Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שני מנהלים חדשים במערכת החינוך העל יסודית

שני מנהלים חדשים במערכת החינוך העל יסודית
איציק אשכנזי | קרדיט: אלבום פרטי

איציק אשכנזי נבחר לנהל את שש שנתי גולדה ויחליף את ירדנה כהן שפרשה לגמלאות.

איציק אשכנזי עובד במערכת החינוך שמונה שנים בתיכון "הראשונים" בהרצליה. במהלכן ביצע מגוון רחב של תפקידים, ביניהם: מורה לפיזיקה, מחנך כיתת "נחשון", רכז תקשוב ורכז שכבה. בשלוש השנים האחרונות הוא משמש סגן מנהלת, רכז פדגוגיה ורכז בגרויות.

טרם עבודתו במשרד החינוך איציק פיקד על יחידת תוכנה בחיל האוויר ופרש בדרגת סגן אלוף. איציק מגיע משתי קריירות אלו עם ניסיון עשיר ביכולות של ניהול ומנהיגות. בהמשך לשליחותו בצבא הוא החליט להגשים חלום ולהגיע למערכת החינוך מתוך חזון של הגשמה עצמית ומתוך רצון להשפיע על דור העתיד ולקדם שוויון הזדמנויות לאוכלוסיות מוחלשות.

בתפיסתו החינוכית, מאמין איציק כי יש לשים דגש על פדגוגיה חדשנית ורלוונטית לתלמידים שמאפשרת לכל תלמידה ותלמיד למקסם את היכולות האישיות ולשאוף למצוינות.

בתפיסתו הניהולית איציק מאמין בניהול המבוסס על שיתוף פעולה מלא עם כל באי ביה"ס (מורים, תלמידים והורים)  וביצירת תקשורת מיטבית ודיאלוג מכבד עם קהילת ההורים בהם הוא רואה שותפים מלאים לתהליך החינוכי. במתן אוטונומיה להעצמת צוות ביה"ס ובטיפוח תחושת השייכות. ביה"ס לתפיסתו הוא מקום שבו כל איש צוות חש ערך ומשמעות, מקום המאפשר לכל איש צוות לצמוח, ליזום ולהגשים חלומות. איציק מאמין במצוינות מתוך דוגמא אישית כדרך חיים המובילה לחדשנות ולפריצות דרך.

איציק אשכנזי | קרדיט: אלבום פרטי

איציק אשכנזי נשוי ואב לשלושה. מתגורר בהרצליה. בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל מהטכניון ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בוגר קורס המנהלים "אבני ראשה".

ראש העיר רמי גרינברג בירך את איציק אשכנזי והוסיף "אני שמח לבשר כי איציק אשכנזי נבחר להוביל את שש שנתי גולדה. איציק מביא איתו ניסיון עשיר בניהול והובלת תהליכים ארוכי טווח כמו גם חזון לפדגוגיה חדשנית ומקדמת. אני מאחל הצלחה רבה לאיציק ולכל קהילת גולדה".

בנוסף, חגי קרקו זכה במכרז לניהול שש שנתי בן גוריון לאחר שניהל את ביה"ס בשנה האחרונה במינוי.

חגי קרקו | קרדיט: אלבום פרטי

חגי החל דרכו כמהנדס בהייטק והצטרף למערכת החינוך לפני כעשור, במהלכם מילא תפקידי חינוך וניהול שונים. בשנה האחרונה חגי ניהל את בית ספר שש שנתי בן גוריון במינוי וימשיך לנהל את בית הספר לאחר בחירתו במכרז.

מתוך השקפתו החינוכית-ערכית, חגי מרגיש מחויבות להצלחתו הלימודית וחוסנו הרגשי של כל תלמיד ותלמיד בבית הספר תוך יצירת מרחב הזדמנויות למימוש עצמי של הלומדים.

חגי רואה את התלמיד כאדם שלם שיש לדאוג לשלומו, לרווחתו ולהשכלתו תוך יצירת  קשר הדוק בין רכישת ידע ומיומנויות רחבות לבין חינוך לערכים, למוסר, לצדק חברתי ולאהבת האדם והארץ.

חגי קרקו, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר במושב נווה ירק. בהשכלתו בעל תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל ומחשבים, תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, תואר שני בתכנון לימודים והערכה ובוגר התכנית החדשה להכשרת מנהלים של אבני ראשה.

ראש העיר רמי גרינברג וד"ר ירדנה חדד מנהלת האגף לחינוך על יסודי בירכו את איציק אשכנזי וחגי קרקו על הצטרפותם לנבחרת המנהלות והמנהלים של החינוך העל יסודי בעיר פתח תקוה. "מערכת החינוך בעיר פתח תקוה היא מהטובות שיש! מובילה, חדשנית ומקדמת את תלמידיה למיצוי היכולות והכישורים. אנו שמחים על הצטרפותם של איציק אשכנזי וחגי קרקו ומאחלים להם, לצוותים ולכל התלמידות והתלמידים שנת לימודים מוצלחת".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...