Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שמים סוף למזיקים

שמים סוף למזיקים

אנו חולקים את עולמנו עם מגוון רחב של יצורים חיים, ועם חלקם אף למדנו לחיות בשלום. רבים מאתנו מגדלים חיות מחמד כמו כלבים או חתולים, וצופים בהנאה כאשר פרפר יפהפה ותועה עף לעבר חלון ביתנו ומתיישב על עציץ התות שלנו. אך ישנם בעלי חיים שאתם לא ממש למדנו לחיות. מבין בעלי החיים האלה ניתן להזקים ג'וקים לסוגיהם, עטלפים, נמלים, עכבישים, טרמיטים או יונים. למרבה המזל, היום קיימים פתרונות הדברה, המוצעים על ידי מדבירים מוסמכים בתל אביב, שיכולים לתת מענה לפלישתם של יצורים בלתי קרויים לסביבה הביתית.

שמים סוף למזיקים

איך מוצאים מדבירים מוסמכים בתל אביב?

גרים בתל אביב הסואנת? ייתכן שאתם עמוסים מכדי לבדוק את חברת ההדברות שתשים סוף כל סוף קץ לבעיית הנמלים שלכם, אבל בדיקה זו חשובה מאין כמותה. חשוב למצוא מדבירים מוסמכים בתל אביב שיש להם רישיון לעסוק בהדברה. למען השקט הנפשי שלכם, מומלץ לוודא שתעודת המדביר בתוקף (משרד החקלאות הוא שאחראי להנפקתה). כמו כן, מדבירים מקצועיים מציעים שירותים איכותיים מעל ומעבר. הם מגיעים למקום המפגע כדי להתאים את הפתרון הטוב ביותר לבעיה. על פי רוב, מדובר במדבירים מנוסים שעובדים עם מזיקים במשך שנים רבות.

אילו סוגי הדברה קיימים היום?

צמד המילים "הדברת מזיקים" מתקשרת אצלנו לפעילויות כמו ריסוס או שימוש בחומרים רעילים כדי להילחם במזיקים. העניין הוא שזה לא תמיד כך. באופן כללי, ההדברה מתחלקת לשני סוגים עיקריים: הדברה כימית הכוללת שימוש בחומרים רעילים כדי להיפטר מהמזיק והדברה ירוקה וידידותית לסביבה המאגדת בתוכה תתי סוגים של הדברות שונות:

  • אורגנית – במסגרת הדברה זו משתמשים בחומרים טבעיים כדי להיפטר ממזיקים. ההדברה האורגנית מתאימה במיוחד לגידולים חקלאיים. כך שאם אתם מגדלים עגבניות, נענע, תות ומגוון רחב של גידולים אחרים בחצר ביתכם, כדאי להזמין שירותי הדברה מסוג זה. כי בניגוד להדברה הכימית הפוגעת לא רק במזיקים אלא גם בגידולים, ההדברה האורגנית ידידותית לסביבה.
  • אלקטרונית – הדברה זו מבוססת על אמצעים טכנולוגיים שונים הנמצאים בידינו ואשר מאפשרים לנו להתמודד עם בעיית המזיקים מבלי להשתמש בחומרים שונים. הרעיון הוא ללמוד את התנהגותו של המזיק ולהבריח אותו מסביבה מסוימת תוך שימוש בגורמים שמהם הוא מפחד, דוגמת גלי קול מסוימים או שדות אלקטרומגנטיים. שיטה זו מיועדת במיוחד להרחקת מזיקים גדולים כמו עטלפים או חולדות.
  • ביולוגית – שימוש במסגרת שיטה זו כולל גורמים ביולוגיים וטבעיים כדי להיפטר מהמזיקים. לדוגמה, כדי להיפטר מהיתושים, משתמשים בדגי גמבוזיה.
  • כימית – מדובר באחד משיטות ההדברה הנפוצות ביותר הקיימות היום. שיטה זו זולה יחסית לשיטות האחרות, והיא גם אפקטיבית. אך מכיוון שלא אחת מדובר בשימוש בחומרים רעילים, חשוב שההדברה הכימית תתבצע על ידי מדבירים מורשים. ההדברה הכימית מתאימה למגוון רחב של מזיקים: פרעושים, חולדות, יונים, מכרסמים, נמלים או עשים.

מה צריך לדעת כשמזמינים מדביר?

ראינו שהדברה, על סוגיה, היא דרך טובה להיפטר ממזיקים. אז אם יש לכם בעיית מזיקים בבית, חשוב לקרוא למדביר מקצועי. כמו כן, אם יש לכם ילדים או חיות מחמד בבית ואתם יודעים שעומדת להתבצע הדברה כימית, יש צורך להודיע את הדבר למדביר. המדביר, מצדו, ידע להתארגן בהתאם ולהביא חומרים רעילים פחות. בעת ההדברה, יש צורך להישמע להוראותיו של המדביר ולהמתין כמה שעות עד שההדברה תסתיים.

יש לכם בעיית מזיקים בבית ואינכם יודעים מה לעשות? הצוות של המדבירים נט, חברת הדברות מקצועית, נכון להגיע אליכם כדי להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר שישימו קץ לבעיה. למדבירים ניסיון רב בהדברת מזיקים לא רק בבתים פרטיים, אלא גם בבתי מלון, גני ילדים, מסעדות, מפעלי מזון ועוד. למידע נוסף בקרו באתר המדבירים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...