Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עכשיו גם בראשון לציון: תורמים דם ומקבלים גלידת בן & ג'ריס

עכשיו גם בראשון לציון: תורמים דם ומקבלים גלידת בן & ג'ריס
עמדות תרומת דם. צילום: אסף לב

עמדת תרומת דם של שירותי הדם של מד"א בשיתוף בן&גריס, תוצב ביום שני ה28/11 בלובי בניין עריית ראשון לציון בין השעות 16:00-22:00

 

מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל ממשיך בפעילות חברתית יחד עם שירותי הדם של מגן דוד אדום, במטרה להעלות את המודעות לתרומות דם בישראל ולעודד צעירים להצטרף למאגר תורמי הדם הקבועים של מד"א בישראל, כאשר יציב ביום שני ה28/11/22 בין השעות 16:00-22:00 עמדת תרומה של מד"א בלובי בניין עריית ראשון לציון ברחוב הכרמל 20.

 

לנוכח הפרסומים בשנה האחרונה לפיהם קיים מחסור בעיקר במנות דם מסוג O  החליטה  חברת בן & ג'ריס  לצאת בשיתוף פעולה עם שירותי הדם של מד"א במסגרתו יציבו במהלך השנה הקרובה ברחבי הארץ דוכני חלוקה של חברת בן & ג׳ריס לצד עמדות לתרומות דם, באזורים מרכזים בהם נמצאים צעירים,  כמו:  אוניברסיטאות, מכללות, קניונים, מרכזי קניות ובילוי ועוד. הפעילות תכלול הצבת מקררים של המותג וכל מי שיתרום דם יקבל גלידה במבחר טעמים שונים.

צילום: יחסי ציבור

 

העמדה הראשונה שנפתחה בתחילת חודש נובמבר בדיזינגוף סנטר תל אביב, נחלה הצלחה כבירה כשעשרות בני אדם הגיעו ותרמו דם וכחלק מהפרויקט המשותף-ראשון לציון הינה המוקד השני בסבב המתוכנן.

 

לדברי רועי דון סמנכ"ל השיווק של  בן & ג'ריס ישראל: "אנו רואים חשיבות רבה בגיוס תרומות דם  העשויות להציל חיים, אך רבים אינם נותנים על כך את הדעת עד לרגע בו הצורך הופך להיות קריטי להם או לאחד מבני משפחותיהם, לכן החלטנו להשקיע במהלך זה. אנו מאמינים כי ביכולתנו לחולל שינוי בכך שנעורר מודעות באמצעות קמפיין  זה- ראשון  לציון הינה התחנה השנייה של הפרויקט ואנחנו מקווים להצלחות נוספות".

 

פרופ׳ אילת שנער, סמנכ״לית שירותי הדם במד״א: "על מנת לשמור על מלאי דם תקין במדינת ישראל נדרשים שירותי הדם של מד״א להתרים מדי יום כ-1,000 מנות דם מתורמי דם מתנדבים. אנו פועלים להגדלת מלאי הדם במדינה ולגיוס תורמים ותורמות חדשים באתרים ציבוריים, במקומות עבודה, אוניברסיטאות ובמקומות הומי אדם. שיתוף הפעולה עם בן & ג׳ריס יאפשר לנו לתת הוקרת תודה קטנה וטעימה של כדור גלידה לתורמים כדרך נוספת להגיד תודה על הצלת חיים."

עמדות מדא לתרומות דם. צילום: יח"צ

 

בשירותי הדם של מד"א קוראים לציבור לתרום דם בעמדות התרמות הדם נוספות של מגן דוד אדום שיוצבו בקניונים, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים ברחבי הארץ. מידע על מיקום עמדות התרמות דם ניתן למצוא באתר האינטרנט של מד"א בכתובת http://www.mdais.org/dam או בטלפון 03-5300400

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...