Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יעדים מפתיעים לחופשה בחו"ל

יעדים מפתיעים לחופשה בחו"ל
קרדיט לתמונה: depositphotos

כאשר אתם חושבים על יעדים לחופשה, האם אתם חולמים להגיע למקומות הכי מפורסמים ומתויירים, או שבא לכם לחקור דווקא את הפינות החבויות ביותר שמפוזרות ברחבי העולם?

אם אתם מעדיפים את הסוג השני, כל מה שאתם צריכים זה לצבור נקודות אשראי לטיסה ולהתחיל לחשוב איפה אתם רוצים לנפוש. כדי לעזור, הכנו לכם כמה רעיונות ליעדים עליהם כנראה שלא חשבתם עד היום, אם בכלל הכרתם.

פוליה, איטליה

פוליה נמצאת בעקב של המגף האיטלקי, והמראה שלה מאוד מיוחד, בזכות השפעות ספרדיות, יווניות וביזנטיות. האזור לא פחות מרשים מטוסקנה המפורסמת, והוא מציע הצצה אל מסורות וערכים איטלקיים שורשיים.

עם קילומטרים של קו חוף מרהיב, גדוש בנופים מוריקים של מטעי זיתים וכרמים, באזור בתולי מיוצרים כמה מהיינות ושמני הזית הטובים ביותר של המדינה. 

בעיר נהוג סגנון בישול איטלקי משוחרר ואותנטי, המתמקד במרכיבים פשוטים וטריים ובשיטות בישול מסורתיות. תמצאו בפוליה שלל מקומות לינה יוקרתיים.

מדגסקר

אם אתם רוצים "לצאת מהרדאר", מדגסקר הפרועה היא היעד המושלם עבורכם. חלקים גדולים מהמדינה עדיין לא נחקרו, ויש בה מגוון ביולוגי משגשג, שמזמין אליה חוקרי טבע והרפתקנים רבים. האי שופע בחיות בר מדהימות, ש-80% מהן לא נמצאות בשום מקום אחר על פני כדור הארץ.

במדגסקר נמצאים כמה מהחופים הטובים ביותר באוקיינוס ​​ההודי. אתם חייבים להגיע לנוסי בה, נקודת החוף היפה ביותר, בה תוכלו לצפות בלווייתנים ולמורים. זה הזמן לצאת לחקור יערות גשם טרופיים שופעים, ולהביט בצבים מקננים על חופי החול הלבן הבתוליים.

סלטה, ארגנטינה

בניגוד לעיר הבירה בואנוס איירס, בה תרבות איטלקית-ספרדית, ולאזור הפמפאס שמסביבה, צפון מערב ארגנטינה מתהדר במורשת אנדית מרתקת. במקום, שהיווה נקודת מפגש לקהילות הילידים של דרום אמריקה תחושו ברוחניות חזקה. 

האזור מפורסם בזכות הנופים המרהיבים שלו – תדמיינו עמקי סלע אדומים, גבעות ססגוניות ופסגות הממוקמות בצורה קסומה על רקע שמיים כחולים עזים. האזור פופולרי מאוד עבור טרקים רגליים, רכיבה על סוסים, רפטינג, נהיגה ברכבי שטח ועוד שפע של פעילויות אחרות.

העיר סלטה מתהדרת בארכיטקטורה קולוניאלית שמורה במצב מעולה, בכיכרות אטרקטיביות ובמטבח נפלא, מה שהופך אותה לפנינה תרבותית שרבים לא מכירים. 

ואדי רום, ירדן

נופי המדבר הדרמטיים והשוממים של ירדן, פיתו מגלי ארצות לשוטט דרך נופיה הבלתי סלחניים במשך אלפי שנים. כיום, הטיול בה הרבה יותר נגיש, בוודאי עבורנו (שכנים, לא?). 

אתם מוזמנים לגלות את פניני החן הנסתרות של האזור, ואת התרבות הבדואית, באמצעות ואדי רום. מומלץ מאוד לתכנן סיור רגלי מקיף דרך הנוף ההיסטורי, ועל הדרך להגיע למיקומים בהם צולמו סצנות מהסרט לורנס איש ערב. אסור לכם להחמיץ את שבעת עמודי הסלע המשוננים – ציון דרך טבעי מרשים. 

אחד היעדים תפס את תשומת הלב שלכם? זה הזמן לברר כמה נקודות טיסה אתם צריכים, לתכנן תקציב, להזמין טיסה ולהמתין בקוצר רוח לחופשה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...