Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תוכניות למכירת פרויקט

תוכניות למכירת פרויקט

תוכניות מכר משמשות קבלנים ובעלי מקצוע אחרים בעת שיווק דירות ובתים. הן מוצגות בקנה מידה של התוכנית האדריכלית. ניתן לייצור תוכניות דו ממדיות או תלת ממדיות. על פיהן ניתן להתרשם באופן  טוב ובלתי אמצעי מהתכנון העתידי של המבנה. חברת "סטודיו וידה" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

image-engineering-objects-workplace-top-view-construction-concept-engineering-tools-vintage-tone-retro-filter-effect-soft-focus-selective-focus_1418-711

תוכניות מכר – מדויקות ואיכותיות

תוכניות מכר הן מקדמי מכירות יעילים מאוד. נעזרים בהם קבלנים, מהנדסים, יזמים, אדריכלים, מעצבי פנים ובעלי מקצוע אחרים מהתחום. הן מספקות נקודות מבט חזותיות מעולות. הן מתווספות לתוכניות המסודרות אשר מכילות את הפרטים הטכניים המפורטים בהן. כל הדמיה מוצעת נערכת תוך כדי שימוש בטכניקות ובכלים מודרניים תוך מתן תשומת לב והדגשים לכל פרט או אלמנט בחללים הפנימיים. ניתן להכין תכנית דו ממדית אשר תציג את הדירה בצורה המסודרת ביותר. היתרון שלה הינו בהתאמה שלה לתוכנית האדריכלית עצמה ביחס לשרטוט המקורי. תכנית תלת ממדית מפורטת אף יותר ומעניקה לצופה גם את תחושת המרחב של המבנה. בשתי התוכניות גם יחד ניתן לראות את התכנון הפנימי על כל המרחבים הקיימים, חלוקת החדרים והחללים, גודלם היחסי, המעברים וכיוצא בזה. צריך להדגיש עוד, כי כל אדם יכול להבין את התוכנית גם אם אינו בעל מקצוע. לכן, איש המכירות יכול להיעזר רבות בתוכניות לטובת השיווק. מאידך, מקבל הרוכש הפוטנציאלי עוד כלי עזר לקבלת החלטות.

הכנה מקצועית

תכנון תוכניות המכר והכנתן מתבססות על המקוריות אשר עליהן משורטטים כל הפרטים הטכניים. היא נערכת בשיתוף פעולה עם המזמין. יש לעבור עימו על הנקודות החשובות וההדגשים החשובים שיש לכלול בהן. היא, כמובן, כוללת את הפרטים  הבסיסיים הכוללים מיקום קירות, חלונות ודלתות. בנוסף אליהם, מוסיפים רהיטים, חפצי נוי ופריטים שונים אשר ממוקמים בתרשים. כך נוצרת תכנית ויזואלית הרמונית שהינה נאה לעין.

שירות מסטודיו בעל ידע וניסיון

חברת "סטודיו וידה" עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ויחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מסירת תוכניות ממוחשבות בזמן המוגדר מראש, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אילו אמצעים טכנולוגיים מסייעים בחקירות?
הדרך שבה חוקרים פרטיים מבצעים פעולות חקירה, השתנתה לבלי היכר...
בעקבות האימפרסיוניסטים - האמנית יפה בן דיין בתערוכת יחיד בתל אביב!
יפה בן דיין - תערוכת יחיד פתיחה חגיגית : יום שלישי,...
טיפים יעילים למניעת כניסת עכברים לבית: שמירה על סביבה נקייה ומגוננת
עכברים הם אורחים לא רצויים העלולים לגרום נזק רב לרכוש...
קייטנת גלישה
מזג האוויר בישראל בשילוב עם רצועת חוף כל כך ארוכה...
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
בעלי חברת הסעות? כבר עשיתם ביטוח?
אם בימים אלו אתם עסוקים בהקמה של חברת הסעות, אתם...
חלוקת רכוש המנוח באופן ניטרלי ורגוע- כך תעשו את זה
חלוקת רכושו של המנוח, גם אם הדבר נעשה בהתאם לצוואה...
להתמודד לבד מול הוצאה לפועל או בעזרת עורך דין?
ההוצאה לפועל, או בשמה הרשמי רשות האכיפה והגבייה, מוסמכת להטיל...
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...