Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תכנון ועריכת אירוע פרטי במסעדה

תכנון ועריכת אירוע פרטי במסעדה

חגיגות, שמחות ואירועים מיוחדים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, ומהווים תמיד הזדמנות נהדרת לחלוק רגעים אלה עם משפחתנו וחברינו.

באופן טבעי, אנו מעוניינים לציין אירועים אלה באופן ייחודי, אשר מחד יאפשר לנו להתכנס יחדיו ובו בעת לארח ללא טרחה את יקירינו, ומאידך יותיר זיכרונות נעימים ומרגשים בספר הזיכרונות של חיינו.

מסעדה לאירוע מאפשרת לנו להעניק לשמחה נופך מיוחד שאין שני לו מבחינת אווירה, זמן ומקום, ולהפוך את החגיגה לבלתי נשכחת.

כיום קיימות בארץ מגוון מסעדות המציעות אפשרויות רבות לעריכת אירועים. מסעדות אלה מאפשרות לבעלי השמחה ולאורחיהם לחגוג את האירוע באווירה מפנקת וייחודית, תוך קבלת תשומת הלב המרבית.

איב אירועים - המקום שלכם לאירועים עסקיים בתל אביב

בבואכם לערוך אירוע עסקי במסעדה, ישנם מספר דגשים אשר עליכם לשים לב אליהם. זאת, כדי שבאירוע עצמו הארוחה תתנהל ללא כל תקלות, ואתם עצמכם תהיו פנויים לחלוטין מטרדות ותוכלו להתמסר לאורחיכם ולמצות עד תום את אותם רגעים:

טרם הפניה הטלפונית למסעדות, מפו את הצרכים שלכם, על מנת שיהיה קל יותר לזהות מהי המסעדה המתאימה ביותר לעריכת האירוע:

חישבו מהו סגנון ואופי הארוחה אשר תירצו לערוך. מסעדות מציעות סגנונות שונים לעריכת הארוחה, החל מהגשת FINGER FOOD בסגנון קוקטייל, הגשת ארוחה מלאה הכוללת מנה ראשונה, עיקרית ואחרונה, וכלה בהגשת ארוחה הכוללת שש מנות.

מסעדות מציעות גם אפשרויות שונות לעריכת האירוע מבחינת אופן ההושבה. ישנן מסעדות אשר מציעות לחוגגים חדר פרטי לאירועים, אשר בו ניתן ליהנות מאווירה אינטימית יותר. לעומתן, ישנן מסעדות אשר מאפשרות לערוך את הארוחה בחלל המרכזי של המסעדה. אפשרויות נוספות להושבה הינן בשולחן מרובע/מלבני, שולחן אבירים, או בשולחן עגול האהוב במיוחד על האורח הישראלי.

לסגנון הארוחה ולאופן ההושבה יש השפעה ישירה על האווירה אשר תשרור באירוע – האם זו תהיה אווירה פורמאלית יותר או פחות, רומנטית, משפחתית, עליזה, שקטה וכדומה. מרכיבים נוספים אשר משפיעים על האווירה בארוחה הינם מוזיקה, תאורה, הנוף הנשקף מהמסעדה, עיצוב המסעדה, עיצוב השולחן וכדומה.

חדר פרטי לאירועים באיב אירועים

לשתייה אשר תוגש בארוחה יש גם כן חלק משמעותי ביצירת אווירה מיוחדת בארוחה, במיוחד לשתייה אלכוהולית. שהרי ידוע, כי יין ישמח לבב אנוש. ניתן לבקש כי על כל שולחן תונח שמפניירה עם בקבוק יין, דבר אשר יעניק לאורחים תחושה מפנקת וחגיגית.

גם לכם יכולה להיות השפעה על האווירה אשר תשרור באירוע. במידה ויש לכם בקשות מיוחדות בכל הנוגע למוזיקה, תאורה, עיצובים ייחודים (בלונים, פרחים וכדומה), עוגות מעוצבות, שתייה אלכוהולית מיוחדת ועוד, כדאי לברר עם צוות המסעדה האם יש להם ספקים אשר יכולים למלא את בקשותיכם. הפניית הבקשות המיוחדות למסעדה תחסוך מכם טרחה, וכן תאפשר למסעדה לספק את בקשותיכם במחיר נמוך יותר מהמקובל.

וודאו כי יהיה יחס נכון בין כמות האורחים לבין מספר אנשי הצוות אשר ישרתו אתכם במהלך הארוחה, על מנת להבטיח כי כל אורח יקבל את מבוקשו עם מלוא תשומת הלב. היחס המקובל הינו מלצר אחד עבור כ-10 אורחים.

מספר שבועות לפני האירוע צרו קשר עם המסעדות אשר הינכם סבורים כי עשויות להתאים ביותר לצרכיכם. בכל מסעדה, בקשו לשוחח עם מנהל האירועים, על מנת לברר עימו את הפרטים.

נסו לחוש כבר בשיחת הטלפון עם אנשי הצוות במסעדה, האם אנשי הצוות מעניקים לכם תחושה כי הם שמחים בשמחתכם, האם האינטראקציה עימם נעימה ונינוחה, האם הם גורמים לכם לחוש כי יעשו הכל על מנת להיענות לבקשותיכם ולהעניק לכם ולאורחיכם שירות אדיב ומקצועי.

במידה ואתם מרגישים כבר בשיחת הטלפון עם אנשי הצוות כי התרשמותכם חיובית, זוהי אינדיקציה חשובה לגבי רמת השירות, האדיבות והמקצועיות של כלל אנשי הצוות במסעדה, ולגבי האופן בו אתם ואורחיכם תחושו במהלך האירוע עצמו.

אולם לאירוע - איב אירועים

מומלץ לא להסתפק בשיחת טלפון אל המסעדה אשר הינכם סבורים כי היא המתאימה ביותר לעריכת האירוע, אלא גם להגיע טרם האירוע אל המסעדה. זאת, כדי להתרשם מהמסעדה, וכן להתרשם באופן אישי יותר מהאינטראקציה עם אנשי הצוות במסעדה.

לאחר שהחלטתם על אולם לאירוע אשר יתאים ביותר לעריכת האירוע, וודאו באופן סופי את כל הפרטים, וכן וודאו כי מנהל האירועים יהיה זמין עבורכם גם ביום האירוע בכל בקשה שעשויה לעלות.

יש לציין, כי נהוג לשלם מראש פיקדון/מקדמה עבור הזמנת המקום. בסיום האירוע עצמו מקובל להעניק תשר לאנשי הצוות אשר שירתו אתכם.

תכנון לפי דגשים הללו, יאפשר לכם ביום האירוע עצמו להיות נינוחים, ולתת לאנשי הצוות לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר, בעוד אתם נהנים ומתפנים לארח את יקיריכם אשר הגיעו לחגוג עימכם.

אתם מוזמנים לבחור באיב אירועים – מרכז האירועים מגשים לכם כל חלום באירוע מדהים שיקסים אתכם ואת האורחים.

להזמנות מקום לאירוע הבא שלכם צרו איתנו קשר ב- 050-2333320 03-6888099

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
תערוכת צילומים חדשה המוקדשת לתושבי מערב הנגב וגבול הצפון נחנכה ביום שני בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל בנתב"ג
בתערוכה מוצגות עשרות תמונות ממכלול הוויה והעשייה בישובי הנגב המערבי...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...