Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחיצות אקוסטיות ניידות בעיצוב אישי

מחיצות אקוסטיות ניידות בעיצוב אישי
קרדיט - צילום: רז רוגבסקי

מרחבים פתוחים במשרדים ובמוסדות חינוך, אירוח או בשירותי בריאות יהוו אתגר אקוסטי מתמיד. אין ספק כי מרחב עבודה פתוח יכול להוביל לשיתופי פעולה ולהישגיות אולם יחד עם זאת, הם עשויים גם לפגוע בפרודוקטיביות ולהיות הרבה פחות יעילים ממרחבים אינטימיים שמאפשרים את מלוא הריכוז. מחיצות אקוסטיות ניידות בכוחן להפחית את ההד ולספוג את הצלילים הרועשים בחלל, הן ניידות וניתנות לפתיחה וסגירה בכל רגע נתון ולכן הן תהיינה אידיאליות במקומות רבים שהמרחב שלהם פרוץ ואינו תחום. מחיצות אלה יכולות להגיע בעיצוב ובהתאמה אישית, במגוון גדלים וצבעים, לפי התנאים השוררים במקום כשהן מציעות הזדמנות בחידוש נראות החלל ושינוי האווירה, בהתאם לדרישות ולרצונות הלקוח.

חשיבות העיצוב בחלל

אחד הדגשים של כל מקום ציבורי שמאכלס אנשים יהיה העיצוב, ככל שהמקום יהיה מעוצב יותר כך הוא יהפוך מרשים וייתפס כמקום רציני ומוערך. מרחבים רבים כבר מגיעים עם עיצוב משלהם וכל דבר שמחדירים אליהם צריך להתכתב עם מנעד האלמנטים הקיימים ועם הסגנון המושרש. ביניהן תהיינה גם אותן מחיצות ניידות שמוצבות בתוך משרד בעיצוב הייטקיסטי, בקליניקה בעלת מראה מודרני ועכשווי או בבית כנסת מפואר. את המחיצות ניתן לעצב ממש בהתאם לסגנון השולט, כך הן ייטמעו בצורה הרמונית ויהפכו לחלק בלתי נפרד בכל שלב בו ניישם אותן במרחב.

כל היתרונות של קירות ניידים בעיצוב אישי

קירות מחיצה יכולים להוסיף לעיצוב הפנימי של המשרד ולאפשר חללים פונקציונליים עם נראות מודרנית כשלעצמן הן מהוות פתרון עדכני ומתקדם. ישנם סוגים שונים של קירות זמינים, בין אם זה חוצצי קירות, מחיצות הזזה, מחיצות זכוכית, מחיצות קיר גבוהות, מחיצות מזוגגות וכולי. חלקם יהיו קבועים וחלקם זמניים וניתנים להזזה בכל שלב. אך מה הם היתרונות הספציפיים לקירות אלה והאם החלל שלנו באמת יכול להפיק תועלת מהתקנתם?

ניידות – נציין שוב את יתרון הניידות מאחר ומדובר באלמנט מודולרי וזמין שמספק מענה בכל רגע נתון ובמקביל ניתן להסיר אותו ולהחזיר את המרחב למצבו הקודם. בחללים גדולים כמו אולם אירועים או מרכז ירידים, מחיצות אלה ישמשו את המקום מדי אירוע והן התניידו במרחב בצורה קלה ונוחה.

יעילות בעלות ובזמן – אם אתם מחפשים להגדיל את המשרד שלכם על ידי יצירת בניית חללים נוספים או הרחבה של מתחמי עבודה או חיפוש אחר משרד אחר, כל אלה עשויים לגרום לכם להוצאות כבדות ובזבוז של ימי עבודה. קירות מחיצה הם חלופה חסכונית ופרקטית וניתן לשנות אותם בקלות ולהעבירן מחלל לחלל ובמידה ותחליטו כי זה לא הפתרון האידיאלי, תוכלו אז לחשוב על פתרון אחר ויקר יותר – מה שבטוח לא כדאי יהיה להתחיל עם בנייה מקובעת של קיר בטון או גבס ולהתחרט לאחר מכן. בנוסף, התקנתם לא תהווה הפרעה לשגרת העבודה וכך תחסוך בזמן ובעלויות.

פרטיות – משרדים בחלל פתוח יכולים להיות מצוינים לתקשורת, אבל לעיתים קשה להתרכז בעבודה כאשר חשופים לכל מה שקורה מסביב. קירות מחיצה ישמרו על האקוסטיקה של החלל ויפחיתו רעש ממקומות אחרים. זה שימושי במיוחד אם מעוניינים לנהל שיחות דיסקרטיות, למשל עבור צוותי ניהולי וכו'. באמצעות קיר מחיצה שניתן להזיז, לפתוח ולסגור אותו, תוכלו גם לאפשר לאחרים להשיג גישה אליכם בתוך החלל ובמקביל גם לשמור על הפרטיות שלכם בכל זמן שיידרש.

אסתטיקה – וריאציות עיצוב הקירות בהתאם לטעמכם ורצונכם האישי זמינות וניתנות לביצוע תמיד והן יעניקו לחלל את המראה הייחודי שתואם את אופי המקום. כל סגנון עיצובי שתבחרו יציג את המקום באור אחר וכך ימשוך את קהל הלקוחות הפוטנציאלי.

בידוד במקרים של תחלואה –  כיום יש מודעות רבה מתמיד לכל נושא הבידוד במקרה של תחלואה. מחיצות אלה מספקות את תנאי הבידוד בכך שהן חוצות את החלל ויוצרות חיץ בין העובדים /תלמידים /סטודנטים / לקוחות וכו\'.

זו עשויה להיות ההזדמנות מושלמת להכניס קירות מחיצה לחלל המשרד, הקליניקה, המוסד הלימודי או לתוך מתחם בית הכנסת, על מנת להבטיח שבכל צורך יהיה מענה מעוצב להפרדה של החלל וניצול מרבי של השטח הקיים.

המאמר נכתב באדיבות חב' ש.א טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...