Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לנהל משא ומתן עם הקבלן

לנהל משא ומתן עם הקבלן
קרדיט: freepik
עו"ד לשון הרע
קרדיט: freepik

מחקרים מהשנים האחרונות הוכיחו כי למעלה מ – 90% מהדירות החדשות בישראל, אשר זה עתה נסתיימה בנייתן, מכילות ליקויי בניה כאלה ואחרים ברמות חומרה שונות – בין אם מדובר על פער בין תוכניות הבניה לבין הדירה בפועל, או על פגמים באיכות בניית הדירה אשר עלולים לגרום עוגמת נפש לדיירים בפועל. בין פגמים אלה ניתן למנות פגמים באיטום, בצנרת, בעבודות החשמל, בריצוף או אפילו בשיפועים הקירות והרצפה – מדובר בליקויים שתיקונם עלול להעלות לבעל הנכס אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים, ולכן חשוב לא לוותר ובעת קבלת המפתח לדירה לבצע בדיקת בדק בית על ידי איש מקצוע ולפנות אל עורך דין ליקויי בניה עם תוצאות הבדיקה. עורך דין אשר מתמחה בליקויי בניה יוכל לסייע לכם לנהל משא ומתן עם הקבל, לקבל פיצוי ולוודא כי הליקויים שנמצאו יתוקנו.

להגיע להסכם גירושין

ההתמודדות עם הליך גירושין היא לא פשוטה – מדובר בהליך אשר דורש משני הצדדים להגיע להסכמות, להתפשר ולוותר על דברים חשובים יותר ופחות, בזמן שפצע הפרידה עוד פתוח. ישנם לרוב שני מכשולים עיקריים במהלך ניהול הסכם הגירושין: חלוקת הרכוש המשותף, והמשמורת על הילדים המשותפים, כמו גם תשלום המזונות. על מנת לנהל את ההליך על הצד הטוב ביותר, מומלץ לפנות אל עורך דין גירושין במרכז או באזור מגוריכם. עורך הדין למעשה ינהל בעבורכם משא ומתן אל מול הצד השני, ייעץ לכם על מה כדאי לוותר וילחם בעבורכם על האינטרסים והזכויות שלכם.

לפנות לייעוץ משפטי מקצועי

בעידן הרשתות החברתיות בו אנו חיים, הפצה פומבית של תכנים היא קלה מאי פעם – כל אדם יכול להירשם לרשתות, לכתוב תוכן כלשהוא והאלגוריתם של הרשת יפיץ את התוכן. בעקבות כך, גם הפצת לשון הרע ברשתות החברתיות הפך לקל מאי פעם, מה שפוגע באנשים ועסקים רבים. אם גם אתם מתמודדים עם מצב בו הוצאה דיבתכם בפומבי, או שפורסם תוכן לשון הרע כנגדכם ברשתות החברתיות, פנו כבר היום אל עו"ד לשון הרע על מנת לקבל ייעוץ משפטי מקצועי, כמו גם ייצוג בתביעה אזרחית. עורך הדין ילווה אתכם לכל אורך ההליך המשפטי וילחם בעבורכם ללא חת על מנת שתקבלו פיצוי הולם בעקבות פרסומי לשון הרע. משרד עורכי הדין רועי שעיה ושות' הוא משרד עורכי דין אשר מתמחה בדיני מקרקעין, משפחה, לשון הרע ודיני עבודה אשר ישמח לסייע גם לכם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם כחוק. לייעוץ משפטי מקצועי חייגו למספר 054-5301557.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....