Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ראש העיר החליט להקדים את תקציב התמיכות לעמותות הספורט

ראש העיר החליט להקדים את תקציב התמיכות לעמותות הספורט
קרדיט: דוברות עיריית פתח תקווה

ראש העיר רמי גרינברג יביא לאישור מועצת העיר את אישור תקציב התמיכות לעמותות הספורט עבור שנת 2021. בשל העובדה כי בשבועות האחרונים החל המשק לחזור לשגרה ובתוכו גם פעילויות הספורט, ראש העיר ביקש להקדים את חלוקת התמיכות לעמותות הספורט שיעמדו על סכום מצטבר של 4 מיליון ₪. מדובר בתקציב תמיכה ראשוני אשר בהמשך צפוי לגדול בכ-5 מיליון ₪ נוספים. מלבד התמיכה הישירה בעמותות הספורט שגודלת מידי שנה, העירייה משקיעה בשוטף עשרות מיליוני שקלים בפיתוח מתקני ספורט ואחזקתם לרווחת הספורטאים ועמותות הספורט.

בהמשך תיבחן האפשרות להקדים את חלוקת התמיכות גם עבור שאר העמותות וכן להרחיב את מערך התמיכות בכפוף לשיקולים התקציביים שייקחו בחשבון גם את גישור הפערים שנוצרו בעקבות משבר הקורונה. כמו כן, במסגרת התקציב לעמותות הספורט, העירייה הקצתה כ-500 אלף ₪ לסיבסוד השימוש של קבוצות הילדים והנוער במגרשים המנוהלים ע"י החברה לפיתוח פ"ת.

כזכור, בעקבות תהליכי ההתייעלות – חוצי הארגון שנעשו בשנה האחרונה, בהם צומצמו משמעותית הוצאות על שכר וכוח אדם, החליט ראש העיר, בחודש נובמבר האחרון, בעיצומו של המשבר, כי לקראת סיום שנת 2020 העירייה תגדיל את תקציב התמיכות שניתנו לעמותות השונות ב-30% וכן יורחב היקף העמותות הזכאיות. זאת בנוסף, כזכור, ל – 50% שכבר ניתנו קודם לכן לעמותות החינוך, הרווחה, ההסעדה וחלוקת מזון, עמותות הספורט ועמותות הסיוע לחיילי צה"ל. על כן, כ- 300 עמותות ואגודות זכו בתוספת של למעלה מ-11 מיליון ₪ במצטבר על ה-17 מיליון שניתנו קודם לכן. זאת על אף שהמשבר גרר ירידה משמעותית בהכנסות העירייה בעלות של כ- 200 מיליון ש"ח שניתנו כהנחה בארנונה לעסקים שנפגעו בקורונה.

ראש העיר רמי גרינברג "כידוע, עיריית פתח תקוה כמו כלל המשק, מתמודדת עם ההשלכות התקציביות שהותיר אחריו במשבר הקורונה שטרם הגיע לסיומו. יחד עם זאת, לאור ההתייעלות הרוחביות שהרשות קידמה, אני שמח לבשר היום על הקדמת תקציב התמיכות לעמותות הספורט. כפי שהוכחנו בשנה החולפת, אנחנו נמשיך לתמוך בעמותות השונות ככל שיידרש ובמקביל נדאג לשמור על התקציב מאוזן ויעיל לרווחת תושבי העיר."

קרדיט: דוברות עיריית פתח תקווה
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...
רשת SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח תקוה: הסניף החדש של סאקרה נפתח בכפר גנים בהשקעה הנאמדת בכ- 650 אלף ₪
רשת הקוסמטיקה SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח...
כבוד לעיר: סגן חתן התנ"ך הארצי – דוד שאשא, תלמיד ישיבת אמית כפר גנים
חידון התנ"ך הארצי לנוער בהנחיית ד''ר אבשלום קור התקיים השבוע...
הקריה האקדמית פתח תקווה: העירייה מקדמת מתחם ענק שבו יוקם מתחם אוניברסטאי, מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט!
עיריית פתח תקווה מקדמת בימים אלה את פרוייקט הקריה האקדמית...
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...
שלומית רבי מישיבת אמית כפר גנים פתח תקוה - מורת המאה
'מורת המאה', המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ"ד, היא שלומית...