Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכל על תמ"א 38

הכל על תמ"א 38
קרדיט: canva

בשנים האחרונות יותר ויותר רשויות מקומיות פועלות על מנת לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית בשטחן, על מנת להגדיל את היצע יחידות הדיור ולהגביר את האטרקטיביות של אותן שכונות ישנות המיועדות להתחדשות. ישנם שני סוגים עיקריים של פרויקטים המיועדים להתחדשות עירונית – פינוי בינוי ותמא 38, כאשר פינוי בינוי יכלול מספר בניינים הכוללים לפחות 24 יחידות דיור, ופרויקט תמא יכלול בניין אחד בלבד. בהתאם לכך, תמא תל אביב היא למעשה פרויקט התחדשות של בניין אחד בלבד בתל אביב, בניין אשר נבנה לפני שנות השמונים ואיננו עומד בתקנים הרלוונטיים בכל הנוגע לעמידות בפני רעידות אדמה. בפרויקט, בהתאם לסוג התמא, הבניין ישופץ או לחילופין ייהרס ויבנה מחדש.

קרדיט: canva

היתרונות של פינוי בינוי

כאמור, לעומת תמא 38, פרויקט פינוי בינוי יכלול מספר בניינים השוכנים אחד בסמוך לשני, הכוללים לכל הפחות 24 יחידות דיור אשר לא עומדים בתקני הבטיחות בפני רעידות אדמה המקובלים כיום. פרויקטים מסוג זה נחשבים רווחיים ויעילים יותר הן לרשויות המקומיות והן ליזמים, ולכן רשויות מקומיות רבות מחליטות להשקיע בפרויקט פינוי בינוי פתח תקווה, גבעתיים, רמת גן וחולון. פעמים רבות במקביל לפרויקט פינוי בינוי, המרקם העירוני שבו נמצא הפרויקט יתפתח אף הוא על מנת להגביר את האטרקטיביות של האזור, ויבנו מרכזים מסחריים, מרכזי שירותים עירוניים, מוסדות לימוד כמו בתי ספר, גני ילדים ומעונות ועוד.

לסמוך על המומחים בתחום ההתחדשות העירונית

במקביל ליתרונות הרבים אותן כולל פרויקט פינוי בינוי חולון או בכל עיר אחרת, ישנם גם קשיים – בגלל ההיקף הרחב של פרויקטים מסוג פינוי בינוי, גם הבירוקרטיה הנדרשת לביצועם היא משמעותית הרבה יותר ויש לעמוד במגוון קריטריונים ותנאים על מנת להוציא את הפרויקט לפועל. יש לקבל את אישור הדיירים לביצוע הפרויקט, להגיש תב"ע, לפנות אל מחלקת התכנון העירונית ולקבל אישור עקרוני לביצוע הפרויקט, לקבל אישורים ממשרד השיכון ועוד. לכן, כאשר מתכננים פרויקט התחדשות עירונית מורכב ורחב ידיים כמו פינוי בינוי, חשוב לא לוותר על פניה למומחים בתחום. קבוצת אדלר להתחדשות עירונית היא אחת מהשמות המוכרים והפופולריים ביותר בענף ההתחדשות העירונית באזור המרכז. מדובר בחברה בעלת גב כלכלי רחב, אשר מאפשר לה לבצע את הפרויקטים שהיא לוקחת על עצמה על הצד הטוב ביותר. אם גם אתם מתעניינים בפרויקטי תמא 38, פינוי בינוי או בכלל בתחום ההתחדשות העירונית, ללא ספק קבוצת אדלר להתחדשות עירונית היא הכתובת בעבורכם. לפרטים נוספים פנו אל איציק במייל [email protected] ונשמח לסייע.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חלוקת רכוש המנוח באופן ניטרלי ורגוע- כך תעשו את זה
חלוקת רכושו של המנוח, גם אם הדבר נעשה בהתאם לצוואה...
להתמודד לבד מול הוצאה לפועל או בעזרת עורך דין?
ההוצאה לפועל, או בשמה הרשמי רשות האכיפה והגבייה, מוסמכת להטיל...
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...