Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רהיטים לבית החדש

רהיטים לבית החדש
קרדיט pixabay

רהיטים 

לקראת המעבר לבית חדש, משפחות רבות נעזרות במעצב פנים שיסייע להם בעיצוב הבית ובבחירת הרהיטים. לכל אחת מהמשפחות יש תפיסת עולם אחרת המותאמת לאורח החיים שלה ולכן המטרה היא לבצע סיעור מוחות עם הלקוחות, כדי למצוא את האופציה המושלמת של רהיטים לכל אחד מהחללים בבית. גם בתחום זה יש חידושים רבים ולכן בשלב ראשון בוחרים את הסגנון העיצובי בהתאם לטעמם של הלקוחות. יש כאלו שאוהבים סגנון קלאסי, כפרי, מודרני או שילוב של נגיעות מכל אחד מהסגנונות הללו. 

בעת החשיבה המשותפת עולים צרכים שונים של בני הבית כמו מיטה וחצי לכל ילד, ספה נפתחת בסלון כפתרון לאירוח של בני המשפחה שמגיעים מעת לעת ונשארים ללון במשך כמה לילות בודדים. זהו פתרון קומפקטי למטרה זו במקום לנתב את אחד מחדרי הבית כחדר שינה לאורחים שמגיעים לשינה רק אחת לכמה שבועות. המגמה היא לקבוע חדר לכל ילד, אם יש אפשרות גם חדר משחקים וכך ליצור את המסגרת המשפחתית הנוחה והפונקציונלית ביותר.

רהיטים לבית החדש
קרדיט pixabay

רכישה של רהיטים 

מעצבי הפנים מכירים את אולמות התצוגה של היבואנים ושל היצרנים השונים ולכן קל להם מאד להתאים את הצורך לרהיטים ספציפיים. השיטה היא הגעה של מעצב הפנים עם הלקוח לאולם התצוגה כדי לבחון כמה וכמה אופציות. מעבר ליופיים של רהיטים שמוצעים להם ולפונקציונליות שלהם, הלקוחות יכולים להיות רגועים שהם קונים פריטים באיכות גבוהה, אשר מיוצרים מחומרים בטיב מעולה ולכן הם יוכלו ליהנות מהם לאורך זמן.

התאמה של רהיטים הביתה 

אין שני בתים שהם זהים מבחינת תכולת הציוד והרהיטים. מעצב הפנים מציע לכל בית ספה לסלון בגודל הנדרש ותוך התאמה פרופורציונלית לגודלו של המרחב המשפחתי. יש בתים שבהם תהיה ספה אחת קצרה ואילו בבתים אחרים שתי ספות ארוכות זו מול זו, או ספה ארוכה בצורת האות ר כך שלכולם יהיה מקום לשבת בשעות שכולם מבלים יחד בבית.

מעבר לספה, יש לקוחות רבים שמעוניינים להניח גם כמה כורסאות שהן נוחות מאד ויוצרות רוגע נפלא בחלל המגורים. קיימת הקפדה על התאמה של ריפוד איכותי בגוונים חלקים, או בהדפסים מעניינים אשר משתלבים עם הקו העיצובי שנבחר לכל חלקי הבית. 

רהיטים עבור חדרי הילדים 

עם ההתרגשות העצומה של הילדים מהעובדה שהם עוברים לחדרים נפרדים, משוחחים איתם על נושא רהיטים כדי להתאים להם את הפריטים שהם הנחוצים והנכונים ביותר עבורם. לילדים הקטנים בגילאי גן או בית ספר, רוכשים מיטת יחיד שנפתחת גם למיטת חבר ויש אפשרות לרכוש אותה עם ארגז מצעים לנוחות מקסימלית. הילדים הגדולים יותר מעדיפים מיטה וחצי כדי שיהיה כיף גם לישון באלכסון, או מיטה זוגית.

בנוסף לכך דואגים לשולחן בגודל המתאים ביותר על פי גודלו של החדר, ארון בעל דלתות נפתחות או ארון הזזה ושלל מדפים עבור המשחקים ועבור הספרים. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...