הקמפיין בכיכובה יעלה תחת הסיסמא: "בסקופ מצטיינים" בהשקעה של 150 אלף ₪
רשת נעלי SCOOP החליטה לעונת חורף 2021 לבחור את פרנזנטורים/ות לילדים, עפ"י ערכים נוספים: תלמידים המצטיינים בלימודים ופעילים למען הקהילה.
מי שנבחרה מתוך עשרות ילדים, היא אוריה וליקסון, בת ה – 10, תלמידת כיתה ה', בבית הספר אהבת ציון בתל-אביב. תלמידה מצטיינת, דוברת אנגלית ופעילה למען חיות.
אביה של וליקסון הוא האדריכל גיא וליקסון בעלים של "וי סטודיו אדריכלים" – סטודיו בוטיק לאדריכלות ועיצוב פנים.
וליקסון סיפרה שהתחביבים שלה הם לטפל בכלבים ולצייר. כמו כן אמרה על התפקיד החדש: "שמחה שנבחרתי כפרזנטורית הילדים של רשת סקופ, ומקווה שאסע גם לדובאי לצלם את קמפיין חורף 2021 עם הפרזנטורים ליאור וספיר נרקיס".
הקמפיין של רשת סקופ בכיכובה של אוריה וליקסון יעלה בתחילת חודש נובמבר 2020, בתקציב של 150 אלף ₪, תחת הסיסמא: "בסקופ מצטיינים" ויכלול שלטים חוצות, דיגיטל ופעילות ברשתות החברתיות.