לפתור מחלוקות עם הקרובים ביותר: לא תמיד עניין פשוט

לפתור מחלוקות עם הקרובים ביותר: לא תמיד עניין פשוט
קרדיט - Freepik

רובנו חושבים שאם כבר להיות במחלוקות עם מישהו, עדיף שהוא יהיה קרוב משפחה שמכיר אותנו היטב ושהתחושה איתו חופשית יחסית. הדברים ממש לא כך. משפחה היא מסגרת מורכבת, הן המשפחה הגרעינית והן המשפחה המורחבת. כאשר מתעוררות מחלוקות במשפחה בעקבות נושאים שיש להם פן משפטי מומלץ לא לחכות ולחפש עורך דין משפחה בירושלים או באזור מגוריכם אשר מתמחה בענייני משפחה בכלל ובנושא המדובר בפרט. עורך דין המומחה בדיני משפחה יכול לסייע ביישוב סכסוכים גם בנושאים מורכבים כמו פירוק שיתוף בעסק משפחתי, חלוקת ירושה ומציאת פתרון גם להתנגדות לצוואה, וכמובן בנושא מורכב כמו גירושין.

לעבור את תקופת הגירושין בשלום: כך תעשו את זה

כאמור, אחד מהנושאים המשפחתיים המורכבים לפחות בדיני משפחה הוא גירושין. גירושין משמעו פירוק המסגרת הקרובה ביותר, אותם מספר אנשים שחייהם שלובים זה בזה וכוללים גם ילדים ברוב המקרים, מה שכמובן הופך את העניין למורכב עוד יותר מכל הבחינות. אם אתם גרים באזור ירושלים, חפשו עורך דין גירושין בירושלים אשר מודע היטב למורכבות העניין לא רק ברמה הטכנית והפיננסית אלא גם ברמה הרגשית שהיא משמעותית מאוד. עורך דין כזה יסייע לכם להגיע להסכם גירושין בגישור או מו"מ כשהמטרה היא שכל אחד יצא כשהוא שומר על זכויותיו ומצליח להמשיך בדרך החדשה. רק כך גם הילדים יזכו לרווחה עד כמה שאפשר. עורך דין הנותן ללקוח מעטפת שלמה יסייע גם במציאת איש מקצוע לטיפול רגשי ומשפחתי אם הדבר נדרש כך שאתם בידיים טובות.

כיצד נעשית חלוקת רכוש בגירושין?

אחד הנושאים הלא פשוטים בגירושין, נושא שמהווה פעמים רבות סלע מחלוקת משמעותי הוא חלוקת רכוש. כל עוד לא ערך הזוג הסכם ממון, חלוקת הרכוש נקבעת לפי חוק יחסי ממון אשר העיקר בו הוא חוק הסדר איזון משאבים: החלוקה צריכה להיות שווה בשווה לגבי כל רכוש שנצבר לאחר הנישואין. רכוש שצבר כל אחד מבני הזוג לבד, כולל ירושות ומתנות המיועדות לו, יחזור אליו. עם זאת גם כאן יש יוצא מן הכלל כמו רכוש שנראתה בו כוונת שיתוף. רכוש זה צריך גם הוא להתחלק שווה בשווה. חשוב שעורך דין המומחה בתחום יהיה מעורב בנושא חלוקת הרכוש ויוודא שנכלל בו כל הרכוש, לרבות זכויות סוציאליות או נכסי קריירה ומוניטין.

משרד עו"ד אמיתי סורוצקין מתמחה בענייני משפחה ומתמקד בתחום זה. המשרד מלווה את לקוחותיו ומייצג אותם באופן מקצועי ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב מטבחים וחדרי רחצה בירושלים – חללים מעוצבים בהתאמה אישית
עיצוב פנים מהווה חלק מרכזי בתכנון נכון של הבית, ומטבחים...
כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?
אם חשבתם עד היום שאין שום דבר שאתם יכולים לעשות...
חופש תנועה ללא גבולות
שינוי פרדיגמת הניידות כסא ממונע מתקפל מייצג מהפכה בתפיסת הניידות האישית....
החלפת מצבר לרכב: מצברים עד הבית בתל אביב
חיים בעידן המודרני הפכו את הרכב לחלק בלתי נפרד משגרת...
מתי עורך דין לענייני מס הכנסה יוכל לעזור לכם?
ישראל זו מדינה שבה כולם משלמים מיסים, חוץ מקבוצות מסוימות...
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג הוא שוקולד שעבר התאמה אישית עם עיצוב, לוגו...
איך לבחור חנות תוספי תזונה
בחירת חנות תוספי תזונה איכותית  נחשבת חשובה לשמירה על הבריאות....
משפחה במשבר
בעולם המשפט המודרני, ולאור שינויים בחקיקה ופסיקת בתי המשפט, הליכי...
התמודדות עם עיקולים: המדריך לחייבים
הלב דופק בחוזקה, הידיים מזיעות, והמחשבות רצות - זו התחושה...
חיוך יפה ובריא: כל מה שרציתם לדעת על טיפולי שיניים מתקדמים
חיוך יפה ובריא הוא מרכיב מרכזי בביטחון העצמי שלנו, שכן...
דילוג לתוכן