Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים – מה הופך את המותג למצליח כל כך?

שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים – מה הופך את המותג למצליח כל כך?

בתחום העיצוב והאופנה, וספציפית בעולם השעונים לנשים ולגברים, פועלים מזה שנים רבות כמה מותגים מצליחים אשר רק הולכים והופכים פופולאריים ומבוקשים יותר ויותר לאורך השנים. דוגמה טובה לכך היא המותג "מייקל קורס", של המעצב היהודי אמריקאי העונה לשם זה, אשר את שעוניו לגברים ולנשים גם יחד ניתן למצוא על פרקי היד של רבות ורבים בישראל, בארצות הברית ובעולם כולו.

credit pixabay

מה הופך דווקא את המותג של מייקל קורס למצליח כל כך בעולם השעונים לנשים ולגברים? מה מאפיין את עיצוביו וגורם ללקוחות מרוצים רבים להישאר נאמנים למותג?

שעונים לנשים ולגברים מבית מייקל קורס – מאפיינים עיקריים שעשויים להסביר את ההצלחה

ניתן לנסות ולהסביר את ההצלחה ארוכת השנים של המותג של מייקל קורס במספר דרכים שונות. אחרי הכל – מדובר באימפריית אופנה שלמה, אחת המצליחות בהיסטוריה, כאשר הונו של קורס עצמו מוערך במעל למיליארד דולר!

אך אם ננסה להתמקד בתחום השעונים לנשים או שעונים לגברים ובהצלחה של קורס ספציפית בקטגוריה זו, כדאי לנסות ולפנות למאפיינים של השעונים שמעצב מייקל קורס על מנת להבין את הביקוש הגבוה והיציב ואת הפופולריות ארוכת השנים של עיצוביו.

ניתן לומר בפשטות כי הן במקרה של שעונים לנשים הן במקרה של שעונים לגברים, מייקל קורס מציע עיצובים יחסית פשוטים ואלגנטיים, לא גרנדיוזיים או ניסיוניים במיוחד, כאלו שפשוט מדברים להרבה מאוד נשים וגברים שאוהבות/ים סטייל וסגנון ומעוניינים בשעון יד אלגנטי ומעוצב מצד אחד, אך כזה המשדר סגנון וקלאס ולא סתם מושך את העין בצורה אגרסיבית ובלתי פרופורציונלית מצד שני (כמו שניתן לומר על שעוניהם של כמה מעצבים אחרים…).

בין שעוני הגברים של מייקל קורס ניתן למצוא שימוש בצבעים שחור, כסף וזהב, בעיצובים יחסית פשוטים ואלגנטיים המתכתבים עם מגוון סגנונות לבוש שונים. במקרה של שעוני נשים ניתן למצוא עיצובים עדינים ומלאי חן הכוללים שימוש בזהב אדום ובאבני חן, אך בצורה מאופקת ומינימלית יחסית. קיימים כמה דגמים מעט יותר ססגוניים ובולטים לעין, אך גם לא מעט המתאפיינים ברצועת מתכת יחסית דקה ופשוטה, כולל עיצובים עם שימוש מעט נרחב יותר באבני חן עדינות המעטרות את הרצועה כולה. את כל אלו תוכלו למצוא בקטלוגים של אתרי אינטרנט שונים, למשל באתר של watch4u – ואל תשכחו להשוות מחירים, כמובן.

סגנון וטעם בעלי שם עולמי

את ההצלחה של שעוניו המעוצבים של מייקל קורס לא ניתן לנתק כמובן מהמותג הכללי של שמו, הכולל גם שמלות ובגדי מעצבים, תכשיטים מסוגים שונים ועוד. המעצב נחשב לאימפריית אופנה בעלת שם עולמי מזה עשרות שנים, ובגדיו נלבשים על ידי דמויות בעלות שם עולמי, החל ממישל אובמה, הילרי קלינטון, אנג'לינה ג'ולי ומלניה טראמפ ועד לדוגמניות המצליחות ביותר בהיסטוריה. לכך ניתן להוסיף את דמותו המוכרת של קורס עצמו, שפעל במדיה בצורות שונות בעבר, גם כשופט בתוכנית ריאליטי האופנה האמריקאית "פרויקט מסלול".

לסיכום, לא חסרות סיבות לפופולריות של השעונים והמותג באופן כללי. אך האסתטיקה והחוש האופנתי כפי שבאים לכדי ביטוי בשעונים ובעיצובים עצמם הם ההסבר הישיר והטוב ביותר… אז אתם מוזמנים למצוא את שעון מייקל קורס שלכם כאן  https://watch4u.co.il/product-category/michael-kors/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...