Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תכנון אירוע – הטיפים החשובים שיעזרו לכם 

תכנון אירוע – הטיפים החשובים שיעזרו לכם 
קרדיט pixabay

הדגשים שחשוב להתייחס אליהם במהלך תכנון אירוע

עשרות אלפי אירועים ושמחות מתרחשים מדי שנה ברחבי הארץ. חתונות, בר/בת מצוות, אירועי חברה וכל מה שביניהם. חלקם מוצלחים יותר וחלקם – איך נאמר בעדינות – לא משאירים חותם מרשים במיוחד אחריהם. חשוב לכם שהאירוע שלכם ייזכר לטובה? הנה כמה טיפים קטנים אך מועילים שעשויים לעשות עבורכם את ההבדל במהלך תכנון אירוע כלשהו.

בלי לחץ!

לאנשים רבים נטייה לדחות דברים, לרוב בלי סיבה מיוחדת. אם זה גורם לכך שהכיור נשאר מלא בכלים לאורך הלילה, לא נורא. אבל אם תתחילו לתכנן את האירוע שלכם חודש וחצי לפני שעת ה-ש', תגלו מהר מאוד את מוטיב הלחץ, שעלול להיות זה שיגרום לאירוע לא מוצלח, רצוף תקלות וכזה שמרגישים שלא חשבו על כל הפרטים לגביו. בקיצור, ברגע שיש מועד סגור, תתחילו להסתער על כל מה שצריך, כדי שתגיעו לישורת האחרונה רגועים עם פינות קטנות אחרונות לסגירה.

סדר בבקשה!

לא כולנו אנשים מסודרים, וזה בסדר. אבל תכנון אירוע מחייב אתכם להיות טיפ טופ בכל הקשור לסדר. לכן נמליץ לכם בחום להיעזר בתוכנות ואפליקציות שיסייעו לכם ברשימות המוזמנים, הושבה ששלהם, כל נושא התשלומים ועוד. גם רישום ידני זה בסדר, כל עוד הוא נעשה נכון. חשוב לשמור גם קבלות, חוזים, רישומים ותאריכים. בלגן בראש יוצר בלגן בתכנון שמוביל לאירוע מבולגן. ואת זה, אתם ממש לא רוצים.

קדימה אוכל! 

בין סוגי האירועים השונים הבדלים רבים בתוכן, בפעילויות, במוסיקה ואפילו בעיצוב. אבל בכל אירוע באשר הוא, האוכל הינו מוטיב מרכזי וחשוב להצלחה. ובכן, אין לנו כוונה להתערב בהעדפות הקולינריות שלכם. ובכל זאת, חשוב להדגיש: טעמכם האישי כבודו במקומו מונח. אבל חשוב לזכור שלא כל מה שאתם אוהבים גם האורחים שלכם יאהבו. לכן חשוב ליצור תפריט מגוון, כזה שמתחשב בתאוותיהם של סגנונות שונים, לרבות צמחוניים וטבעוניים, ילדים וכאלו המקפידים על כשרות גבוהה. אז… תדאגו שאף אחד לא ייצא רעב מהאירוע שלכם.

דרך צלחה!

תכנון אירוע מתרכז ברובו בכל מה שנעשה בתחומי האולם או גן האירועים. אבל חשוב מאוד שתהיה התייחסות גם לדרכי ההגעה של האורחים. נכון, רובם יסתדרו בכוחות עצמם, אבל עבור אלו שאינם יכולים להגיע לבד, חשוב לדאוג להם להסעה. הסעות לחתונה הן שירות נפוץ מאוד וכמעט כל חברת הסעות שמכבדת את עצמה תציע לכם שירות שכזה. חפשו חברה בעלת המלצות, שנחשבת לכזאת שמעניקה שירות מקצועי, אדיב וראוי, וכמובן – במחיר הוגן. אל תשכחו לשאול את כל מה שצריך לגבי נקודות איסוף, זמנים, ביטוח ועוד.

תכנון אירוע – הכל תלוי בגישה

לסיום, אל תזלזלו בחשיבות הגישה שלכם לקראת תכנון האירוע. תבואו בחיוך, תנסו ליהנות גם מהדרך, תשמרו על אופטימיות וקחו בחשבון שהמכשולים הם חלק בלתי נפרד מההצלחה. שיהיה לכם אירוע מהנה ומוצלח! 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
בעלי חברת הסעות? כבר עשיתם ביטוח?
אם בימים אלו אתם עסוקים בהקמה של חברת הסעות, אתם...
חלוקת רכוש המנוח באופן ניטרלי ורגוע- כך תעשו את זה
חלוקת רכושו של המנוח, גם אם הדבר נעשה בהתאם לצוואה...
להתמודד לבד מול הוצאה לפועל או בעזרת עורך דין?
ההוצאה לפועל, או בשמה הרשמי רשות האכיפה והגבייה, מוסמכת להטיל...
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...