Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יתרונות בר מים הביתי

יתרונות בר מים הביתי

מים צלולים, חמים או קרים, ללא טעם לוואי ובנגישות מלאה 24/7 – בשנים האחרונות מתקן בר מים תופס יותר ויותר מקום של כבוד במטבח הבייתי או בפינת הקפה המשרדית. גם מבחינה אסטתית עיצובית שלל הצבעים והעיצובים חדרו ללב המטבח כאביזר בסיסי המעודד שתיה ואורח חיים בריא של כלל דיירי הבית החל מהילדים הקטנים, דרך מתבגרים ועד למבוגרים ואף סבים – כולם שותים יותר כאשר יש בר מים בבית.

יתרונות בר מים הביתי

מחקרים רבים מציינים את החשיבות בשתית מים באופן יומיומי, לאורך כל שעות היום ובכמות מספקת. שתיה מרובה של מים הוכחה שמשפרת יכולות גופניות ומנטליות, טרנד אורח החיים הבריא משפיע הן על כמות הפעילות הגופנית שהאוכלוסייה עושה והן על התזונה והמזון שהציבור מכניס לגופו, כך או כך לשתית מים ושימוש במים מקום מרכזי באורח החיים הבריא.

בחורף יותר מרקים חמים שהמרכיב המרכזי בהם הוא מים, ובקיץ יותר מים קרירים לשתיה. אך גם משקאות בריאות, מיצים, תה קר, סיידר ביתי ועוד כל אלה מיוצרים כיום באופן אישי במטבחים ביתיים רבים בישראל, כאשר המרכיב המשמעותי בהם הוא מים ובעקבות זאת, ניתן לראות בבתים רבים בר מים על השיש.

מכשירי בר מים יפים וחכמים

בר המים מספק באופן תמידי – עשרים וארבע שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע מים חמים וקרים. למכשיר בר מים מגוון עיצובים ומגוון רחב של צבעים המתאימים לסגנונות העיצוביים של המטבחים השונים. למכשירים ישנן פונקציות דיגיטליות מתקדמות המאפשרות לכל מכשיר ללמוד את הרגלי הבית בו הוא מותקן, כך שכשקמים בבוקר המים כבר חמים לקפה בדיוק בשעה הקבועה בה בני הבית מתעוררים, לחלופין בזמנים בהם אין איש בבית בזמן עבודה ולימודים, או באמצע הלילה בר המים נמצא במצב חסכון באנרגיה.

במרבית ממשקי הבית בהם הותקן בר מים בני הבית מדווחים על עליה משמעותית בצריכת מים לשתיה מאז התקנת המכשיר. נוחות ההפעלה ואפשרות הגנה מפני מים חמים מאפשרת לילדים קטנים לקחת בעצמם מים לשתיה ומעודדת אותם מגיל צעיר מאוד לשתות הרבה מים לכל אורך שעות היום. האפשרות להכין מיץ בבית באופן עצמאי מאפשרת להורים רבים להפחית את כמות התרכיז במיץ, דבר המסייע להפחית ברמות הסוכר ובעקבות זאת גם הפחתה בסיכון להשמנת יתר מצריכת משקאות ממותקים.

גם לאוכלוסיה הבוגרת, בר המים מהווה פתרון מוצלח. לבני גיל הזהב קשה לסחוב בקבוקי מים ואם טעם המים בברז אינו ערב לחיכם הם פשוט שותים פחות. שתיה מרובה של מים מסייעת לשמור על עור הפנים והגוף בריא, גמיש וצעיר, שתיה מרובה מסייעת גם לכושר הגופני, לעירנות וליכולות קוגניטיביות, לכן שתיה מרובה של מים היא חשובה בעצירת סממני ההזדקנות ובשימור מצב רוח חיוני וטוב לשימוש בריאותם וחיוניותם של אזרחים ותיקים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...