Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קולקציית חורף אופנתית 

קולקציית חורף אופנתית 
קרדיט pixabay

קולקציית חורף 

יצרני הנעליים והיבואנים של קטגוריה עסוקים לאחרונה בהזמנה של קולקציית חורף עבור השנה הבאה. לכל יצרן יש הרבה מאד דגמים והמומחים שהם המנהלים המסחריים של כל בית עסק בוחנים כמה וכמה אופציות כדי לבחור את הדגמים שיתאימו לנשים הישראליות בעונה הבאה. עם השנים האחראיים על הזמנות הקולקציות השונות בתחום ההנעלה תהו על קנקנן של הנשים הישראליות, על הטעם וההעדפות שלהן. זאת כיוון שיש גורמים שונים שמשפיעים על כל אישה בעת בחירת הנעל הבאה שלה, הנראות גובהו של העקב, הנוחות בעת ההליכה, הצבע שלהן ועוד. המטרה של המנהלים המסחריים היא שגם בעונה הבאה יהיו דגמים מעולים, שיהיו אהובים על הנשים הישראליות.

ההזמנות עבור החורף הבא כוללות סוגים רבים של מגפיים לנשים . כיוון שבישראל בדרך כלל החורף הוא לא משמעותי למעט כמה ימים שבהם יש גשמים עזים ורוחות חזקות, הנשים נועלות מגפיים בימים הללו וגם בימים אחרים ולכן מוצר זה הפך להיות פריט אופנתי. נשים רבות רוכשות מגפיים ארוכים, בעלי עקב גבוה או עקב שטוח על פי מה שהן אוהבות, בצבע שחור ובגוונים נוספים שאהובים עליהן. כמו כן מגפונים קצרים יותר וכך הן מעשירות את הפריטים בארון הנעליים הפרטי שלהן. בדרך כלל בכל שנה הן בוחנות את קולקציית חורף ובוחרות את המגפיים שנראות להן המתאימות ביותר עבורן ומכיוון שהן מאד אוהבות לנעול מגפיים, אפשר לראות אותן בימים רבים כשהן נועלות מגפיים. 

היבטים של הזמנת קולקציית חורף 

התחשיבים של הזמנת קולקציית חורף הם מורכבים. המנהלים המסחריים מתבססים על המכירות שהיו בעונה הקודמת, אילו דגמים היו הנדרשים ביותר, כמה נמכרו מהם, אילו צבעים היו הפופולריים ביותר, האם מכרו הרבה מגפיים בגובה ברך, קצרות או ארוכות יותר ועוד. בהתאם לניתוח של המכירות, משתדלים להיות מדויקים להזמנה של העונה הבאה. המגמה היא לייבא לישראל רק את הדגמים שקיימת סבירות גבוהה שהם יימכרו בכמויות גדולות, לאור הנראות שלהם ובעיקר לאור העובדה שמדובר במגפיים איכותיות עם אימום מעולה. 

ייבוא של נעליים ומגפיים מחו"ל

כאשר מייבאים סחורה מחו"ל יש להביא כמה נתונים חשובים בחשבון. על פי ההזמנה המפעל ייצר את כל קולקציית חורף בהתאם למידות ולדגמים שהוזמנו. זהו תהליך שלוקח פרק זמן ארוך. לאחר מכן יארזו את כל הסחורה בארגזים כדי לשלוח אותם לישראל.

בהתאם לעלויות השילוח של המשקל והנפח של המשטחים, יחליט היבואן אם יהיה זה שילוח ימי שאורך כמה חודשים על פי המרחק מארץ המוצא לישראל, או שילוח אווירי שאורך בדרך כלל פרק זמן קצר. 

הזמנת מלוא הסחורה

כדי להיערך לשנה הבא כראוי, יש להזמין את כל קולקציית חורף בזמן. ברוב המפעלים אפשר להזמין זאת עד תאריך מסוים, כיוון שלאחר מכן הם מייצרים קולקציית קיץ ולכן חייבים לעמוד בלוח הזמנים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...