עיריית פתח תקוה הצטרפה לשירות הממוחשב של הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין, להעברת אישורי עירייה לצורך רישום עסקה בלשכת רישום המקרקעין (טאבו).
במסגרת השרות, יועבר אישור היעדר חובות מעיריית פתח תקוה ישירות ללשכת רישום המקרקעין פתח תקוה באופן מקוון – בכך יתייתר הצורך בצירוף האישור במסגרת הגשת בקשה לרישום עסקה בטאבו.
ראש העיר רמי גרינברג: "עיריית פתח תקוה פועלת כל העת לשיפור חווית השירות והנגשת המידע וכלל השירותים לתושבים באופן דיגיטלי. במהלך השנה האחרונה, אגף המחשוב בעירייה הנגיש דרך אתר העיריה עשרות רבות של תהליכים וטפסים דיגיטליים ובכך הקל על דורשי השירות וקיצר את משך זמני ההמתנה. השירות החדש בשיתוף הטאבו הוא נדבך נוסף בהנגשת השירותים המקוונים כיאה למאה ה-21".
עיריית פתח תקוה והרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין פועלות לקידום שיפור השירות לציבור, הפחתת הבירוקרטיה וקיצור משך זמן הטיפול בבקשות לרישום עסקאות.
המערכת המקוונת להעברת אישורי העיריה פותחה בשיתוף פעולה בין הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין במשרד המשפטים, החברה לאוטומציה במינהל השלטון המקומי בע"מ ועיריית פתח תקוה.
