Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניסור קיר בלוקים

ניסור קיר בלוקים
קרדיט: canva

ניסור קיר בלוקים שונה בתכלית מניסור של קירות אחרים אותם יצא לכם לפגוש. אולי זה נשמע לכם נדיר, אך עדיין קיימים קירות שונים שעשויים מלבנים מלבניות. בעבר היה מדובר על חומר גלם פופולארי לבנייה, נכון להיום השכיחות שלו ירדה. אך עדיין ניתן לראות אותו בכל מיני מבנים שונים, בעיקר במבנים ישנים שנבנו בצורה הזאת. הצורך בניסור קיר בלוקים הוא טבעי, בטח אם אתם רוצים לבצע שיפוץ או שדרוג למבנה הקיים. מוטב כי תבינו כיצד מבצעים ניסור של קירות בלוקים בצורה אפקטיבית ונכונה. הרי כל פעולה לא מקצועית עלולה להיות כזאת שתסכן אתכם ותרחיק אתכם מהתוצאה הרצויה.

 

קיר בלוקים – מה זה?

יכול להיות שיצא לכם לראות בלוקים בכל מיני סיטואציות שונות. בלוק זוהי לבנה מלבנית שמשמשת בעיקר לבנייה, אך כיום ניתן למצוא לה שימושים נוספים. קיר בלוקים הוא קיר שנבנה מבלוקים שנערמו זה על זה, ולאחר מכן חיברו את הבלוקים יחדיו. על מנת לנסר את הקיר יהיה עליכם לנסר בצורה אפקטיבית את הבלוקים. זוהי הסיבה שבגללה ההתייחסות לקיר בלוקים תהיה שונה בהשוואה להתייחסות לקירות אחרים. בשונה מבטון או מגבס, כאן מדובר על חומר גלם שמחייב פעולה נכונה ותכנון מקדים טרם ביצוע הניסור.

 

מתי תצטרכו ניסור קיר בלוקים?

ניסור קיר בלוקים נדרש כאשר תרצו לבצע מספר פעולות נפוצות. הפעולות הכי נפוצות הן פתיחת פתחים שונים בתוך הקיר שקיים בבית. זה יכול להיות הוספה של דלת, הוספה של חלון או כל פתח אחר שאותו תרצו להוסיף. כדי שיהיה אפשר לפתוח את הפתח, ישנו צורך לנסר את קיר הבלוקים בצורה מדויקת. יש כאלה שמבצעים ניסור על מנת להסיר את הקיר לגמרי, במקרה שבו רוצים להרחיב את הדירה. זה לא משנה מה הסיבה שבגללה תרצו לנסר את הקיר יהיה עליכם לעשות את אותה הפעולה. אם יש לכם התלבטות, תוכלו להתייעץ עם המומחים של חברת דניאל ניסור בטון.

קרדיט: canva

מה העלויות – מחירון ניסור קיר בלוקים

על מנת שתוכלו לקבל מחירון אפקטיבי יהיה עליכם להסביר בדיוק את הדרישות שלכם. ככל שהדרישות משתנות, כך מן הסתם המחיר יעלה בהתאם. המטרה היא לנסות לתת לכם מחיר הוגן, אך בו בזמן כזה שמאפיין את העבודה עצמה. המחיר של ניסור קיר בלוקים מתחיל מ-170 ש"ח למטר ועולה ככל שהדרישות הופכות להיות מורכבות. רוצים לקבל הצעת מחיר מסודרת? הבינו בדיוק מה אתם רוצים לעשות ואילו פתחים תרצו לעשות בקיר הקיים.

 

למה צריך לנסר בלוקים באמצעות חיתוך יהלום?

קיר בלוקים הוא קיר עמיד במיוחד, כזה שניסור רגיל לא יהיה אפקטיבי במקרה שלו. כדי שתוכלו לחדור את הבלוקים בצורה מדויקת תהיו מחויבים לבצע חיתוך יהלום. חיתוך יהלום נעשה עם מקדחת יהלום, כזאת שקודחים איתה קירות בטון. חיתוך יהלום הוא מאוד חזק ומדויק, כך שיהיה אפשר לבצע באמצעותו את כל הפרוצדורות הנדרשות. החל מפתיחת פתחים קטנים, דרך פתיחת פתחים גדולים ועד לניסור הקיר כולו. חברה מקצועית תדע בדיוק מה לעשות כדי להפוך את התוצאה הרצויה לברת השגה מבחינתכם.

 

ההמלצה שלנו – דניאל ניסור בטון

רוצים לנסר קיר בלוקים אצלכם בבית? אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר. כאשר זה מגיע לניסור קיר בלוקים יהיה עליכם לדעת כי בוחרים את האיש הנכון לביצוע המשימה עצמה. ניסור קיר בלוקים מחייב שימוש במכשור המתאים ובמיומנת הנדרשת כדי להשיג את התוצאה הרצויה? אם אתם רוצים ללכת על בטוח מוטב לכם לפנות לחברת דניאל ניסור בטון. החברה המקצועית ביותר בישראל לניסור קירות בלוקים על פי דרישות הלקוח. העבודה כולה נעשית על פי הדרישות השונות, כך שהתוצאה תהיה בדיוק לשביעות רצונכם.

מה מייחד אותנו בהשוואה לחברות אחרות? אצלנו צוות העובדים הוא המנוסה ביותר, כזה שמבצע ניסורי בטון שנים ארוכות. הצוות ידע בדיוק מה צריך לעשות כדי לעמוד בציפיות שלכם הלקוחות. המחירים אצלנו הם מחירים משתלמים מאוד, כאלה שיתאימו לכם כמו כפפה ליד. המטרה שלנו היא שכל אחד יוכל להרשות לעצמו לעשות שינויים בדירה או בעסק, גם אם הם מצריכים ניסור בלוקים. רוצים לפנות למומחים שלנו? היכנסו לאתר, ותוכלו להשאיר לנו פנייה: www.yahalom-d.co.il.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...