Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נחנך קמפוס 'רימון – ביה"ס למוסיקה' בפתח תקוה מרכז לימודי חדשני -טכנולוגי לבני נוער

נחנך קמפוס  'רימון – ביה"ס למוסיקה' בפתח תקוה מרכז לימודי חדשני -טכנולוגי לבני נוער
צילום דוברות העירייה

בפעם הראשונה במהלך 37 שנות פעילותו, 'רימון – ביה"ס למוסיקה' פתח מרכז טכנולוגי-חדשני בישראל, מחוץ לקמפוס המרכזי שלו, בעיר פתח תקוה. המרכז, המיועד לפעילות בני נוער בכיתות ז'-יב', ממוקם בהיכל התרבות העירוני המפואר בפתח תקוה, שעבר בשנה האחרונה מתיחת פנים נוספת לקראת קליטת הפעילות של רימון. פעילות המרכז תחל כבר בסוף חודש מרץ ותימשך גם לתוך חודשי הקיץ בהם יופעלו פעילויות, קורסי קיץ והכשרות. כל זאת, על מנת להציע תוכניות לימודים ייחודיות ואיכותיות בתחום המוסיקה לקהל הצעיר בפתח תקוה.

צילום דוברות העירייה

מרכז רימון בעיר מושתת על ציוד טכנולוגי מוסיקלי מהמתקדמים בעולם בתחומי המחשוב וההפקה המוסיקלית, בהשקעת משאבים כספיים בהיקף של כ-3 מיליון שקל. הוא נבנה מתוך מחשבה על תנאי העבודה של מוסיקאי העתיד ומתוך כוונה להעניק ללומדים בו מיומנויות לפיתוח כשרונם ולהשתלבות בתעשיית המוסיקה.
תלמידי העיר במגמות המוסיקה בתיכונים ובחטיבות הביניים, אשר הגיעו לטקס, יוכלו ליהנות משפע של הכשרות והדרכות מתקדמות בתחומי הטכנולוגיה והמוסיקה כחלק מתוכנית הלימודים במגמות. הקורסים שיילמדו הם הקלטה באולפן, עריכה והפקה מוסיקלית ואלקטרונית עם תוכנות לעריכת סאונד מהמתקדמות ביותר כמו קיובייס ואבלטון, די ג'יי, כתיבה והלחנת שירים ועוד. כמו כן, ייפתח מסלול לימוד ראשוני מסוגו ליצירת מחזות זמר, אחד מהתחומים המוסיקליים הכי פופולאריים כיום, וילמדו קורסים תיאורטיים דוגמת תיאוריה, הרמוניה מוסיקלית ועוד.
כל המורים במרכז הינם מורים מקצועיים ובוגרי רימון. בוגרי התוכניות והקורסים השונים שייערכו במרכז יוכלו לצבור קרדיטים שיזקפו לזכותם בהרשמה ללימודי המשך בקמפוס הראשי של רימון, ואף יוכלו לזכות במלגות הצטיינות ללימודי המשך ברימון. ההרשמה לקורסים כבר החלה ופרטים על הקורסים ניתן למצוא באתר רימון.

צילום דוברות העירייה

את הבחירה בעיר הסביר מנכ"ל רימון, משה סיני: "המרכז בפתח תקוה הוקם לאור ההערכה כי היא המתאימה ביותר לקידום מיזמים חדשניים ויצירתיים בתחומי המוסיקה והטכנולוגיה. אנחנו ברימון, כמובילי החינוך בתחומי מוסיקה עכשווית, יצירתית וטכנולוגית, מצאנו את העיר ומנהיגיה שותפים לתפיסה שיש להעניק לבני הנוער את הכלים האיכותיים ביותר בתחום. אלו יאפשרו לפתח את כישוריהם בעולם מוסיקלי משתנה, ההופך לטכנולוגי ומחייב חדשנות וכישורי יזמות להצלחה. המרכז יותאם לכך ומטרתו לחשוף פן זה בקרב צעירים, תוך חיזוקם. היותה של פתח תקוה עיר צעירה ומתחדשת באופייה שמורכבת מכל זרמי החינוך המגוונים, הופכת אותה לחממה מאתגרת שבה המוסיקה יוצרת ערך מוסף שווה לכולם וגם מחזקת את כישורי החיים. אלו מהווים מקפצה עתידית ללימודים מתקדמים בתחומי היצירה, שהולמים את ההתפתחויות הטכנולוגיות והחדשנות של המאה ה-21."
ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג: "אנו עושים צעדים משמעותיים להרחבת יריעת התרבות בעיר ופועלים להפיכתה לאבן שואבת לעשייה תרבותית ויצירתית. בפתח תקוה פועלים בהצלחה רבה היכל התרבות המציג תיאטרון רפרטוארי ובו מרכז רימון יפעל, לצד מגוון מוסדות תרבות המעלים הצגות ומופעים לכלל הקהלים, לרבות תיאטרון הפרינג' "הדופנ", מוזיאונים, הקונסרבטוריון העירוני כמובן המטפח דורות של מוסיקאים צעירים ועוד. זאת, בנוסף לפרויקטים מתוכננים בתחום, כדוגמת הקמת המרכז ליצירה מקורית ברחוב אמסטרדם והמוזיאון שיוקם בבית פיק"א ויציג את יצירות האמן הידוע יוסל ברגנר ז"ל. לצד חיזוק היצירה ושדרוג ההיצע התרבותי בעיר, פעילות 'רימון – ביה"ס למוסיקה' תהווה נדבך חשוב ומרכזי במהפכת התרבות שהעיר עוברת, במיוחד לאור העובדה כי הקמפוס בפתח תקוה יתרכז במחזות זמר ובטכנולוגיה המשתלבת במוסיקה."

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...
שלומית רבי מישיבת אמית כפר גנים פתח תקוה - מורת המאה
'מורת המאה', המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ"ד, היא שלומית...
She Ted - נערות ונשים מדברות חדשנות
אחת לשנה, בחודש מרץ, יתקיים פורמט She Ted שהגתה ומובילה...
ביום חמישי האחרון התקיים טקס "אות האישה המובילה לשנת 2024"
ביום חמישי האחרון התקיים טקס "אות האישה המובילה לשנת 2024"...
אות האישה המובילה לשנת 2024
גם השנה, לקראת יום האישה, מקדמת עיריית פתח תקווה את...
פורים שמח למשפחות וילדים במוזיאון פתח תקווה לאמנות:
סדנת מסכות בהשראת האמן אנרי מאטיס יום שלישי , 21.3.2024 ,...
Europe Days 2024: 14 קרנות מאירופה עם למעלה ממיליארד וחצי אירו מחפשות סטארטאפים ויזמים ישראלים
כ- 30 נציגי חברות, גופים ממשלתיים וקרנות הון סיכון אירופאים...
עם ישראל חי! פתח תקווה חוגגת את פורים בסימן הצדעה לעם ישראל ולכוחות הביטחון
הפנינג עדלאידע 2024 בסימן עם ישראל חי, יתקיים השנה בפורים,...
לזכר הנופלים: רכבי היחידה הטקטית ינציחו את שמות החללים תושבי פ"ת
עיריית פתח תקווה מקדמת בימים אלו מיזם הנצחה וזיכרון נוסף...
לא שוכחים את החטופים: התלמידים מבאר שבע הגיעו לכיכר החטופים בתל אביב
בעיצומה של המלחמה, ולאחר למעלה מ-120 ימים בהם נמצאים 136...