Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

KLA ישראל ואורבוטק תורמות ארוחות חמות, ציוד רפואי ומחשבים

KLA ישראל ואורבוטק תורמות ארוחות חמות, ציוד רפואי ומחשבים
צילום יח"צ

חברת KLA העולמית הכריזה כי הקרן שלה – KLA Foundation – תעמיד סכום של 2 מיליון דולר לטובת עמותות ומלכ"רים, באזורים עם רמת תחלואה גבוהה ועבור קבוצות בסיכון, שנפגעו מווירוס הקורונה.

חברת KLA תורמת 2 מיליון דולר לקהילה
צילום יח"צ

בשלב ראשון, תהיינה התרומות מיועדות לעמותות מזון, אוכלוסיית מוחלשות לרבות אוכלוסית הגמלאים, בתי חולים ציבוריים וחינוך ובשלב השני יתמקדו התרומות בהתאוששות מהמשבר. בנוסף, הגדילה החברה את תקציב התרומות שלה, בתוכנית התרומות ההדדית, בה החברה תורמת דולר על כל דולר שהעובד תורם, לכדי 10,000 דולר.

על פי ההתוויה של הקרן הוחלט כי התרומות יופנו לאפיקים הבאים: תמיכה בעמותות מזון כולל רכישת מזון משומר, גיוס עובדים זמניים ושינוע המזון למשפחות, סיוע לאוכלוסיה המבוגרת, לרבות אריזות מזון, ערכות הגנה על ההיגינה וציוד רפואי,; מימון ורכישת ציוד לבתי חולים ציבוריים ותמיכה בלמידה מרחוק בבתי ספר באזורים בעלי רקע סוציו-אקונומי נמוך.

חברת KLA תורמת 2 מיליון דולר לקהילה
צילום יח"צ

"Foundation KLA מחזיקה בחזון ובתשתית המתאימה לתמוך בקהילות בהן העובדים שלנו חיים ועובדים. על רקע זה החלטנו למנף את היכולות שלנו ולתת מענה מיידי לנושאים שמעסיקים את הקהילה הגלובלית בתקופה זו של אי-וודאות" אמר ריק וולאס, מנכ"ל KLA. "דרך מתן תמיכה כספית לארגונים הפועלים בקו החזית של המגיפה, אנו מקווים כי נצליח לסייע ולתמוך באוכלוסיות חלשות ובחינוך ילדינו."

"בעת הזו, כאשר העולם מתמודד עם המציאות החדשה והמורכבת של מגיפת הקורונה, חשוב לנו באורבוטק להירתם למאבק ולסייע הן בתמיכה בצד הרפואי והן בנתינה לקהילה. תרומה לקהילה, התנדבות ומעורבות חברתית הינן חלק אינטגרלי מהד.נ.א. של אורבוטק מאז ומתמיד", אמר גיל אורון, נשיא אורבוטק. " אנחנו גאים בכך שגם בחברת KLA  – שאנחנו חלק ממנה היום, הנתינה החברתית עומדת בראש סדר העדיפויות."

KLA"  ישראל יושבת במגדל העמק כבר מעל 30 שנה ומקיימת מערכת יחסים קרובה עם הקהילה, עם העירייה ועם מגוון מוסדות ועמותות בעיר. מערכת יחסים זו, באה לידי ביטוי בפעילות התנדבותית של עובדי החברה לאורך השנה, ובתרומות כספיות, במגוון רחב מאד של תחומים", אומר אורי תדמור, נשיא KLA ישראל.  "אני גאה לעבוד בחברה אשר רואה לנגד עיניה את הקהילה, ותומכת בה, בתקופה מאתגרת זו."

במסגרת תרומה זו KLA ישראל, היושבת במגדל העמק, מספקת מדי יום, מאז תחילת המשבר, מאות ארוחות חמות לתושבים נזקקים במגדל העמק. כמו כן תרמה החברה עשרות מחשבים למשפחות קשות יום במגדל העמק והרימה תרומה כספית לבית חולים העמק על מנת לעזור בקניית ציוד רפואי לטיפול בחולי קורונה. כך גם אורבוטק, חברת הבת של KLA העולמית, היושבת ביבנה מעניקה במסגרת תרומה זו, אלפי ארוחות חמות לניצולי שואה ולמשפחות נזקקות, באמצעות עמותת לקט ישראל, מאות סלי מזון למשפחות נזקקות ביבנה, תרומה של מיטות אשפוז לבית החולים אסף הרופא, ערכות כונן לצוות מד"א ולפטופים לבני נוער מנותקי-קשר ביבנה.

אודות KLA Foundation

הקרן של KLA הוקמה בשנת 2000 והיא תומכת במגוון יוזמות של תרומה לקהילה, באמצעות מימון ובהיצע של מתנדבים. מטרת הקרן לשפר את החיים בקהילות אליהן משתייכים עובדי KLA ברחבי העולם דרך מענקים והתנדבות של עובדי החברה. הקרן שואפת לעשות הבדל חיובי וממושך בחיי האנשים ולעודד אחרים לפעול באופן דומה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...
"שני משפחתי" לאורך אוגוסט במרכז נא לגעת - מגוון חוויות חושיות ייחודיות לכל הגילאים והצגת 'הנסיך הקטן' בשפת הסימנים
להכיר בדרך אחרת את עולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה...