Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עוד גאווה למערכת החינוך של בת ים

עוד גאווה למערכת החינוך של בת ים
משרד החינוך

יהודית פרקש, סגנית מנהלת תיכון "דרכא המר", ורויטל זילברמן,  מנהלת גן "ירדן" בעיר, זכו כמצטיינות משרד החינוך על פעילותן בשנת הלימודים תשע"ח

הזוכות מבת ים בפרס הוקרה בטקס מצטייני משרד החינוך
משרד החינוך

אתמול התקיים טקס הענקת תעודות הצטיינות לשנת הלימודים תשע"ח של מחוז תל אביב במשרד החינוך, במסגרתו הוענקו תעודות הצטיינות לשתי נשות חינוך בעיר על פעילותן: יהודית פרקש, סגנית מנהל תיכון דרכא ע"ש המר ורויטל זילברמן, מנהלת גן "ירדן" בעיר. 14 תעודות הצטיינות נוספות ניתנו לאנשי ונשות חינוך נוספים.

יהודית פרקש, סגנית מנהלת התיכון דרכא המר, משמשת מזה כ-13 שנים כרכזת הפדגוגית של בי"ס. במסגרת תפקידה, היתה שותפה בהובלת בית הספר להישגים גבוהים במיוחד, כאשר האחרון בהם הוא 100% זכאות לבגרות בשנת הלימודים האחרונה. פרקש בתפקידה לא מוותרת על אף תלמיד, בתבונה רבה, במסירות וסבלנות היא מצליחה לגייס את כל צוות המורים ונוטעת בהם את תחושת המסוגלות לקדם כל תלמיד ותלמיד.

הזוכות מבת ים בפרס הוקרה בטקס מצטייני משרד החינוך
משרד החינוך

לצד טיפוח המצטיינים, בנתה יהודית תכנית מדורגת כדי להקטין למינימום את מספר התלמידים הניגשים ל-3 יח"ל באנגלית, ובכך היא מאפשרת לרוב התלמידים להמשיך ללימודים אקדמאיים.  יהודית בעבודתה המסורה, מכירה היטב את צרכי בית הספר ועובדת מחוץ לשעות העבודה הפורמליות. היא מצטיינת בכל התחומים והתפקידים אותם ממלאת. בזכות יכולותיה והדוגמה האישית שהיא נותנת, היא הצליחה לסחוף אחריה את הצוות, ליצור אקלים מיטבי והגיע להישגים לימודים גבוהים.

רויטל זילברמן, עובדת כגננת כבר 18 שנה ועושה את עבודתה כשליחות, מתוך תפיסת עולם ואמונה ביכולותיהם של הילדים. היא מיישמת בגן את עקרונות הלמידה המשמעותית ומעודדת כשגרת עבודה את סקרנותם של הילדים. מידי שנה בונה רויטל תכנית עבודה המבוססת על מיפוי יכולות הילדים מתוך שאיפה להביא כל אחד ואחת מהם למיצוי יכולותיו. תכנית העבודה שלה משלבת בין האומניות והמדעים, כך שילדי הגן רוקדים ריקודי עם וגם בונים רובוטים ולומדים על כוכבים ומדענים.

הזוכות מבת ים בפרס הוקרה בטקס מצטייני משרד החינוך
משרד החינוך

רויטל בנתה תכנית מיוחדת בגן, במסגרתה היא עורכת מיפוי חברתי שלוש פעמים בשנה כדי להבין ולנתח את היחסים החברתיים בין הילדים. הילדים בעלי הקשיים מאותרים מיידית ונבנית עבורם תכנית אישית כדי לאפשר לכולם חוויה חיובית.

רויטל מארגנת לאורך השנה שיתופי פעולה עם בתי ספר, על מנת להכין את הילדים לקראת כיתה א' ובנוסף בשבוע הראשון של הלימודים היא מגיעה לבית הספר על מנת ללוות ולבקר את בוגרי הגן שעלו לכיתה א' ונוהגת לארח אותם בקבלת שבת שהיא עורכת בגן.

במהלך שנות עבודתה תרמה מידיעותיה לגננות עמיתות, שימשה מספר שנים רב כגננת מובילה וכמדריכה, חנכה סטודנטיות והיוותה מודל לגננות רבות נוספות.

זיו חורב, סמנכ"לית חינוך וקהילה בעיריית בת-ים, נשאה דברי ברכה באירוע בשם הרשויות המקומיות ואמרה: "מאחורי כל פרס הצטיינות של עובד הוראה מצויות אלפי שעות חשיבה, יוזמה ושיתופי פעולה, לצד מאות ימים של עבודה קשה של הוצאה לפועל. ההצטיינות של כל עובד הוראה מאירה מאות תלמידים שהוא מוביל להצלחה. אנו גאים בכן ומתהדרים בהישגיכן".

הזוכות מבת ים בפרס הוקרה בטקס מצטייני משרד החינוך
משרד החינוך
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...