות שיודעים בדיוק מה עובר לכם בראש ברגעים הראשונים שגיליתם את הררי האשפה.

שי פינוי דירה – יש רק דרך אחת לסיים את זה טוב ומהר

שירותי הפינוי של שי פינוי דירה וניקיון בתל אביב קיימים מזה שני עשורים ויותר ומספקים את כל האלמנטים לכל סוגי הפינוי עם החמרה בכל שלב ושלב והקפדה על הפרטים הקטנים כגדולים.

המטרה בבניית תוכנית ראשונית והקפדה של הדברים היא בכדי שלא להטריד אף אחד, לא להשליך את הבלגן על הסביבה ובעיקר לאפשר חיים טובים יותר למי שגר בנכס או כאשר רוצים למכור אותו או להשכיר אותו בעליית מחיר ולא בירידה.

זקוקים לעזרה? פנו עוד היום אל שי פינוי דירה ובואו לגלות עולם שלם של צוות שעובד על פי כל כללי הבטיחות מזה שנים רבות ובצורה קבועה כך שאין לחשוש כי מדובר באנשים שהמפנה מגייס ברגע האחרון! כולם עובדים כי שי פינוי דירה זה בית!

התקשרו עוד היום אל שי פינוי דירה ותנו לנו להגיע, לראות את הנכס, לראות את האדם שמתגורר בתוכו, לגרום לו להתקרב ולייצר בסופו של דבר פינוי שיהיה לשביעות רצונם של כל הסובבים

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...